Czytasz wypowiedzi wyszukane dla słów: prezentacja multimedialna o zespole





Temat: Zabrze Dzieciom Afryki
O akcji
Głównym celem akcji jest zdobycie funduszy na PROJEKT KOMPUTEROWY INSTYTUTU ZAWODOWO-TECHNICZNEGO DON BOSCO w Ghanie. Uczniowie placówek oświatowych na terenie Zabrza od 20 lutego do 20 marca br. pozostawiają w bibliotekach prace plastyczne oraz literackie na temat życia w Afryce. Biorą one udział w konkursie. Wyróżnione prace zostaną opublikowane w albumie. Finał akcji odbędzie się 21 kwietnia 2007 roku w "Karczmie nad stawem", ul. Webera 18 w Zabrzu. Podczas imprezy przewidziane są różne atrakcje, jak na przykład koncert, warsztaty etniczne, wystawa misyjna, aukcja, a przede wszystkim ogłoszenie wyników konkursu. (Dokładny plan dnia zamieszczony jest poniżej.) Cały dochód pochodzi ze sprzedaży powyższych albumów, które będzie można nabyć podczas Finału oraz z licytacji i ofiarowanych datków. Pieniądze przekazane zostaną księdzu Piotrowi Wojnarowskiemu - dyrektorowi tejże placówki.
Finał

16:00 Rozpoczęcie
16:15 Chór gospel "Od teraz na zawsze"
16:45 Prezentacja multimedialna Milenijne Cele Rozwoju + misjonarz
17:15 Kabaret
17:45 Licytacja cz. I
18:10 Koncert zepołu Experience
18:30 Rozstrzygnięcie konkursu "Afryka" oraz rozdanie nagród
18:45 Licytacja cz. II
19:10 Bębniarze
19:40 Wyniki loterii
19:45 DYSKOTEKA pod gołym niebem
21:45 Pokaz sztucznych ogni
22:00 Zakończenie

W między czasie zapewniamy takie atrakcje, jak loteria fantowa, pięciobój, pinata, warsztaty tańca towarzyskiego oraz afrykańskiego i inne. Bedzie rówież możliwość zakupu albumów z pracami wyróznionych dzieci oraz samych prac.

Organizator zastrzega sobie prawo do wszelkich zmian.

Będzie można m.in wylicytować zdjęcie z autografem Szymona Majewskiego, koszulki, albumy i płyty
zespołów Happysad, Akurat, Farben Lehre, T.Love

Oficjalna strona akcji
http://www.plikosy.pl/afryka/






Temat: 50 Lat ZSO w Zelowie



Szanowny Absolwencie!
Z okazji Jubileuszu 50-lecia istnienia szkoły odbędzie się Zjazd Absolwentów Liceum Ogólnokształcącego w Zelowie. W imieniu nauczycieli, rodziców i uczniów serdecznie zapraszamy na obchody półwiecza istnienia i działalności Naszego Liceum. Uroczystości zostały zaplanowane na 26.05.2007r. (sobota) na godzinę 18:00.

Organizatorzy obchodów proszą również o wypożyczenie zdjęć, albumów, książek, świadectw i innych pamiątek, które zachowały się z czasów szkolnych.
Ze względów organizacyjnych prosimy o kontakt do 30.04.2007r.

Program uroczystości
1). Piątek 25 05 2007r.
9.00 - spotkanie w szkole
-rozstrzygnięcie konkursu literackiego„Moja szkoła we wspomnieniach rodziców”
-wspomnienia absolwentów i byłych nauczycieli
-historia szkoły
10.00 - przemarsz uczniów i absolwentów przez centrum Zelowa
- odebranie kluczy do Miasta z rąk Burmistrza
-Spotkanie absolwentów
Dyskoteka dla uczniów (na świeżym powietrzu- boisko szkolne lub w klubie)
2). Sobota 26 05 2007r.
18.00 rozpoczęcie zjazdu absolwentów
-wystąpienie Dyrektora Szkoły
-wspólny polonez uczestników balu
-historia szkoły(prezentacja multimedialna)
-wspomnienia absolwentów i byłych nauczycieli
-zwiedzanie szkoły
-zwiedzanie wystawy eksponatów
-wpis do księgi pamiątkowej
20.00 - Bal absolwenta
21.00 - pokaz fajerwerków
3). Niedziela 27 05 2007r.
12.30 - Msza święta celebrowana przez naszych absolwentów w intencji absolwentów uczniów i pracowników w 50 rocznicę powstania LO
13.30 - Złożenie kwiatów na grobach nauczycieli i absolwentów (cmentarz w Zelowie)

KOSZT IMPREZY – minimum 50 zł.
Wpłaty prosimy dokonywać w Sekretariacie szkoły lub na konto:
Rada Rodziców Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Zelowie
Bank Spółdzielczy w Bełchatowie o. w Zelowie
438965 1018 2002 0072 3127 0001
Z dopiskiem 50-lecie szkoły
W przypadku kobiet prosimy o posługiwanie się nazwiskiem panieńskim

PROSIMY O:
1. poinformowanie kolegów i koleżanek o planowanym jubileuszu
2. dostarczenie do szkoły lub przesłanie pamiątek z lat szkolnych






Temat: [ OFERTA ] [Zlecenia - praca] tylko dla najlepszych!
[Zlecenie] wspolpraca z webmasterami, grafikami, programistami
Uwaga! Ogloszenie to kieruje do ludzi „obeznanych” w temacie/tach jak wyzej, jesli jestes poczakujacym webmasterem, grafikiem czy programista to niestety nie jest to oferta dla Ciebie, jeszcze nie, moze kiedys w przyszlosci. Ale o co chodzi?

Krotko mowiac szukam osob wykonujacych prosesjonalne serwisy internetowe, charakteryzujace sie estetycznym nie banalnym wygladem. Oferuje prace na tzw. zlecenia, oczekuje odpowiedzialnosci, sumiennosci i terminowosci, stalego dostepu do sieci no i doswiadczenia. Obecnie mamy do zrealizowania kilka projektow i jesli masz ochote dolaczyc do zespolu to prosze o przyslanie krotkiego resume o sobie i swoich umiejetnosciach+ wykaz zrealizowanych prac. Jesli tworzysz z kims „maly team” tez prosze przyslac swoje resume. Zaznaczam jednak szukamy osob bardzo dobrych! w danym temacie (badz grafikow badz tez programistow). Jesli wykonujesz jakies ciekawe prezentacje multimedialne lub flash to tez przeslij nam swoje zgloszenie.
---------------------------------------------------------------------------------
Najblizsze projekty do wykonania:
1.redesign istniejacej strony pacba(com) Opracowanie nowej szaty graficznej (profesjonalny nowoczesny wyglad) Stworzenie lub dostosowanie istniejacych na rynku systemow cms i jego implementacja z szata graficzna

2. Bardzo! atrakcyjna strona z elementami flash, tematyka historyczna (Polacy w James Town – rys historyczny przedstawie) Poprzednia strona to polishpioneersinjamestown(org) Oferta kierowana do wybitnego grafika/ow, designera, flash-designera – jesli potrafisz wykonac website w stylu niektorych szablonow z templatemonster i wywolac u przegladajacego efekt WOW! To prosze napisz do nas.
----------------------------------------------------------------------------------
Finanse:
Oferujemy za prace godziwe wynagrodzenie, zalezne od projektu i duza ilosc zlecen, kazde platne indywidualnie.

Kontakt:
admin(malpa)chicagowebdesignstudio(com)
skype –adammatuszyk
gg 11013820



Temat: Najaktywniejsze Szkolne Koło Turystyczne 2007 roku
14 stycznia 2007r. w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Brzesku odbyło się podsumowanie VIII edycji konkursu na „Najaktywniejsze Szkolne Koło Turystyczne 2007 roku”. Oficjalnego otwarcia i powitania zaproszonych gości dokonała dyrektor szkoły Małgorzata Jasion. Dużo ciepłych słów o działalności PTTK w regionie pyrzyckim wraz z życzeniami w Nowym Roku złożyli: Burmistrz Pyrzyc Kazimierz Lipiński, Starosta Pyrzycki Wiktor Tołoczko i Jerzy Winsze – prezes Regionalnego Oddziału PTTK w Szczecinie.

W dalszej części przedstawiona została przez pana Wojciecha Zalewskiego prezentacja multimedialne podsumowująca rok turystyczny 2007. Część artystyczną prowadził chór szkolny pod kierunkiem pani Beaty Hedzielskiej. Przypomniane zostały także najważniejsze zagadnienia regulaminu konkursu oraz punktacja zdobyta przez poszczególne koła turystyczne. W ostatniej części programu zostały ogłoszone oficjalne wyniki konkursu oraz wręczone nagrody i wyróżnienia. Fundatorami pucharów i nagród byli: Burmistrz Pyrzyc Kazimierz Lipiński , Zarząd PTTK w Szczecinie, ,Starosta Pyrzycki Wiktor Tołoczko oraz Burmistrz Lipian Krzysztof Boguszewski. Pomysłodawcą projektów pucharów i tabliczek był Wojciech Zalewski nauczyciel w SP Brzesko.

Po oficjalnej części można było obejrzeć wystawę promującą idee turystyki w regionie pyrzyckim, którą przygotowało Szkolne Koło Turystyczne w Brzesku oraz kolekcję sprzętu kolarskiego Ireneusza Czaboćko.

W uroczystości brały udział władze gminy , powiatu, dyrektorzy szkół gminy i powiatu oraz opiekunowie szkolnych kół PTTK Ziemi Pyrzyckiej.

Wyniki klasyfikacji punktowej.

Równorzędne I miejsce zajęły:
Szkoła Podstawowa w Brzesku i Zespół Szkół w Lipianach z 4250 pkt.

Na kolejnych pozycjach znalazły się kolejno:

SP nr 2 w Pyrzycach – 4150 pkt,
Publiczne Gimnazjum w Pyrzycach – 3750 pkt,
Szkoła Podstawowa w Mielęcinie –3750 pkt,
Ośrodek Szkolno- Wychowawczy w Pyrzycach – 3550 pkt,
Szkoła Podstawowa w Żabowie - 2900 pkt,
Szkoła Podstawowa w Okunicy – 1900 pkt,
O.R.E.W Nowielin – 1700 pkt,
Dom Dziecka w Czernicach – 750 pkt,
Warsztaty Terapii Zajęciowej w Nowielinie – 300pkt.

źródło: pyrzyce.um.gov.pl



Temat: Prezentacja
W czasie Ceremonii Rozdania Nagród będziecie mieć możliwość zaprezentowania siebie i swojego projektu. Każdy zespół, mając zaledwie 5 minut (i ani minuty dłużej) będzie musiał przekonać publiczność, że ich strona jest najlepsza. A po zakończeniu wszystkich prezentacji publiczność zagłosuje na najciekawszą i zadecyduje o przyznaniu Nagrody Publiczności. W życiu zawodowym często okazuje się, że sam dobry pomysł to za mało - należy go jeszcze umieć sprzedać. Dlatego właśnie celem prezentacji jest ukazanie Waszego projektu w jak najatrakcyjniejszej formie. Zwykle te miniwystępy miały formę skeczów, filmików, scenek. Zachęcamy gorąco do obejrzenia dostępnego na naszej stronie filmu z Ceremonii Rozdania Nagród Edycji V - aby mieć wyobrażenie jak to wygląda w praktyce. Dobra zabawa I emocje gwarantowane!

Do Waszej dyspozycji będzie:
- laptop z napędem DVD, podpięty do rzutnika i głośników.

Prezentacja może mieć dowolną formę, również multimedialną. W przypadku, jeśli zdecydujecie się na pokaz slajdów, prosimy o posłużenie się następującym szablonem template do Power Point.

Prezentacje w postaci filmów, nagrań są jak najbardziej możliwe - jeśli tylko można je odtworzyć na komputerze. Bez względu jednak na formę prosimy o przesłanie prezentacji na adres: konkurs@diversity.pl

lub jesli wybierzecie droge tradycyjna:

Centrum Oprogramowania Motoroli
ul. M. Bobrzyńskiego 46, Kraków
Z dopiskiem Diversity.

do dnia 13 czerwca do południa.

Jeśli z tej opcji zrezygnujecie (bo prezentacja mulitmedialna nie jest konieczna) - na ekranie wyświetlimy po prostu nazwę szkoły I adres www Waszej strony.

Zaznaczamy, ze wszelkie zmiany w Waszych prezentacjach nie beda mozliwe po 13 czerwca!



Temat: gdyby komuś się nudziło w ten weekend.
zapraszam na Dni Pruszcza, które odbędą się 10 i 11 czerwca...
punkt kulminacyjny imprezy- KULT !
a oto i plaaan:
SOBOTA, 10 CZERWCA
11.00 MECZ PIŁKI NOŻNEJ O MISTRZOSTWO IV LIGI CZARNI - RODŁO KWIDZYN
15.00 GRY I ZABAWY DLA DZIECI- SCENA
15.15 KONCERT ZESPOŁU IT`S.TRUE.MENTALITY
15.50 PREZENTACJE SPONSORÓW
16.00 POKAZ TAŃCA NOWOCZESNEGO GDAŃSKIEJ GRUPY DOSZIDA, POKAZ TAŃCA BREAK DANCE – „MŁODZI POCHŁANIACZE STYLU” – GRUPA Z MDK PRUSZCZ GD.
16.45 UROCZYSTE OTWARCIE DNI PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
17.00 WERNISAŻ WYSTAWY PRUSZCZ GDAŃSKI – MOJA MAŁA OJCZYZNA – (SALA MDK)
- KONCERT GRUPY GITARZYSTÓW Z MDK
17.00 KONKURS „KREDĄ NA ASFALCIE” ORAZ „POKAZ BEZPIECZNEGO KONTAKTU Z PSEM” ( KORTY)
17.10 SŁYNNE PRZEBOJE OPERY, OPERETKI I MUSICALU – KONCERT LESZKA BOLIBOKA
- KONKURSY MUZYCZNE DLA MIESZKAŃCÓW
17.30 MECZ PIŁKI NOŻNEJ SAMORZĄDOWCY - TKKF CHECZ GDYNIA (I LIGA KOBIET)
19.00 KONCERT ZESPOŁU KOBRANOCKA
21.00 KONCERT ZESPOŁU KULT
23.00 POKAZ MULTIMEDIALNY
23.00 – 02.00 DYSKOTEKA - DJ MARIAN
NIEDZIELA, 11 CZERWCA

9.00 GIEŁDA KOLEKCJONERÓW ( TARAS MDK)
11.00 KOŃJO WITA!
11.00 MECZ RUGBY O WEJŚCIE DO I LIGI CZARNI - WPMD RUGBY OLSZTYN
12.00 BLOK KONKURSÓW DLA DZIECI (SCENA)
12.00 ZAWODY DESKOROLKOWE NA SKATE PARKU
12.45 PREZENTACJE ARTYSTYCZNE DZIECI Z PRUSZCZAŃSKICH SZKÓŁ (ZESPÓŁ GABI, ZS NR 4, SP NR 3)
14.00 „BAJKA O KRÓLEWNIE ŚNIEŻCE” – ZABAWA ZE SZREKIEM - TEATR QFER.
15.00 POKAZ STRONG MAN Z UDZIAŁEM MARIUSZA PUDZIANOWSKIEGO
15.00 BLOK KONKURSÓW DLA DZIECI (SCENA)
16.00 TURNIEJ RODZIN –WSZYSTKO O FIRMIE „JANISZ”
18.00 KONCERT ZESPOŁU „2 PLUS 1”
19.00 BLOK KONKURSÓW DLA MIESZKAŃCÓW – KOŃJO
20.00 KONCERT MARYLI RODOWICZ
22.00 ZAKOŃCZENIE XVII DNI PRUSZCZA GDAŃSKIEGO




Temat: Szkolnictwo w Mysłowicach
CENTRUM MULTIMEDIALNE I TRZY PRACOWNIE KOMPUTEROWE W ZSS
( Życie Mysłowic )

Ambicją Zespołu Szkół Sportowych im. Olimpijczyków Śląskich jest umiejętne łączenie tradycji z wyzwaniami jakie stawia przed nami współczesność. I w pełni szkole się to udaje – w placówce powstała niedawno pracownia multimedialna.

Trudno wyobrazić sobie gruntowne przygotowanie edukacyjne młodego człowieka do życia w społeczeństwie komunikacyjnym, o którym tak wiele się mówi, bez bezpośredniego kontaktu z możliwościami jakie daje komputer i internet.

Wychodząc naprzeciw tym właśnie potrzebom - dzięki Funduszom Unijnym - w 1999 roku utworzono pierwszą w tej szkole pracownię multimedialną. Pięć lat później obok „starej” powstała druga w pełni nowoczesna sala informatyczna. Pracownie znalazły szerokie zastosowanie dydaktyczne. To właśnie w tych miejscach odbywają się zajęcia z niemal wszystkich przedmiotów lekcyjnych. Mylą się ci, którzy uważają, że pracownia potrzebna jest wyłącznie na zajęciach z informatyki. Wyszukiwanie informacji, prezentacje, tworzenie tekstów z wykorzystaniem edytorów, testy multimedialne itp. to wszystko sprawia, że lekcje w pracowniach są barwne, ciekawe i lubiane przez wszystkich uczniów. Dużą popularnością cieszą się również zajęcia pozalekcyjne (warsztaty dziennikarskie, kółko artystyczne) z wykorzystaniem nowoczesnego sprzętu.

W roku ubiegłym w szkolnej bibliotece powstało Internetowe Centrum Informacji Multimedialnej. Tutaj uczniowie mogą korzystać z internetu, encyklopedii multimedialnych oraz programów edukacyjnych. W czerwcu tego roku. powstała trzecia, w pełni wyposażona pracownia komputerowa.

Powszechność i dostępność sprzętu komputerowego w ZSS pozwala wyrównać szanse w dostępie do edukacji na wysokim poziomie dla dzieci wywodzących się z rodzin o niższym statusie ekonomicznym.

W starych murach ZSS zagościła i na dobre zadomowiła się nowoczesność dzięki wsparciu i przychylności władz miasta. Za co też dyrekcja dziękuje, a uczniowie mogą się tylko cieszyć, wszak to oni mają z inwestycji największy pożytek.



Temat: Noc Uniwersytetu
Moi drodzy, oto "szczegółowszy" plan Nocy Uniwersytetu, jakim dysponujemy na dzień dzisiejszy;) Macie i czytajcie z tego wszyscy. Większa "kampania reklamowa" dopiero przed nami, także plakatów o tym wydarzeniu spodziewajcie się już w tym tygodniu.

Inauguracja Nocy
• Aula Kolegium/ godz. 17.00
Otwarcie galerii studenckiej
• Wystawa prac najzdolniejszych studentów Kolegium/ godz. 17.00
Multimedialny pokaz zdjęć z życia uczelni
• Pokaz będzie odbywał się nieustannie przy wejściu do Kolegium/ godz. 17.00
I blok pokoi zagranicznych
• Pokój francuski/ godz. 17.30
• Pokój hiszpański/ godz. 17.30
• Pokój ukraiński/ godz. 17.30
Warsztaty – emisja głosu
• Warsztaty prowadzone przez prof. Grażynę Flicińską z Akademii Muzycznej w Poznaniu/ godz. 17.30
Prezentacja kierunków Kolegium Europejskiego
Prezentacja oferty dydaktycznej uczelni/ godz. 17.30 – 21.00
Pokój Uniwersytetu Trzeciego Wieku
Prezentacja oferty i działań UTW z Gniezna i Wrześni
II blok pokoi zagranicznych
• Pokój niemiecki/ godz. 18.00
• Pokój angielski/ godz. 18.00
Warsztaty – Podstawy świadomości plastycznej
• Warsztaty prowadzone przez artystę prof. Sławomira Kuszczaka z Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu/ godz. 18.00 – 19.30
Blok wykładów popularnonaukowych/ godz. 18.30 – 19.30
• prof. Leszek Mrozewicz – o intrygach dworskich Cesarstwa Rzymskiego
• prof. Zbyszko Melosik – kryzys męskości
• prof. Tadeusz Wallas
Warsztaty archeologiczne
• warsztaty prowadzone przez Muzeum Pierwszych Piastów w Lednicy/ godz. 19.00
Warsztaty z kaligrafii alfabetu chińskiego
• warsztaty z kaligrafii znaków alfabetu chińskiego prowadzone przez współpracownika Kolegium, Xiao Li/ godz. 19.30
Warsztaty – edycja i grafika komputerowa
• warsztaty prowadzone przez dr Grażynę Gajewską z podstaw edycji komputerowej i grafiki/ godz. 19.30 – 20.30
Nauka i taniec salsy
• kurs prowadzony przez gości z Ameryki Południowej/ godz. 19.45
Koncert gospel
• występ 40 chórzystów z zespołu Konin Gospel Choir wraz z muzykami/ godz. 21.00
Nocne rytmy hiszpańskie w Kolegium
• salsa po godz. 22.00



Temat: Rok 1938
Program uroczystości:

Wtorek, 28 października 2008r.

11:30 - Złożenie kwiatów w miejscu upamiętniajacym cmentarz żydowski przez delegacje uczestniczące w obchodach
Dom Katolicki - pl. Rybaki
12:00 - Sesja popularno-naukowa z udziałem referentów z Polski, Izraela, Niemiec i USA
13:30 - Prezentacja słowno-muzyczna w wykonaniu młodzieży z Gimnazjum w Zbąszyniu pt. "I nie zostanie nikt..."
Dworzec PKP - pl. Dworcowy
16:00-19:00 - Projekt multimedialny "Do zobaczenia za rok w Jerozolimie"
17:00 - Podpisanie aktu uczestnictwa w powstaniu pomnika upamiętniającego wydarzenie z 1938 roku.
20:00 - Koncert muzyki synagogalnej w wykonaniu Elisera Mizrachi i wspomnienie o Kantorze Cysnerze - Bonnie Harris
Kosciól Parafialny

Wydarzenia towarzyszące:

17:00-20:00 - Pokaz filmów "Żydowskie Motywy"
Kino Obra
10:00-19:00 - Wystawa "Żydzi w Polsce swoi czy obcy?"
Gimnazjum w Zbaszyniu
10:00-16:00 - Pokaz filmu dokumentalnego z projektu "Kryształowe okna"
Wystawa judaików z Muzeum Martyrologicznego w Żabikowie
Muzeum Ziemi Zbąszyńskiej i Regionu Kozła

~~~

Środa, 29 października 2008r.

10:00-11:30 - Sesja popularno-naukowa dla młodzieży z udzialem prof. Jerzego Tomaszewskiego, prof. Krzysztofa Rzepy oraz prelegentów z Niemiec i Izraela
12:00 - Prezentacja słowno-muzyczna w wykonaniu młodzieży z Gimnazjum w Zbaszyniu pt. "I nie zostanie nikt..."
Dom Katolicki - pl. Rybaki Sala Duża
10:00-11:30 - Sesja naukowa o performatyzacji pamięci polsko-żydowskiej (dla nauczycieli i wychowawców)
Dom Katolicki - pl. Rybaki
Sala na piętrze
13:30 - Prezentacja projektu "Do zobaczenia za rok w Jerezolimie"
Dworzec PKP - pl. Dworcowy
14:30 - Obiad dla uczestników spotkania w Szkole Podstawowej im. Arkadego Fiedlera

Wydarzenia towarzyszące:

11:00 - Koncert Zespolu "Shalom"
Kosciól Parafialny
10:00-19:00 - Wystawa "Żydzi w Polsce swoi czy obcy?"
Gimnazjum w Zbąszyniu
10:00-16:00 - Pokaz filmu dokumentalnego z projektu "Kryształowe okna"
Wystawa judaików z Muzeum Martyrologicznego w Żabikowie
Muzeum Ziemi Zbąszyńskiej i Regionu Kozła

~~~

Strona Polsko-Izraelskiego projektu filmowo-fotograficznego:
http://www.zbaszyn1938.pl

~~~ dnia Śro 19:51, 29 Paź 2008, w całości zmieniany 2 razy



Temat: Nowy numer magazynu 3DFX na rynku!
Kolejny 3DFX na rynku!

W trzecim numerze 3DFX znalazło dużo materiałów poświęconych animacji. Artykuł Macieja Gliwy mówi o tym, czym powinien się interesować przyszły animator, gdzie powinien się uczyć, co powinien czytać i jakie filmy znać. Ponadto dwa tutoriale dotyczące animacji w różnych programach: jeden w 3DS Max, drugi w XSI; ukazują praktyczne rozwiązania, które graficy ze studia Packshot zastosowali w reklamie Carrefoura. Oprócz tego za sprawą artykułu Gdzie jest groszek? Choreografia warzyw można się przenieść na plan reklamy produktów Bonduelle. W numerze nie zabrakło także warsztatów z Final Cut, gdzie na przykładzie animacji w stylu Witkacego łatwo można przyswoić obsługę programu. Nowy 3DFX porusza temat grafiki na potrzeby medyczne, studio NoLabel opisuje tworzenie prezentacji i reklam dla koncernów farmaceutycznych a Dariusz Makowski uczy tworzyć w Maya efekty spod mikroskopu.
Na CD1 jak zawsze kurs multimedialny, tym razem lekcje z Adobe After Effests CS3. Natomiast, na CD2 kolejna seria zdjęć referencyjnych w wysokiej rozdzielczości, walecznych pozycji z włócznią i tarczą, które mogą się przydać podczas treningu w modelowaniu postaci do gier. Na tym samym krążku znajduje się oprogramowanie do tworzenia interaktywnych, renderowanych w czasie rzeczywistym prezentacji 3D. Demo programu Quest3D, specjalnie przygotowane dla czytelników 3DFX. Przy pracy z programem może pomóc making of Spacer napisany przez Rafała Pankowskiego i dodatki zamieszczone na CD2.
Wraz ze studiem Packshot magazyn 3DFX zaprasza do podjęcia wyzwania i wzięcia udziału w nowym konkursie. Na wygranych czekają nagrody, a wśród nich staż w zespole Packshot. Szczegóły konkursu i regulamin zamieszczone są na stronie www.3dfx.com.pl.
W galerii magazynu 3DFX znalazły się zwycięskie i wyróżnione grafiki z Bitwy Porachunki organizowanej wspólnie z portalem www.max3d.pl.



Temat: Konkurs Najlepsze Zajęcia z Przedsiębiorczości
O zamieszczenie tego tekstu prosiła mnie jedna z absolwentek. Nie ma profilu na forum, ale ja nad tym popracuję

Przedsiębiorczy licealiści

Młodzi ludzie boją się zakładać własne firmy. Tak wynika z badań przeprowadzonych wspólnie przez Studenckie Forum Business Centre Club i Ośrodek Badań Wyborczych w 2001 roku. Nie mają potrzebnej do tego praktycznej wiedzy. Nie potrafią poradzić sobie z zawiłą biurokracją. Dlatego Studenckie Forum Business Centre Club chce dać im szanse na zdobycie tej wiedzy i umiejętności.

Konkurs „Najlepsze Zajęcia z Przedsiębiorczości” adresowany jest do uczniów szkół ponadgimnazjalnych. Biorą w nim udział trzyosobowe zespoły z nauczycielem – opiekunem.. Konkurs składa się z czterech etapów. W pierwszym, uczestnicy rejestrują – za pośrednictwem Internetu - wirtualną działalność gospodarczą i przygotowują biznes plan. W drugim, rozwiązują problemy biznesowe, bazując na Bazie wiedzy, którą zawiera strona internetowa konkursu. Półfinał to rywalizacja dziesięciu najlepszych zespołów z każdego województwa. Trzeci etap również polega na rozwiązywaniu problemów biznesowych w formie studiów przypadku. Jednak nie przez Internet, ale już na żywo, w Warszawie. Do finału przejdą trzy najlepsze zespoły. Wygra ten, który najlepiej przygotuje i przedstawi prezentację rozwiązania półfinałowego zadania. Nagrody to sprzęt multimedialny, wycieczki, kursy językowe, kursy szybkiego czytania i efektywnej nauki, materiały edukacyjne, książki, słowniki, materiały multimedialne oraz nagrody dla szkół i opiekunów.
Konkurs „Najlepsze Zajęcia z Przedsiębiorczości” umożliwi młodym ludziom zdobycie wiedzy i umiejętności, których nie daje im nauka w szkole. Da im szansę oswojenia się z realiami funkcjonowania małej firmy. Uświadomi, że prowadzenie własnej firmy wcale nie musi być trudne. Wystarczy aktywność, zaangażowanie i chęć pogłębiania swojej wiedzy.

Szczegółowe informacje o zasadach i przebiegu konkursu na stronie www.najlepsze-zajecia.pl.



Temat: juwenalia 2007 - rozkład jazdy
7.05.2007 (poniedziałek)
Klub „Żaczek” – Juwenaliowy Koncert Klubowy, Janusz Radek – „Dom Za Miastem”

8.05.2007 (wtorek)
Klub „Żaczek” – Reggaeowy Koncert Juwenaliowy; Vavamuffin, Paprika Korps; Po koncercie – Regge Dżampa

Klub „Arka” – Wybory SUPERSTUDENTA

9.05.2007 (środa)
Centrum Kultury „Rotunda” – Wybory NAJMILSZEJ STUDENTKI Krakowa; Juwenaliowa Noc Kabaretożerców – pokaz filmów znanych kabaretów oraz filmów komediowych, które wygrały w Przeglądzie Amatorskich Filmów Krótkometrażowych.

Klub „Żaczek” – Plenerowe Karaoke – finał całoroczny

10.05.2007 (czwartek)
T.S. „Wisła” – WIELKI JUWENALIOWY KONCERT PLENEROWY:
MYSLOVITZ
COMA
STRACHY NA LACHY
REWOLUCJA

Klub „Żaczek”
Plenerowa Impreza Multimedialna – „Gra świateł z muzyką” – impreza z pokazami, laserowymi wizualizacjami i pirotechniką

11.05.2007 (piątek)
Rynek Główny - Juwenaliowy Kolorowód „Na Rynek Marsz”
Prezentacje Krakowskich Uczelni Wyższych,
Przekazanie „Kluczy Do Bram Miasta” przez Prezydenta Krakowa
Koncert zespołu „Siódma w nocy”

Centrum Kultury „Rotunda” – Kabareton Juwenaliowy (prowadzenie: Dwóch Adamów)
Neo – Nówka, Dno, Formacja Chatelet, Laureaci Paki 2007

Klub „Żaczek”
Juwenalowy Koncert Plenerowy
Voo Voo
Raz Dwa Trzy

Klub „Studio”
Juwenaliowa Dyskoteka

12.05.2007 (sobota)

Klub „Studio” - Kabareton Juwenaliowy II(prowadzenie: Dwóch Adamów)
Neo – Nówka, Dno, Formacja Chatelet, Laureaci Paki 2007

Klub „Żaczek” – Juwenalowy Koncert Plenerowy
Cool Kids Of Death
Hey

Centrum Kultury „Rotunda” - Juwenaliowy Wieczór Tańca: pokazy tańca, warsztaty oraz całonocna zabawa w rytmach tango, tango argentino, walca wiedeńskiego, fokstrota, quickstepa, samby, cha-cha, rumby, rock’n’roll’a, marengue, mamba
Premiera spektaklu taneczno-teatralnego: „Student Potrafi”

13.05.2007 (niedziela)

Klub „Żaczek” – Koncert Plenerowy W Kubańskich Rytmach
Jose Torres Y Salsa Tropical
Po koncercie Gorąca Impreza Kubańska – w programie profesjonalne pokazy Salsy

Centrum Kultury „Rotunda”, godz. 19.00 – Juwenaliowe Ceili Z Zespołem Comhlan:
Pokazy tańca, warsztaty oraz całonocna zabawa w rytm muzyki irlandzkiej i celtyckiej.

Ja bym się wybrał do Żaczka 8go maja - rok temu było super
poza tym chyba 10 go na Wisłe. Dobry koncert będzie




Temat: One Love Sound Fest 2006 :: 18 Listopada :: Wrocław
Dźwiękowa Historia Reggae – Wykład Multimedialny
One Love Sound Fest 2006 :: Hala Ludowa :: Wrocław :: 18.11.2006
Start wykładu: godz. 19:30 Miejsce wykładu: WorkshopRoom

Przedmiotem wykładu będzie zbiór, ściśle subiektywnie wybrany, najważniejszych terminów związanych z historią ruchu rastafariańskiego i muzyki reggae. Prezentacja ta jest pomyślana jako swoista próba konfrontacji wielu współczesnych wyobrażeń o reggae z rzeczywistym przesłaniem poszczególnych utworów, ich wymową ideologiczną, czy też kontekstem kulturowo – politycznym, w jakim zaistniały poszczególne utwory.
Autorzy pragną poznać słuchaczy z trzema grupami zagadnień, które wpływają na całokształt zjawisk związanych z reggae.
Grupa pierwsza, to utwory o ojczystej wyspie reggae – Jamajce. Przyzwyczajony do mitu Jamajki słuchacz gotów będzie wysłuchać pieśni pochwalnych na cześć wspaniałej tropikalnej wyspy, jej żywej zieleni, cudownej przejrzystości i bogactwa wód ją okalających. O słodkim życiu, które upływa w błogim zapomnieniu i lenistwie. Oczywiście, o tym też będzie mowa. Wszystkie powyższe walory bledną jednak w cieniu prawdziwej Jamajki i cieniu zastraszającego ubóstwa społeczności jamajskiej, w cieniu wojny gangów, która zdaje się nie mieć końca i w cieniu dziedzictwa postkolonialnego i postniewolniczego, lub też w cieniu nowego niewolnictwa. Wszystkie zaś całkowicie prawdziwe wydarzenia stanowią o jamajskiej rzeczywistości. Wydarzenia, które tworzą rzeczywistość. wydarzenia żywe i bolesne, które trwają obok mitu i wbrew mitowi.
Grupa druga, to próba przedstawienia wybranych aspektów rastafariańskiej tożsamości. W tym przypadku będzie to głównie ukazanie jej w kontekście biblijnym. Tym samym autorzy pokuszą się o dotarcie do samych źródeł religijnych i życiowych wyobrażeń rastafarian. Będzie to próba ukazania w jaki sposób historyczne opowieści, które – jak mogłoby się zdawać – służą wyłącznie budowaniu umoralniających przykładów w pewnym oderwaniu od rzeczywistości, w rastafariańskiej interpretacji życia w całkiem nowych znaczeniach.
Grupa trzecia wreszcie, to zespół terminów ściśle muzycznych głęboko osadzonych w kulturze reggae. Zostaną przedstawione nie tylko wzajemne ich powiązania, ale głównie sama historia, jakkolwiek w dość skrótowej formie, kształtowania się poszczególnych“manifestacji muzycznych”. Zostaną przedstawione następujące terminy: "Jamajka", "kraj bez historii", "miejsce ucisku i niewoli", "Marcus Garvey", "pierwsi rastafarianie", "Czarni Izraelici", "niewola babilońska", "język Rasta", repatriacja", "Syjon"; "sound system", "toaster", "riddim".

Autorzy: dr Radosław Łazarz & Michał Kujawa



Temat: 67. rocznica wybuchu II wojny światowej
Wieluń miastem pokoju i pojednania. W imieniu komitetu organizacyjnego zapraszamy wszystkich mieszkańców naszej gminy i powiatu do wzięcia udziału w uroczystościach rocznicowych 1 września.

Honorowy patronat nad obchodami 67. rocznicy wybuchu II wojny światowej objął Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej - Lech Kaczyński oraz ostatni Prezydent RP na uchodźctwie - Ryszard Kaczorowski, który będzie gościł w Wieluniu przez 3 dni. Osobisty udział w uroczystościach zapowiedział również Marszałek Sejmu Marek Jurek.

Tegoroczne obchody mają nieco odmienny charakter niż poprzednie - jest to przede wszystkim manifestacja młodości, wspólnego spojrzenia w przyszłość. Chcemy aby to spotkanie młodzieży z różnych państw zapoczątkowało kolejne coroczne spotkania i współpracę międzynarodową młodych ludzi.

Kolejnym elementem tych obchodów będzie promocja ideii pomnika "WIECZNA MIŁOŚĆ" autorstwa Wojtka Siudmaka. Przygotowaliśmy również wspaniałe dwuczęściowe widowisko multimedialne, podczas którego widzowie będą mogli odczuć wydarzenia sprzed 67 lat. Na zakończenie uroczystości w koncercie galowym wystąpi orkiestra symfoniczna i soliści Teatru Wielkiego w Łodzi, którzy wykonają m.in. arie St. Moniuszki i J. Straussa i E. Kalmana.

Program uroczystych obchodów 67. rocznicy wybuchu II wojny światowej:

1 września 2006 roku

godz. 4.40 - złożenie kwiatów w miejscach pamięci

godz. 11.00 - Początek uroczystości inauguracyjnych roku szkolnego 2006/2007 w Zespole Szkół Zawodowych Nr 1 w Wieluniu przy ul. Wojska Polskiego

godz. 16.30 - RUINY WIELUŃSKIEJ FARY - Msza Św. w intencji Ojczyzny oraz poległych i pomordowanych w czasie II wojny światowej, celebrowana przez J.E. Księdza Arcybiskupa Stanisława Nowaka - Metropolitę Częstochowskiego

Po Mszy św. pokaz musztry paradnej w wykonaniu Orkiestry Reprezentacyjnej Śląskiego Okręgu Wojskowego na placu Kazimierza Wielkiego.

godz. 18.30 - Skwer między siedzibami władz miasta i powiatu - Oficjalne odsłonięcie makiety pomnika "Wieczna Miłość" autorstwa Wojtka Siudmaka

godz. 19.00 - Plac Legionów - rozpoczęcie uroczystości obchodów, powitanie przez Burmistrza Wielunia zaproszonych gości, wystąpienie Starosty Wieluńskiego, ceremonia wręczenia odznaczeń państwowych kombatantom, wystąpienia okolicznościowe gości, ceremonia wygłoszenia Przesłania Pokoju przez delegacje zaproszonej młodzieży, prezentacja idei pomnika "WIECZNA MIŁOŚĆ" połączona ze spektaklem słowo - światło - dźwięk, koncert galowy w wykonaniu artystów Teatru Wielkiego w Łodzi, zakończenie uroczystości.

Źródło: http://www.tvk.wsm.wielun.pl



Temat: Festiwal Dialogu Czterech Kultur
V Festiwal Dialogu Czterech Kultur już za 3 dni!

29.08.2006

Organizatorzy oraz władze miasta i województwa są zgodni: Festiwal Dialogu Czterech Kultur stał się wizytówką Łodzi.

Piąta edycja Festiwalu Dialogu Czterech Kultur (1-10 września) zapowiada około 80 imprez. Na inaugurację, w piątek o godz. 20, czekają łodzian dwa plenerowe wydarzenia. W Manufakturze zaplanowane jest widowisko multimedialne współzałożyciela zespołu Kombi, Sławomira Łosowskiego, "Zaczarowane miasto", a przed Teatrem Wielkim wystawiona zostanie "Halka" Moniuszki.

Festiwal, będący prezentacją kultury polskiej, rosyjskiej, żydowskiej i niemieckiej - nacji, które kształtowały oblicze miasta, jest realizowany całkowicie łódzkimi siłami - podkreśla jego pomysłodawca Witold Knychalski.

Budżet wynosi 2,6 mln zł (mniej niż przed rokiem), ale jest dopięty - zapewnia dyrektor Festiwalu Maciej Okuński. Największy - prawie milionowy - wkład ma UMŁ, 300 tys. zł dał Urząd Marszałkowski. Dołożyli sponsorzy - m.in. firma Atlas zafundowała widowisko Łosowskiego.

Pora przejrzeć festiwalową ofertę. Na imprezy odbywające się w teatrach i Filharmonii trzeba kupić bilet. Na niektóre, tak jak na spektakle Teatru na Tagance z Moskwy, który przywiezie głośną inscenizację o Wysockim, miejsc już zabrakło. Na widowiska plenerowe wstęp jest bezpłatny. Część imprez zarejestruje TVP.


Organizatorzy oraz władze miasta i województwa są zgodni: Festiwal Dialogu Czterech Kultur stał się wizytówką Łodzi.

(rs) - Express Ilustrowany

Marta dnia Wto 15:57, 07 Lis 2006, w całości zmieniany 1 raz



Temat: Re-otwarcie "Wawela Zaginionego"
Za PAP:
Cytat:
2008-04-29 19:56
W długi weekend ponowne otwarcie wystawy "Wawel zaginiony"
Ekspozycja muzealna "Wawel zaginiony" zostanie otwarta 1 maja dla zwiedzających po półtorarocznej przerwie - informuje zespół promocji Zamku Królewskiego na Wawelu.

Wystawa, mieszcząca się w przyziemiu budynku zamykającego od zachodu dziedziniec pałacu królewskiego, istnieje od 1975 r. Przez ostatnie półtora roku budynek był remontowany, a wystawa przechodziła konserwację.

Ekspozycja "Wawel zaginiony" to przede wszystkim rezerwat archeologiczno-architektoniczny, ukazujący romańskie, gotyckie i renesansowe fragmenty zabudowy zamku. Zwiedzając ją można zobaczyć m.in. fragmenty czteroabsydowej rotundy śś. Feliksa i Adaukta - Najświętszej Marii Panny. Powstanie świątyni datuje się na okres od IX w. po rok 1000. Pierwotnie była to prawdopodobnie kaplica rezydencji książęcej.

W podziemnym rezerwacie archeologiczno-architektonicznym zobaczyć można też pozostałości gotyckiego zamku i relikty renesansowych kuchni królewskich. W salach lapidarium prezentowane są bogato dekorowane renesansowe detale architektoniczne, pochodzące z pałacu królewskiego oraz zbiór kafli z pieców wawelskich.

Ekspozycja prezentuje też rezultaty odkryć archeologicznych dokonanych na Wzgórzu Wawelskim. Na tle starych murów i bruków pokazane są znalezione na wzgórzu zabytki z okresu od średniowiecza po czasy nowożytne: naczynia, narzędzia z drewna, kości i rogu, broń i biżuteria, monety oraz rzeźby romańskie i gotyckie.

Uzupełnieniem wystawy są modele ważniejszych romańskich i gotyckich budowli Wawelu oraz nowa wersja prezentacji multimedialnej, pokazująca wybrane obiekty záokresu wczesnoromańskiego iáromańskiego.

Wystawę można zwiedzać w dni powszednie od 9.30 do 17. W soboty i niedziele - do 18. W poniedziałki wstęp jest wolny, ale ekspozycja czynna tylko do godz. 13. "Przypominamy, że 1 i 3 maja to dni świąteczne, więc wystawa będzie czynna jak w niedziele" - dodała Sabina Potaczek-Jesionek z Zamku Królewskiego na Wawelu. CZO

PAP - Nauka w Polsce




Temat: Street Party 26 sierpnia
Zapraszam na Wielokulturowe Street Party - Cały świat w Warszawie, 26 sierpnia
kontynent.waw.pl/streetparty/
Będą także INDIE W WARSZAWIE:)

To projekt prezentujący różnorodność i złożoność społeczności Warszawy. Latem ulicami miasta pod hasłem "Cały Świat w Warszawie" przejdzie parada, w której uczestniczyć będą reprezentanci różnych kultur mieszkający w stolicy.

Impreza inspirowana jest Karnawałem w Rio de Janeiro, Notting Hill Carnival, hiszpańskimi fiestami ulicznymi. Paradę poprowadzą profesjonalni tancerze, a w rytmie muzyki uczestnicy parady zaprezentują swoje kultury. Do wzięcia udziału w zabawie będą zapraszani wszyscy przechodnie.

Oprócz parady na uczestników imprezy czekają także inne atrakcje: warsztaty tańca, nauki gry na bębnach, występy zespołów etnicznych, konkursy i zabawa taneczna na otwartej przestrzeni. Dla tych, którzy zapragną skosztować kuchni etnicznych, przygotowane zostaną stoiska z egzotycznymi przysmakami.

Parada
Start: godz. 14.00 Pasaż Wiecha, okolice kina Atlantic
Trasa: ulice Chmielna - Nowy Świat - Krakowskie Przedmieście
Prezentacja szkół tańca - profesjonalni tancerze w strojach estradowych, m.in.:
Szkoła Tańców Karaibskich SalsHall Ortodox, Salsa Libre, Salsa Factory, Latin Groove, Fundacao Internacional Capoeira Artes das Gerais
Różnorodne style taneczne: Samba,Salsa,Taniec smoka,Capoeira,
Maculele, taniec brzucha
Finał Parady - scena główna

Start: godz. 17.00, przestrzeń Krakowskiego Przedmieścia pomiędzy ASP a UW
Impreza na otwartej przestrzeni jako muzyczno-artystyczna podróż pomiędzy kontynentami
Występy sceniczne profesjonalnych grup tanecznych oraz zespołów muzycznych, m.in.: Senegalski zespół Djolof Men, Zespół muzyki afrokubańskiej Odo Irawo, Danca Brasil,Szkoła Tańców Karaibskich SalsHall Ortodox, Szkoła flamenco - Triana Salsa Libre,Zespół Tańca Izraelskiego Snunit,Salsa Factory, Taniec brzucha - zespół Zahra,Latin Groove, Capoeira i Maculele - prezentowane przez Fundacao Internacional Capoeira Artes das Gerais
Pokaz tańca hinduskiego w wykonaniu zespołu tanecznego SAATHI

Miasteczko Wielokulturowe
Warsztaty taneczne m.in.:
Warsztaty bębniarskie - djembe, poprowadzi meksykański perkusjonista David Saucedo Valle, później wielkie bębniarskie jam session
Kuchnie świata, m.in.: Arabska,Bałkańska - "Mała Serbia",Etiopska,
Śródziemnomorska,Rosyjska - "Babooshka",Wietnamska,Indyjska - "Namaste India"
Sklepy egzotyczne, m.in.:Sklep rzemiosła etiopskiego "Sztuka Etiopii", Przyprawy bliskowschodnie i fajki wodne - "Habibi"
Szczypta Świata

Stoiska, m.in.:
Muzeum Azji i Pacyfiku - pokazy slajdów z różnych części Azji oraz autorskie prezentacje multimedialne, prezentacja sztuki origami, wystawa "Buddyjskie szlaki Azji. Fotografie Andrzeja Kotnowskiego", „Twarze Indii. Fotografie Katarzyny Sikory”, publikacje o tematyce azjatyckiej (również wydawnictwa kolekcjonerskie)

Kaukaz.pl - wystawa rękodzieła z Kaukazu (biżuteria, stroje kaukaskie), materiały na temat kultury i przyrody Kaukazu, warsztaty języka gruzińskiego (w tym zapis imion i nazwisk po gruzińsku), spotkania z podróżnikami, wystawa prac gruzińskiej malarki Nanuli Burduli

Indyjsko-Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Kultury (IPCC) www.ipcc.pl oraz Indian Association of Poland (IAP)
- prezentacja alfabetu sanskryckiego i pisowni hindi oraz alfabetu arabskiego i pisowni urdu, spotkanie z indyjskim poetą tworzącym w urdu - Surendrem Bhutani
- pokaz upinania sari
- wystawa fotograficzna "Indie w fotografii Andrzeja Kotnowskiego"
- wystawa fotograficzna "Twarze Indii. Fotografie Katarzyny Sikory" - prezentacja literatury o tematyce indyjskiej
- parzenie i degustacja herbaty indyjskiej

Stowarzyszenie Nil-Wisła - prezentacja sztuki sudańskiej

Stowarzyszenie Shamiana - ekspozycje ambasad Indii, Pakistanu, Sri Lanki, Afganistanu, pokaz mebli Indyjskich, slajdy z Indii oraz teledyski bollywoodzkie, muzyka bollywoodzka - DJ DIL, stoisko z biżuterią i modą hinduską

Stowarzyszenie Kultury Brazylijskiej
Arabia.pl - malowanie henną, warsztaty pisma arabskiego
Teatr Lalek Wodnych przygotowany przez Centrum Kultury Wietnamskiej Thang Long
Pokaz mody arabskiej przygotowany przez Stowarzyszenie Arabia.pl
Pokaz Bollywood Fashion przygotowany przez Stowarzyszenie Shamiana
Konkurs pl.Bebo.com na najlepsze zdjęcie paradyKarolina Krzywicka edytował(a) ten post dnia 04.08.07 o godzinie 15:56
w temacie: "Cały świat w Warszawie- Wielokulturowe Street Party",..., na grupie: INDIE



Temat: Dni Transportu Publicznego 2007

10.00 Oficjalne otwarcie DTP - uroczyste otwarcie przez Zarząd Spółki, powitanie zaproszonych gości
Pozycje programowe:
10.30 Prezentacja multimedialna "Historia i działalność MZA Sp. z o.o"
11.00 Prezentacja multimedialna - promocja pracy na stawisku kierowcy
11.30 Prezentacja multimedialna - likwidacja zagrożenia bombowego w autobusie komunikacji miejskiej
12.00 "Cała Polska czyta dzieciom" - wspólne odczytanie wiersza
12.15 Konkurs plastelinowy dla dzieci "Wesoły autobus"
Prezentacja technik pomocy osobom niepełnosprawnym w autobusach miejskich (Solaris Urbino 15)
13.00 Pokaz akcji antyterrorystycznej w autobusie
13.30 Wręczenie nagród w konkursie plastelinowym dla dzieci
14.00 Wykład + konkurs (dla osób posiadających Prawo jazdy) ze znajomości przepisów ruchu drogowego oraz wiedzy o autobusach komunikacji miejskiej (15.20 - wręczenie nagród)
15.00 Pokaz "zachodzenia" autobusu na przykładzie autobusu Solaris Urbino 15
15.40 Przejazd "piętrusem" do przystani na Wybrzeżu Kościuszkowskim
16.00 Rejs Tramwajem Wodnym po Wiśle (bilety do wygrania w konkursach)
Stałe punkty programu:
- Zwiedzanie Oddziału w zorganizowanych grupach (od godz. 10.30 co pół godziny)
- Przejazdy autobusem MAN NM 223 ścieżką obsługi codziennej - wjazd na teren oddziału, stacja paliw, myjnia, stanowisko OC, plac parkingowy (od godz. 10.30 co pół godziny),
- Punkt informacyjny w autobusie - PRZYJMUJEMY DO PRACY NA STANOWISKO KIEROWCY
- Prezentacja autobusów: Solaris Urbino 18, Solaris Urbino 12, Solaris Urbino 15,MAN NG 313, MAN NM 223, Neoplan N4O2O, Jelcz M121, Jelcz M181M, Jelcz 120 M, Ikarus 280, Ikarus 260, autobus szkoleniowy: Cacciamali, SolariS Urbino 15
Autobusy zabytkowe Klubu Miłośników Komunikacji Miejskiej: San H-100, Jelcz 043, "ogórek" cabrio
Pogotowia techniczne: Renault Kerax, Iveco, Mercedes, Tatra
- Prezentacja zespołów napędowych autobusów oraz elementów układu hamulcowego
- Systemy bezpieczeństwa - automatyczna blokada drzwi
- Wystawa dotycząca historii autobusów (plansze),
- Wybijane monet okazjonalnych,
- Stacja krwiodawstwa - autobus do poboru krwi
- Prezentacja pierwszego powojennego autobusu Chausson AH 48 + projekt odrestaurowania
- Zabawy dziecięce, malowanie twarzy - prowadzi zespół "Pan Pomidor"
- Konkursy i zabawy - współzawodnictwo dla rodzin
- Sprzedaż okazjonalnych biletów okresowych ZTM przygotowanych z okazji DTP,
- Bufet + grill, wata cukrowa
- Stoisko informacyjne, materiały reklamowe
- Zjeżdżalnie dmuchane dla dzieci + basen z piłkami, maskotka "Jamnik Solaris"
Linie okazjonalne DTP
Linia spacerowa wokół zajezdni autobusami zabytkowymi (od godz. 10.30 co pół godz.),
Przejazdy specjalne DTP
9.45 odjazd "piętrusem" z pętli autobusowej przy Oddziale "Stalowa" do Oddziału "Woronicza"
15.35 przejazd "pietrusem" do przystani na Wybrzeżu Kościuszkowskim
16.00 rejs tramwajem wodnym po Wiśle (bilety do wygrania w konkursach)




Temat: balkan sevdah
Balkan Sevdah
7 marca 2009 (sobota)
godz. 20:00
patronat trojmiasto.pl
Miejsce: Stacja Orunia
Gdańsk, Dworcowa 9
Bilety: 10, ulgowy 5 zł

Balkan Sevdah - zespół bałkańskiej muzyki folkowej, powstał we wrześniu 2004 roku. Wykonuje muzykę inspirowaną folkiem pochodzącym z różnych regionów Półwyspu Bałkańskiego (Albania, Macedonia, Bułgaria, Bośnia, Serbia i Kosowo, Turcja). Czerpie ze źródeł, ostatnio z charakterystycznych wielogłosowych pieśni pochodzących z Pirinu, Kosowa i Epiru. Rytmika i melodyka utworów z tych regionów, a także surowość oryginalnych wykonań pozwala na różnorodne interpretowanie tradycji i włączanie własnych pomysłów aranżacyjnych - niekiedy bardzo odmienne od pierwowzoru. Motoryczna, czasem liryczna, zawsze transowa - taka jest muzyka Balkan Sevdah.

W sierpniu 2005 po nagraniu debiutanckiej płyty "Ramizem", wystąpili na największym folkowym festiwalu na Bałkanach - "Kopriwsztica 2005" w Bułgarii i byli jedynym zespołem z Polski, który kiedykolwiek tam zagrał. Latem 2006 roku gościli na festiwalu Art. Forum w Orahovcu w Kosowie.

Obecny Skład zespołu tworzą:
Kasia Zadora - darabuka, djembe, riqq
Oliwier Andruszczenko - klarnet, instr. perk.
Marcin Pukaluk - akordeon, śpiew, instr. perk.
Marcin Zadronecki - śpiew, tambura, buzuki, instr. perk

Program imprezy bałkańskiej

1 Prezentacja multimedialna "Bałkany - spotkanie kultur - Bośnia" - 20 min
2 Koncert Balkan Sevdah - ok. 70 min
3 Warsztaty taneczne - ok. 10-15 min

"Bałkany - spotkanie kultur - Bośnia"
Prezentacja multimedialna to subiektywne spojrzenie na współczesność i historię regionu. Jest ona owocem częstych podróży na przestrzeni ostatnich 10 lat. Zdjęcia ukazują życie codzienne mieszkańców, wyjątkowość przyrody, architekturę ze szczególnym uwzględnieniem najważniejszych i najbardziej charakterystycznych budowli. Teksty zawarte w prezentacji nie są komentarzami do poszczególnych zdjęć, ale krótkimi opowieściami o miejscach, ludziach, historii, kulturze, tradycji... Istotnym elementem jest ilustracja muzyczna opowieści. Fragmenty tradycyjnych pieśni i melodii, które słychać w podkładzie tworzą spójną całość z obrazem i dzięki temu odbiorca na pół godziny przenosi się w inny, egzotyczny i fascynujący świat.

Warsztaty tańców

Na Bałkanach muzyka i taniec są ze sobą bardzo ściśle związane. Gdy gra zespół, słuchacze chwytają się za ręce i tworzą korowód. Na zakończenie koncertu uczymy kroków najpopularniejszych tańców korowodowych opartych na nietypowym metrum.
- makedonsko oro 7/8, pravo horo 6/8, dajczovo horo 9/8 a następnie wciągamy publiczność do wspólnej zabawy.

Bilety do nabycia:
- w siedzibie STACJI ORUNIA, ul. Dworcowa 9 od 23.02 w godz. 9.00-21.00
- w Zielonym Smoku, ul. Szeroka 125 (róg Pańskiej) od 23.02 w godz. 11.00-23.00




Temat: REGULAMIN
I OGÓLNOPOLSKI KONKURS CZYSTOŚCI JĘZYKA

PRZEDMIOT KONKURSU

a) Kategoria „słowa i zwroty”
Przedmiotem Konkursu w kategorii „słowa i zwroty” jest składanie propozycji słów i zwrotów napisanych w języku polskim lub zapożyczonych przez język polski a stosowanych powszechnie jak słowa i zwroty polskie w niektórych dziedzinach (np. informatyce, handlu czy reklamie), które zastąpią używane wulgaryzmy.
Dopuszczalne jest tez tworzenie ciekawych neologizmów.
b) Kategoria „utwór literacki”
Przedmiotem Konkursu w kategorii „utwór literacki” jest składanie propozycji utworu napisanego w języku polskim, o tematyce podanej w temacie, w dowolnej formie literackiej, objętość do 600 słów.
c) Prezentacja multimedialna na temat walki z zaśmiecaniem wulgaryzmami języka polskiego.

CEL GŁÓWNY KONKURSU

Celem Konkursu jest zwrócenie uwagi młodzieży na problem zaśmiecania wulgaryzmami języka polskiego oraz znalezienie i wypromowanie słów i zwrotów, które mogłyby stanowić w przyszłości nawet swoisty slang młodzieżowy, pozwalający wyrażać i rozładowywać emocje, jak też dodawać ekspresji podczas ich wyrażania oraz zastąpić powszechnie stosowane wulgaryzmy, stanowiące tzw.„przerywniki” i „wzmacniacze”, zubożające posiadany zasób słów .

CELE DODATKOWE KONKURSU

1. budowanie prawidłowego systemu wartości wśród młodzieży,
2. kształtowanie więzi z językiem ojczystym,
3. pobudzanie poczucia przynależności do kraju,
4. zainteresowanie uczniów dziedzictwem kulturowym narodu,
5. wzbudzanie u młodzieży poczucia piękna i godności,
6. rozbudzanie wśród młodzieży chęci konstruktywnego i twórczego działania,
7. rozwijanie poczucia odpowiedzialności.

UCZESTNICY

Uczniowie lub 2-3 osobowe grupy uczniów szkół ponadgimnazjalnych.

ORGANIZATORZY KONKURSU

Zespół Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych w Lubsku
ul.Chopina 10
68-300 Lubsko

Regulamin szczegółowy:

1. termin Konkursu: od 01. 01. 2008 do 15 maja 2008,
2. forma zaproszeń do udziału w konkursie i sposób ich rozsyłania: za pomocą Internetu,
3. sposób dostarczania propozycji i prac , /papier i/lub forma elektroniczna/ z dopiskiem na kopercie: KONKURS
• drogą mailową na adres: konkurs_zsoie[at]tlen.pl
• lub pocztą na adres Organizatora :
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych
68-300 Lubsko
ul. Chopina 10
Poland
4. termin nadsyłania prac : do 15 maja 2008 /liczy się data wysłania/

OCENA ZGŁOSZONYCH PRAC

Praca Komisji Konkursowej
Powołana zostanie Komisja Konkursowa w 6 osobowym składzie. Utworzone zostaną dwa zespoły trzyosobowe:

Etap pierwszy: 16 - 21 maja 2008
1. Zespół Pierwszy dokona wstępnej oceny przesłanych prac, punktacja w skali od 1-10.
Do drugiego etapu awansują po trzy prace o najwyższej punktacji w każdej kategorii
a) Słowa i zwroty
b) Prace literackie do 600 słów
c) Prezentacja multimedialna

Etap drugi: 22 – 25 maja 2008
2. Etap drugi to ocena wybranych prac dokonana przez trzyosobową Komisję Ekspertów w składzie:
• prof. dr hab. Marian Bugajski
• dr Przemysław Chojnowski
• mgr filozofii i filologii polskiej Józef Kaczmarek, Szef Biura Fundacji Młodej Polonii - jej założyciel.

Punktacja z pierwszego etapu dodawana jest do punktacji uzyskanej na etapie drugim.
3. Obie Komisje przesyłają wyniki swojej pracy do Koordynatora.
4.Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród : 31 maja 2008 w Lubsku , w tym samym dniu także ogłoszenie wyników na stronie internetowej Organizatora

Wręczenie nagród odbędzie się z udziałem przedstawicieli patronów Honorowych, Medialnych i Sponsorów .
5. kryteria oceny:
a)zgodność prac wymogami formalnymi,
b)zgodność prac z tematem,
c)oryginalność przesłanych propozycji i prac,

NAGRODY
1. trzy pierwsze miejsca w każdej kategorii – nagrody rzeczowe oraz publikacja części lub całości nagrodzonych prac w prasie oraz na stronie internetowej,
2. nadesłane prace nie będą zwracane Autorom,
3. Komisja zastrzega sobie prawo do nieprzyznawania pierwszej nagrody.

Na czas trwania Konkursu zostanie powołany przez Organizatora Rzecznik prasowy Konkursu
Kontakt:

Zespół Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych
68-300 Lubsko
ul.Chopina 10
tel. +48 068-4573935
fax +48 068-4573936
zsoie.lubsko.pl
e-mail: zsoie[at]interia.pl

Stowarzyszenie Absolwentów i sympatyków Szkoły „Nasza Buda”
Nr konta 68 1020 54 60 0000 5902 0061 7126
PKO BP
z dopiskiem Konkurs Języka polskiego




Temat: Festyn KGHM - mapa ?
III Festyn Polskiej Miedzi
Program – sobota – 3 IX 2005 r.
(oficjalne, uroczyste otwarcie Festynu – godz. 13:00)
i zawody Konkursy i zawody
od godz. 9:00 do 18:30
- od godz. 9:00 – Turniej tenisa ziemnego
o Puchar Prezesa KGHM
- od godz. 11:00 – Turniej piłki siatkowej
- od godz. 13:30 – Mecz piłki nożnej
reprezentacji Górników & Hutników
- od godz. 15:00 – Konkurencje
sprawnościowe dla załogi KGHM
- od godz.17:00 – Zawody o tytuł „Siłacz
Polskiej Miedzi”
- od godz. 17:30 – Turniej operatorów
maszyn górniczych
od godz. 13:30 – do 14:30
koncerty orkiestr:
ZG „Polkowice-Sieroszowice”;
Tereny wystawiennicze i rekreacyjne Tereny wystawiennicze i rekreacyjne
od od godz. 12:00 do 18:00
- Prezentacje i wystawy spółek Grupy
Kapitałowej KGHM Polska Miedź S.A.
- Komora solno-rudna (modelowa
prezentacja wyrobisk górniczych w
pokładach soli i rudy)
- Przejażdżki konne w siodle i
bryczkami
- Pokazy hippiczne
W godz. 12:00 – 21:00: Gród
Wikingów, wioska indiańska, obóz
harcerski
Mała scena Mała scena – arena cyrkowa arena cyrkowa
od godz. 12:00 do 20:00 od godz. 12:00 do 20:00
- od godz. 12:00 – Korowód artystów
- od godz. 13:30 - Widowisko cyrkowe –
cz. I
- od godz. 14:30 – Występ Zespołu
Folklorystycznego „Krzeczynianie”
- od godz. 14:45 – Występ Zespołu Tańca
Nowoczesnego „Złote Dzieci”
- od godz. 15:45 – Program artystyczny
PeBeKa
- od godz. 16:00 - Widowisko cyrkowe –
cz. I
- od godz. 17:00 – Teleturniej „Wielka
Miedź”
- od godz. 18:30 – Gala Cyrkowa
HM „Głogów”; od godz. 15:00 – BIRMA
od godz. 16:45 - BRACIA
od godz. 18:30 - MONIKA BRODKA
od godz. 21:00 – Golec uOrkiestra
III Festyn Polskiej Miedzi
Program – niedziela – 4 IX 2005 r.
SCENA DUŻA SCENA
od godz. 12:00
Koncert orkiestr górniczych
i chóru górniczego
od godz. 15:30 – Wanted Friends
od godz. 17:30 – Anita Dąbrowska
od godz. 15:00 – Marcin Rozynek
od 21:00 – KAYAH
od 22:30 – pokaz ogni sztucznych
połączony z muzyką, spektakl
„Światło - dźwięk”
Mała scena Mała scena – arena cyrkowa arena cyrkowa
od godz. 13:00 od godz. 13:00
- od godz. 13:00 – Widowisko cyrkowe z
udziałem dzieci
- od godz. 15:30 – Program artystyczny
PeBeKa
- od godz. 16:00 – Występ laureata
„Lata z Radiem” i Zespołu
Gwarkowie
- od godz. 17:00 – Widowisko cyrkowe
- od godz. 18:30 – Występ Dziecięcego
Zespołu Tanecznego GRAFFITI
Lotnisko Lotnisko
od godz. 11:00 – Pokazy modelarskie
od godz. 14:00 – 15:30
POKAZY LOTNICZE
- Akrobacja zespołowa samolotów ORLIKI
- Skoki grupowe z samolotu AN-2 na
celność;
- Akrobacje zespołu ŻELAZNY
- Pokazy akrobacji szybowcowej i
motolotni
- pokazy gaszenia pożaru z powietrza
- i wiele innych atrakcji
Tereny wystawiennicze Tereny wystawiennicze
od godz. 12:00 do 18:00 od godz. 12:00 do 18:00
m.in. prezentacje osiągnięć spółek
Grupy Kapitałowej KGHM
Komora solno – rudna (prezentacje
multimedialne, bicie monet
okolicznościowych, gadżety)
Widowiska sportowo Widowiska sportowo-rekreacyjne rekreacyjne
od godz. 10:00 od godz. 10:00
- od godz. 10:00 – Bieg przełajowy „Mały
Maraton Polskiej Miedzi” (start –
Żelazny Most; meta – boisko piłkarskie
na lotnisku)
- od godz. 12:00 – Turniej badmingtona i
trio-basket
- od godz. 12:30 – Mecz piłki nożnej, w
którym Kadra Kierownicza wreszcie
ogra Związki Zawodowe
- od godz. 15:30 – Pokazy i zawody
łucznicze, potyczki rodzinne,
konkurencje dla VIP-ów
Pokazy ratowniików z JRG-H
godz. 20:00 godz. 20:00 – 20:45 20:45
obok terenów wystawienniczych

no i to chyba tyle



Temat: X Powiatowego Konkursu Wiedzy o Powstaniu w Gostyniu
Finał ustny X Powiatowego Konkursu Wiedzy o Powstaniu wielkopolskim 1918-1919W piątek w dniu 4 stycznia 2008 r w auli Zespołu Szkół Zawodowych w Gostyniu przy ul. J Tuwima Odbył się finał ustny X Powiatowego Konkursu Wiedzy o Powstaniu Wielkopolskim 1918-1919. Finał otworzył dyrektor ZSZ : mgr Maciej Marcinkowski. Konkursowe zmagania prowadził mgr Marek Rożek- nauczyciel historii w Zespole Szkół Zawodowych im. Powstańców Wielkopolskich w Gostyniu. Organizacyjną częścią konkursu zajmowały się : mgr Aleksandra Żytkowiak i mgr Anita Woźniak. Multimedialne prezentacje przedstawiał mgr inż. Leszek Niemczyk ze współpracy z uczniami kl. IV Technikum Mechanicznego. W finale wzięło udział 12 uczniów ze szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych, którzy w części pisemnej (rozegranej 11 grudnia 2007r) uzyskali największą ilość punków. Komisje konkursową oceniającą odpowiedzi zawodników tworzyli:mgr Marek Smektała- Naczelnik Wydziału Oświaty, Spraw Społecznych i Zarządzania Kryzysowego w Starostwie Powiatowym w Gostyniu-jako przewodniczący komisji konkursowej.mgr Danuta Niedźwiedzińska- nauczyciel historii i wiedzy o społeczeństwie w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Gostyniumgr Elżbieta Kuśnierczak- nauczyciel historii i wiedzy o społeczeństwie w Gimnazjum nr 1 w Gostyniumgr Robert Zbieralski- nauczyciel przysposobienia obronnego w Zespole Szkół Zawodowych w Gostyniu, który pełnił funkcje sekretarzakategorii szkół gimnazjalnych wyniki przedstawiły się następuj±co:Ilona Karolewicz – Gimnazjum nr 2 w Gostyniu I miejsce
Anna Stachowiak – Gimnazjum nr 1 w Gostyniu, II miejsce
Kinga Raźna – Zespół Szkół Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Zimnowodzie III miejsce
Daria Glura – Gimnazjum nr 1 w Gostyniu IV miejsce
Hanna Szymanowska – Gimnazjum nr 1 w Gostyniu V miejsce
Wioleta Talaga - Zespół Szkół Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Zimnowodzie VI miejsce
O uzyskaniu lokaty drugiej i trzeciej zadecydowała dogrywka, w której wykorzystano pulę pytań dodatkowych. Następnie rozegrano finał ustny dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych. Odpowiedzi uczniów oceniała ta sama komisja.kategorii szkół ponadgimnazjalnych wyniki przedstawiły się następująco:Wojciech Puślecki – ZSO w Gostyniu, I miejsce
Natalia Walczak – ZSZ w Gostyniu, II miejsce
Anna Kosowicz – ZSO w Gostyniu, III miejsce
Krzysztof Wierzyk – ZSZ w Gostyniu, IV miejsce
Karolina Zaremba – ZSO w Gostyniu, V miejsce
Anna Jędrzejak – ZSO w Gostyniu. VI miejsce
O miejscu trzecim i czwartym zadecydowała dogrywka, w której wykorzystano pulę pytań dodatkowych. Wręczenie nagród nastąpiło na uroczystej akademii z okazji 89 rocznicy Powstania Wielkopolskiego w dniu 4 stycznia o godz. 13 00. Nagrody ufundowane przez Zespół Szkół Zawodowych w Gostyniu oraz dyplomy wręczył dyrektor ZSZ mgr Maciej Marcinkowski wspólnie z Wicestarostą Powiatu Gostyńskiego mgr Januszem Sikorą. Nauczyciele przygotowujący uczniów do konkursu otrzymali z rąk dyrektora ZSZ podziękowania
Źródło: http://www.zsz-gostyn.com.pl/z_zycia_szkoly/powst_wielk_2007/album/index.html




Temat: FESTYN HISTORYCZNY - WEHIKUŁ CZASU
FESTYN HISTORYCZNY - WEHIKUŁ CZASU
odbędzie się w dniach 4 i 5 lipca '09 na sopockim grodzisku,
ul. Haffnera 63 pod patronatem Prezydenta Miasta Sopotu.

PROGRAM:
4 lipca (sobota)

godz. 10:00
- Oficjalne otwarcie Festiwalu
- Zapoznanie się ze stanowiskami historycznymi

godz. 11:00-13:00
- Prezentacja rzemiosł od epoki kamienia do czasów nowożytnych
- Historyczny plac zabaw

godz. 13:00-15:00
- Inscenizacje historyczne w wykonaniu:
- Legionistów rzymskich
- Słowian i Wikingów
- Rycerzy średniowiecznych

godz. 15:00-17:00
- Turniej łuczniczy dla uczestników i publiczności
- Prezentacje multimedialne

godz. 17:00-18:00
- Dawne zabawy dla dzieci i publiczności

godz. 18:00-20:00
- Prezentacja oręża i sztuki wojennej na przestrzeni dziejów

godz. 20:00-21:00
- Dawne tańce i udział w nich publiczności

godz. 21:000-22:00
- Spektakl laserowy, światło i dźwięk

5 lipca (niedziela)

godz. 10:00-12:00
- Prezentacja rzemiosł poszczególnych grup historycznych połączone z warsztatami dla publiczności

godz. 12:00-14:00
- Historyczny plac zabaw z udziałem publiczności
- Konkurs na najlepszy strój historyczny
- Siłowe i zręcznościowe zawody historyczne z udziałem uczestników i publiczności

godz. 14:00-17:00

Pokazy historyczne na przestrzeni dziejów:
- musztra legionistów rzymskich i targ niewolników
- formacje bojowe Słowian z Wikingów
- średniowieczne techniki wojenne
- musztra wojsk napoleońskich
- formułowanie oddziałów obrony narodowej

godz. 17:00-18:00

- Uroczystość wręczania nagród Urzędu Miasta Sopotu za najlepiej zaprezentowane pokazy, inscenizacje i wyróżniające się miejsca w turniejach oraz konkursach
- Sesja zdjęciowa dla publiczności z udziałem uczestników Festiwalu

godz. 18:00-19:00
- Dawne tańce i udział w nich publiczności

godz.19:00-20:00

- Koncert muzyki folkowej
- Zakończenie Festiwalu

UWAGA:
- przez dwa dni odbywać się będą prezentacje i targi rzemiosł dawnych i współczesnych
- dla zwiedzających na terenie Skansenu przez dwa dni czynna będzie karczma "Koliba"

UDZIAŁ BIORĄ:
- Epoka kamienia - Stowarzyszenie Naukowe Archeologów Polskich w Gdańsku
- Legion rzymski - LEGIO XXI RAPAX
- Infanterie Regiment No 52 von Hamberger
- Starogardzkie Bractwo Rycerskie
- Agencja Artystyczna " KERIN"
- Wolna Kompania Piechoty Lekkiej
- Ogolnopolskie Stowarzyszenie Historyczne "GRYF"
- Gdańskie Bractwo Historii Wojskowości
- 82 nd Airborne "Paraglite"
- Lądowa Ochrona Wybrzeża 1939 - (ochrona?)
- Muzeum Oręża Polskiego w Kołobrzegu
- Stowarzyszenie Historyczne "Wielka Czerwona Jedynka"
- Zespół Tańca "Animus Saltandi"
- Zespół muzyczny "Zgagafari"

CENY BILETÓW:
- Normalne - 6 zł
- Zniżkowe - 4 zł

Bezinteresowna i wierna część młodzieży GRH LOW wybiera się na festyn.




Temat: Frankofonia 2006
Zapraszam wszystkich na obchody Dni Kultury Francuskiej - Frakofonia 2006
(20-30 marzec 2006)

Niestety wiele rzeczy jest w języku francuskim albo dotyczy studentów filologii, ale myślę że i tak osoby nie związane z tematem mogą znależc coś dla siebie...

Oto plan:

20.03.2006

17h00

Premiera spektaklu „Un air de famille” Agnès Jaoui i Jean-Pierre Bacri
w wykonaniu grupy teatralnej studentów Filologii Romańskiej
(KLUB KIEPURY w Sosnowcu)
sztuka jest w języku francukim

21.03.2006

Instytut Filologii Romańskiej ( sala 126)

13h Konferencja na temat roli języka francuskiego w świecie.
Osoby reprezentujące ambasady: Francji- Pan Michaël Morosini , Belgii –Pan Daniel Menschaert oraz znawca i specjalista w dziedzinie Kanady- prof. UŚ dr hab. Krzysztof Jarosz - przedstawią krótkie wystąpienia (ok. 15 min.) na temat Frankofonii (Ambasada Francji) oraz roli języka francuskiego i problemów frankofonów w Belgii i Kanadzie.

▪ Wystawa foto- Kraje frankofońskie

▪ Degustacja francuskich specjałów

23.03.2006

19h00

Wieczór z muzyką francuską „Zique franco” w Piwnicy Pod Spodem (Sosnowiec)

25.03.2006

II konferencja literaturoznawcza pt. „Metamorfozy postaci literackiej”
(Instytut Filologii Romańskiej, sala 406)

29.03.2006

Instytut Filologii Romańskiej w Sosnowcu (sala 126)

DZIEN ALZACJI : prezentacja regionu Alzacji

▪ Poznać lepiej Alzację - stanowiska informacyjne ( we współpracy z
„Bureau de coopération Bas-Rhin – Silésie” )

* mini-konkurs „Poznać lepiej Alzację” na stanowiskach
(pisemny quiz do wypełnienia )

▪ Degustacja tradycyjnych potraw podczas całego dnia

▪ 12h Prezentacja filmów o Alzacji.

▪ 13h Spotkanie z przedstawicielami regionu Alzacji :
Nicolas Wurm : Strasbourg – miasto inne niż wszystkie w sercu Alzacji
Jean-Claude Hauptmann : Alzacki – między językiem, a gwarą
Anna Lewczuk : Przedstawienie regionu Alzacji i współpracy Bas-Rhin ze Śląskiem

▪ 14h Konkurs kulinarny: najlepszy deser francuski
Prezentacja przez drużyny 3 osobowe studentów francuskiego
wypieku przed jury (degustacja i opis przygotowania)

▪ 14h30 Prezentacja multimedialna dr Andrzeja Rabsztyna:
„Ślady Alzacji w literaturze”

▪ 15h15 Krótki spektakl przedstawiający legendę alzacką : « Dlaczego
bocian jest symbolem Alzacji ? »

▪ 15h30 Wręczenie nagród w 3 konkursach

* Konkurs « Regiony Francji »
Trzyosobowe grupy uczniów szkół średnich przygotują prezentacje regionów Francji w programie PowerPoint (każda grupa inny region). Podczas obchodów dni frankofonii – ogłoszenie wyników i rozdanie nagród
* Konkurs kulinarny
* Mini- konkurs „Poznaj lepiej Alzację”

▪ 17h30 – Obiad dla zaproszonych gości

30.03.2006

18h00

Spektakl teatralny «Un air de famille » Agnès Jaoui i Jean-Pierre Bacri w
wykonaniu studentów. Teatr KOREZ (Katowice)

Dodatkowo : (z udziałem Koła Naukowego Assososno)

- 17.03 Noc kina francuskiego, 22h15 (KINO ŚWIATOWID, Katowice) /16zł/
• "W rytmie serca" - reż. Jacques Audiard (2005)
• "Prawdziwy mężczyzna" - reż. Arnaud Larrieu i Jean-Marie Larrieu (2003)
• "Hieny" - reż. Djibril Diop Mambéty (1992)
Poczęstunek przysmakami francuskimi
- 21.03 Spektal kabaretowo-teatralny BORIS i BOBBY, 19h00
(Teatr Korez, Katowice)
- 24.03 Spotkanie z pisarzem belgijskim THOMASEM GUNZIGEM, 9h00
(Instytut Filolgiii Romańśkiej)
- 24.03 Koncert zespołu Fun Carmen, 20h00 /10zł/
(Kinoteatr Rialto, Katowice)
- 25.03 "Sortie de scene"- spektakl teatralny grupy studentów UJ, 17h00
(Klub Kiepury, Sosnowiec)



Temat: VII TYDZIEŃ Z EWANGELIĄ



VII TYDZIEŃ Z EWANGELIĄ
szczegółowy program:

22 luty (piątek)
godz. 18.00 - Uroczysta Msza św. inauguracyjna pod przewodnictwem księdza biskupa Ordynariusza Tadeusza Rakoczego w katedrze św. Mikołaja. Po Mszy św., o godz. 19.30 spektakl "Pasja" w wykonaniu "Teatru A" z Gliwic

23 luty (sobota)
godz. 18.00 - Koncert ewangelizacyjny chóru "Deus Meus" w kościele św. Maksymiliana w Aleksandrowicach

24 luty (niedziela)
godz. 14.30 - Msza św. z modlitwą o uzdrowienie w kościele św. Pawła - ks. Przemysław Sawa i Diecezjalna Szkoła Nowej Ewangelizacji
godz. 19.00 - Koncert pasyjny "Ach mój niebieski Panie" w wykonaniu chóru "Hejnał" pod dyrekcją Krzysztofa Przemyka w kościele Jezusa Chrystusa Odkupiciela Człowieka na oś. Karpackim

25 luty (poniedziałek)
godz. 18.00 - "Dożywotnio usprawiedliwiony" spektakl pantomimy wrocławskiej.
Koncert ewangelizacyjny w wykonaniu Chóru Gospel Szkoły Muzycznej pod dyrekcją Zuzanny Pradeli z udziałem Beaty Bednarz w BCK-u.

26 luty (wtorek)
godz. 18.00 - "Dom na skale czy dom na piasku" Wykład ks. prof. dr hab. Andrzeja Zwolińskiego na temat zagrożeń współczesnej rodziny. Narracje muzyczne Janusz Kohut w BCK-u.

27 luty (środa)
godz. 19.00 - "Do wygrania piękne życie" spotkanie ewangelizacyjno-modlitewne prowadzone przez wspólnotę przymierza "Miasto na Górze" w kościele św. Maksymiliana w Aleksandrowicach

28 luty (czwartek)
godz. 18.00 - "Ja Judasz" ks. Mirosława Wądrzyka - spektakl w wykonaniu uczniów Zespołu Szkół KTK i koncert zespołu "Aslan" w Domu Żołnierza
godz. 20.00 - "Życie - sztuka bez próby generalnej" - adoracja Najświętszego Sakramentu i godz. 21.00 - "Jak oswoić lwa? O budowaniu więzi rodzinnej" - prezentacja multimedialna w kościele św. Andrzeja Boboli prowadzone przez wspólnotę "Betlejem"

29 luty (piątek)
godz. 17.00 - Droga Krzyżowa prowadzona przez Szkołę Nowej Ewangelizacji ze Skoczowa
godz. 18.00 - Uroczysta Msza św. na zakończenie Tygodnia z Ewangelią w katedrze św. Mikołaja.
godz. 20.00 - "A ja dokąd mam iść?" - całonocne czuwanie modlitewne dla młodzieży prowadzone przez wspólnotę przymierza "Miasto na Górze" i wspólnotę "Galilea", z udziałem zespołu "For Vip" i diakonii muzycznej, w kaplicy kościoła św. Maksymiliana w Aleksandrowicach.

Zaproszenie na:

» 1 marca (sobota) - 18.00 - koncert ewangelizacyjny zespołu "Anti Babylon System" i "For Vip" w klubie "Rude boy"

» 2 marca / przez 7 kolejnych niedziel/ - wspólnota Miasto na górze zaprasza na seminarium odnowy w Duchu Świętym w kaplicy kościoła w Aleksandrowicach o godz. 19:00.

» 29 luty - 2 marca - w Pogórzu - Kurs "Droga do modlitwy" w ramach Szkół modlitwy dla młodzieży prowadzony przez Diecezjalną Szkołę Nowej Ewangelizacji. Zapisy: www.sne.bielsko.pl

» 2 - 5 marca - rekolekcje ewangelizacyjne "Do wygrania piękne życie" w kościele św. Małgorzaty w Kamienicy prowadzone przez Diecezjalną Szkołę Nowej Ewangelizacji

Pod patronatem:
Biskupa Bielsko-Żywieckiego Tadeusza Rakoczego
Prezydenta Miasta Bielska-Białej Jacka Krywulta

Organizator:
Wydział ds. Ewangelizacji Kurii Diecezjalnej Bielsko-Żywieckiej


zapraszamy serdecznie:) ja już parę razy uczestniczyłam i polecam wszystkim:)




Temat: Noc muzeum 15.05.2009r.
Koszalin

Najwięcej dziać się będzie w muzeum przy ul. Młyńskiej.

Początek o godz. 17.30 w sobotę. Na scenie na dziedzińcu prezentować się będą kolejno: grupa Dixieland, orkiestra kameralna Kamerton, zespoły: Komety i Majestic. Już nocą z ogniem zaszaleje Koszalińska Grupa Akrobatyczna.

Przed muzeum zorganizowany zostanie Targ Młyński ze stoiskami piekarniczymi i cukierniczymi, sprzedawane będą książki, nawet i za symboliczną złotówkę. Dzieci będą mogły przejść szybki kurs garncarstwa i wikliniarstwa.

Przede wszystkim jednak nie zabraknie możliwości obejrzenia przygotowanych wystaw, filmów i prezentacji multimedialnych. Choćby o Koszalinie od średniowiecza po współczesność, Starym młynie i Fryderyku Wilhelmie I.

Ale muzeum przy ul. Młyńskiej nie będzie jedynym otwartym tej nocy. Otwarcie zapowiedziały także: Muzeum Wody przy ul. Żwirowej (w godz. 18-24), gdzie nadarzy się okazja, by spróbować wody prosto z hydrantu, Muzeum Obrony Przeciwlotniczej przy ul. Wojska Polskiego (w godz. 18-22), Muzeum 8 Dywizji Obrony Wybrzeża przy ul. 4 Marca (w godz. 18-21.30), IPN przy ul. Andersa, Sala Tradycji Polskich Formacji Granicznych przy ul. Piłsudskiego (18-24), galerie: Na piętrze i Zbigniewa Murzyna - obie przy ul. Dworcowej oraz Szatnia w Zespole Szkół Plastycznych przy ul. Racławickiej (18-24).
W tym roku możliwe będzie również zwiedzanie od godz. 19 lokomotywowni przy ul. Lechickiej 54, a nawet przejechanie się drezyną.

Do koszalińskiego muzeum w tę jedną noc można będzie dojechać bezpłatnie autobusem linii nr 14, który kursować ma na trasie pętla przy ul. O.Langego - Rynek Staromiejski i z powrotem. Pierwszy kurs zaplanowano na godz. 17.04. Z muzeum kursować też będą busy dowożące m.in. do Muzeum Wody.

Tym razem wejście do muzeum przy ul. Młyńskiej możliwe będzie tylko głównym wejściem (przy wieży). Na wystawy wchodzić będą 15-osobowe grupy. Na prezentacje multimedialne i filmy wydawane są do piątku włącznie wejściówki w muzeum przy ul. Młyńskiej. Na jednym seansie może być maksymalnie 50 osób.

Kołobrzeg

W sobotę wieczorem kołobrzeżanie po raz pierwszy mogą wziąć udział w wielkim muzealnym święcie. Będą warsztaty dawnego rzemiosła, wojowie i wielka łódź podwodna.

Kołobrzeskim centrum wieczorno-nocnych wydarzeń nocy muzeów będzie oddział Muzeum Oręża Polskiego poświęcony wystawie Dzieje Oręża Polskiego przy ul. Emilii Gierczak 5. Już w sobotnie południe do wspólnej zabawy zaproszą dzieci i młodzież artyści z poznańskiej nieformalnej grupy artystycznej Misietupodoba.

W programie budowa instalacji i rzeźb przestrzennych. Ci sami artyści będą autorami jednej z największych atrakcji muzealnej nocy. Za ich sprawą na wystawie plenerowej o godz. 20 zacznie się wynurzać wielka łódź podwodna, wykonana w skali jeden do jednego. Motyw łodzi podwodnej pojawi się też na wystawie fotografii, która do muzeum dotrze z Gdańska.

Dorobek artystów z Misietupodoba będzie można poznać bliżej na dodatkowej prezentacji przy ul. Portowej 15. Wieczorno-nocne wydarzenia rozpoczną się przy ul. Gierczak 5 o godz. 18 i potrwają do północy. Na terenie MOP ruszą warsztaty dawnego rzemiosła. Do walki staną wczesnośredniowieczni wojowie. Niezwykłej oprawy mają dodać świetlne spektakle.

- W ramach naszej nocy zapraszamy też w godz. 18 - 20 do darmowego zwiedzania Sali Tradycji Morskiej przy Reducie Solnej, u Tadeusza "Wani” Waśko - powiedziała nam Malwina Markiewicz z MOP. - Od godz. 20 do 23 będzie też można za darmo wejść na latarnię morską.

Tych, którym starczy sił na niedzielne świętowanie, grupa Misietupodoba zaprasza o godz. 9 na plażę przy molo do wspólnego rysowania na piasku.

Szczecinek

Noc Muzeów w szczecineckim Muzeum Regionalnym odbędzie się już po raz trzeci. W sobotę o godz. 18 przed ratuszem powitani zostaną rycerze, mieszczanie i pospólstwo. Stąd orszak ruszy pod Zamek Książąt Pomorskich, gdzie zobaczymy inscenizację historyczną "W 600-lecie książęcego zjazdu” autorstwa Janusza Rautszko. Przedstawienie upamiętni zjazd, jaki mistrzowie krzyżaccy urządzili w Szczecinku przed wojną z Polską w 1409 roku. Później impreza przeniesie się do muzeum przy ul. Szczecińskiej. Na gości czekają gry i turniej rycerski oraz pokazy rzemiosła artystycznego. Do godz. 1 w nocy będzie można zwiedzać muzealne wystawy.Od godz. 17.50 do 1 w nocy kursować będzie autobus, który za darmo przewiezie uczestników Nocy Muzeów na trasie linii nr 1, czyli z ulicy Białogardzkiej do dworca
orca PKP



Temat: O czym decydują nasze geny?
Jeśli ktoś w najbliższy weekend będzie w okolicach Warszawy , i jeśli interesuje się genetyką to gorąco polecam: (dla nas szczególnie ta CZERWONA genetyka)
"DNA dla każdego

Chcesz wyizolować własne DNA, poznać techniki analizy materiału genetycznego i przyjrzeć się pracy najnowocześniejszych laboratoriów biotechnologicznych? Przyjdź na warsztaty „DNA - encyklopedia życia", organizowane przez Szkołę Główną Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Niezwykłą imprezę zaplanowano na 25-29 kwietnia.

DZIEDZINA XXI WIEKU

Biotechnologia należy do najbardziej innowacyjnych i przyszłościowych dziedzin nauki. „Obok telekomunikacji, nanotechnologii, energetyki i nowych materiałów, jest jedna z pięciu technologii XXI wieku, decydujących o rozwoju gospodarki - mówi prof. Tomasz Twardowski, prezes Polskiej Federacji Biotechnologii. - Jest dyscypliną wyjątkowo różnorodną. Składają się na nią zarówno wypiek chleba i wytwarzanie wina, jak i genetyczne uszlachetnianie roślin i produkcja leków najnowszej generacji”. Dlatego właśnie pracownicy z SGGW zdecydowali się przybliżyć społeczeństwu tajniki tej fascynującej gałęzi nauki.

Głównym elementem warsztatów będzie cykl 21 wykładów popularnonaukowych, prowadzonych przez najwybitniejszych specjalistów z całej Polski. Zostaną one podzielone na trzy kategorie – zieloną (dotyczącą biotechnologii w rolnictwie i uprawie roślin), białą (wykorzystania żywych organizmów w przemyśle) oraz czerwoną (związanej z medycyną i diagnostyką).

Wykładowcy poruszą kwestie etyczne związane z biotechnologią, przypomną historię badań nad DNA i opowiedzą o wykorzystaniu biologii molekularnej i genetyki w kryminalistyce, medycynie i rolnictwie.

Wśród tematów wykładów znajdą się m.in.: „DNA – Encyklopedia Życia”, „Historia o DNA”, „Zbrodnia doskonała a DNA”, „Pomocne mutanty, czyli o powstawaniu kwiatów”, „Czy rośliny uprawne czegoś nie potrafią?” czy „Genetyka i polityka”.

NASZYJNIKI Z DNA

Każdy odwiedzający będzie mógł wziąć także udział w interaktywnych warsztatach, pokazach i demonstracjach. Podczas „Genetycznej biżuterii” uczestnicy będą mogli wyizolować i zamknąć w kapsułce własne DNA, a dzięki „Kryminalnym śladom” wykryją sprawcę przestępstwa na postawie analizy DNA. „Będzie to wspaniała okazja do samodzielnego przeprowadzenia prostych, biotechnologicznych doświadczeń” – zapewniają organizatorzy.

Ci ostatni pomyśleli również o najmłodszych uczestnikach. Specjalnie dla nich przygotowano m.in. „Genetyczne ZOO” (obrazujące proces ewolucji), układanie puzzli DNA, zabawy z określaniem pH i liczne konkursy rysunkowe. Wszystkie pokazy organizowane są przez Koło Naukowe Biotechnologów „KNBiotech” oraz zespół Szkoły Festiwalu Nauki.

DNA MA JUŻ 50 LAT

Dodatkową atrakcją będzie prezentacja ekspozycji pt. „DNA50 Watson & Crick and beyond…”, przygotowanej przez British Council i Ambasadę Brytyjską z okazji obchodów 50 rocznicy odkrycia struktury DNA. Poprowadzi ona zwiedzających przez całą historię współczesnej genetyki - od odkrycia struktury DNA w 1953 r. przez Watsona i Cricka, poprzez rozszyfrowanie kodu genetycznego, aż po sklonowanie owieczki Dolly i zsekwencjonowanie ludzkiego genomu. Wystawie towarzyszyć będą filmy oraz liczne prezentacje multimedialne.

Wstęp na wszystkie imprezy, które odbędą się na terenie kampusu SGGW na Ursynowie i w Bibliotece Uniwersytetu Warszawskiego, jest bezpłatny. (...)

Szczegółowe informacje znaleźć można na stronie internetowej: http://dna.sggw.pl/
info - naukapolska, pl



Temat: Wrocław - miasto spotkań ;)
Dni Kultury Bułgarskiej – Wrocław 2007
z okazji
Święta Oświaty, Kultury i Piśmiennictwa Bułgarii - 24 maja,

dnia Świętych Cyryla i Metodego, Patronów Europy, twórców alfabetu słowiańskiego

24.05 /czwartek/ - g. 20 – Klub Muzyczny ŁYKEND– ul. Podwale 37/38 - -

Wieczór Bałkański na Święto Kultury Bułgarii :

- koncert Balkan Folk Acoustic i goście prezentujący muzykę i folklor bałkański
- pokazy i nauka tańców bułgarskich Horo i Raczenica , wina bułgarskie Tcherga
- degustacje smakołyków bałkańskich BUL ECO, wstęp wolny

25.05 /piątek/ - g. 19, Filharmonia Wrocławska

NADZWYCZAJNY KONCERT LEGENDARNEGO CHÓRU LEGE ARTIS Z PETERSBURGA

Boris Abalyan - dyrygent
Pod patronatem Konsula Honorowego Bułgarii we Wrocławiu Jana Chorostkowskiego z okazji Święta Bułgarskiego Piśmiennictwa i Oświaty

Program: muzyka Sankt-Petersburga: D. Bortniański - Koncert na chór "Ciebie Boże chwalimy",

P. Czajkowski - 2 fragmenty z Liturgii wg św. Jana Złotoustego op. 41, M. Glinka - Noc w Wenecji, A. Knaifel – Anioł i inne oraz rosyjskie pieśni ludowe

26.05 /sobota/- g. 19:30, Filharmonia Wrocławska, w ramach Festiwalu Musica Electronica Nova:

KONCERT SYMFONICZNY - Vladimir Kiradjiev (Bulgaria) - dyrygent,

Orkiestra Filharmonii im. Witolda Lutosławskiego

Program: K. Saariaho - Verblendungen na orkiestrę i taśmę, R. Osada, K. Głowicka - nowe utwory, K. Saariaho-Du Cristal.. na orkiestrę, K. Saariaho - ...ŕ la fumée na flet altowy, wiolonczelę i orkiestrę

27.05 /niedziela/- g. 9 - Cerkiew Prawosławna Św. Św. Cyryla i Metodego - ul. Św. Jadwigi 14

Uroczysta Liturgia w intencji narodu bułgarskiego z okazji Święta Kultury i Oświaty Bułgarii

z udziałem chóru OKTOICH

29.05/wtorek/ - g. 18 – Miejska Biblioteka Publiczna - Filia 22, ul. Chociebuska 8-10

- w ramach projektu Nasz Wrocławski Mikrokosmos-poznajemy kultury krajów europejskich: „Piękna Bułgaria już w Unii Europejskiej”- wystawa o dziele Świętych Cyryla i Metodego, prezentacja multimedialna, książki, mapy, wydawnictwa turystyczne,

Bułgaria we Wrocławiu - spotkanie z prezesem Wrocławskiego Towarzystwa Przyjaciół Bułgarii, muzyka bułgarska: zespół TERRA& Balkan Folk z PWR,

sprzedaż słowników, książki kucharskiej, poezji oraz podręczników do nauki języka bułgarskiego

W MEDIATECE – Literatura w języku bułgarskim, Language Cafe z językiem bułgarskim

Organizacja: Cerkiew Prawosławna Św. Św. Cyryla i Metodego, Konsulat Bułgarii we Wrocławiu, Filharmonia Wrocławska, Miejska Biblioteka Publiczna (Filia 22, Mediateka), Klub Muzyczny ŁYKEND, Wrocławskie Towarzystwo Przyjaciół Bułgarii ( www.wtpbulgarii.free.ngo.pl ), Międzynarodowa Fundacja TERRA dla Pokoju i Tolerancji, Zespół TERRA & Balkan Folk PWR (www.terra.pwr.wroc.pl )

Kontakt: Dimczo Angełow - kom. 0503638885 e-mail: wtpbulgarii@free.ngo.pl



Temat: "zrobione, docenione, wiele warte..."
...warto włączyć się w promowanie pracy wykonywanej w domu.

Instytut Spraw Obywatelskich i „Magazyn Obywatel” zapraszają wszystkie
zainteresowane osoby do Sieci Liderek i Liderów w ramach projektu "Zrobione
Docenione Wiele Warte – Kampania informacyjno-edukacyjna na rzecz
docenienia pracy domowej kobiet." Projekt jest kontynuacją Kampanii,
prowadzonej w latach 2001-2003 przez Fundację ”Zadbać o świat”.
Czekamy na zgłoszenia osób z województw: zachodnio-pomorskiego i
wielkopolskiego (preferujemy zgłoszenia z miast wojewódzkich) oraz
Wszystkich, którzy pragną pomóc Liderkom/Liderom lokalnym w działaniach
podejmowanych na rzecz naszej Kampanii. Czekamy na zgłoszenia Pań/Panów,
którzy są gotowe wesprzeć swoim potencjałem, kontaktami oraz
doświadczeniami działania kampanii w poszczególnych województwach. Kampania
kończy się 31 grudnia 2007. Selekcja kandydatów nastąpi na podstawie
nadesłanych ankiet zgłoszeniowych oraz rozmów telefonicznych. Wybrane przez
nas liderki i liderzy, przy naszym wsparciu będą lokalnie animować
przedsięwzięcia związane z założeniami i zadaniami kampanii. Naszymi
celami są:

uświadomienie społeczeństwu wartości pracy domowej kobiet,
zwiększenie wiedzy parlamentarzystów na temat rozwiązań systemowych
mogących polepszyć sytuację kobiet pracujących dla dobra rodzin,
stworzenie ogólnopolskiej sieci liderek działających na rzecz problematyki
pracy domowej.
Liderki otrzymają materiały informacyjno-promocyjne Kampanii (spoty:
telewizyjny i radiowy, prezentację multimedialną, ulotki, plakaty,
multimedialną płytę CD, raporty) jak również "ABC Liderki/Lidera", które
pomoże im (zwłaszcza mniej lub w ogóle niedoświadczonym osobom) w
kontaktach z mediami i promocji kampanii na skalę lokalną. ABC zawiera
także podstawową wiedzę z zakresu rzecznictwa, lobbingu i współpracy z
parlamentarzystami. Zawsze też możecie liczyć na pomoc i wsparcie naszego
zespołu oraz Liderek/Liderów, którzy są już w Sieci.

Szczegółowe informacje o zakresie działań Sieci Liderek i Liderów znajdują
się w tekście „Sieć Liderek i Liderów – zadania liderek”.

Czekamy na zgłoszenia chętnych w każdym wieku!!!

Praca liderek/liderów to w większości wolontariat, choć będą o­ni też
częściowo wsparci finansowo w ramach projektu. Osobom uczestniczącym w
kampanii, Instytut Spraw Obywatelskich wystawi referencje. U kandydatów
mile widziane poczucie humoru, pracowitość, zdyscyplinowanie i
punktualność. Liczba miejsc jest ograniczona.

Projekt jest wspierany przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej w
ramach Rządowego Programu – Fundusz Inicjatyw Obywatelskich oraz z środków
Unii Europejskiej.

Harmonogram rekrutacji

Wypełnioną ankietę należy przesłać pocztą elektroniczną na adres
doliwa_gorska@iso.edu.pl z tematem "ankieta do Sieci Liderek i Liderów".
Z wybranymi, na podstawie ankiet, osobami odbędą się telefonicznie rozmowy
kwalifikacyjne, o których terminie powiadomi Manager Sieci.
Kandydaci zakwalifikowani do Sieci otrzymają informacje e-mailem.

szczegóły na stronie intetnetowej - przesyłam link do strony
http://www.kasakobiet.oai.pl/
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • chadowy.opx.pl



  • Strona 2 z 3 • Wyszukiwarka znalazła 105 wypowiedzi • 1, 2, 3