Czytasz wypowiedzi wyszukane dla słów: Present Simple Elementary





Temat: podręcznik dla dorosłych - elementary
Witam,
szukam podręcznika dla dorosłych poziom elementary. Jak na razie korzystam z ksiażki Lifelines Elementary Oxford'u, jednak mam dziwne wrażenie, progress w tej książce odbywa się starsznei wolno! Czas Present Simple wprowadzony dopiero w 5 unicie ale tylko 1 osoba, 3osoba czyli końcówka -s dopiero w 6 unicie! Trochę wolno, nieprawdaż? Przeglądałam rózne wydawnictwa, i moją uwagę przykuł podręcznik Inside Out. Co myślicie na ten temat? Lub ogólnie doradźcie jakiś dobry podręcznik i wydawnictwo. Dziękuje z góry!
ewa





Temat: Konferencje
Wydawnictwo Macmillan Polska

serdecznie zaprasza na konferencję metodyczną dla nauczycieli języka angielskiego poświęconą najnowszym trendom w metodyce nauczania dorosłych i języka biznesu, która odbędzie się

18 kwietnia 2005 roku (w poniedziałek) w Warszawie
w sali konferencyjnej Hotelu Kyriad Prestige, ul. Towarowa 2.

Program konferencji:

12:00 - 13:15

Grzegorz Śpiewak: Principled eclecticism - developing natural reactions in our students

13:45 - 15:30

Pete Sharma: Business English controversies - effective teaching in-company

“Do you issue a course-book to your students or not? Which do you teach first - the present simple or continuous? How many conditional forms are there? Do you speak to your students in their first language - or only in English?

This workshop will examine a number of controversies in the teaching of Business English. It will argue that the use of an up-to-date course book is beneficial for teachers and students alike, providing a consistent methodology which can enhance the learning experience.

The essentially practical session will be based on In Company Elementary, the latest in the In-company series. It will also look at ways of supporting the core material through regular e-lessons and other electronic tools.”

Zapraszamy serdecznie!
Dział Szkoleń Macmillan Polska
e-mail: tt@macmillan.pl
tel.: 022 32 11 925





Temat: My favourite warm-ups
Witam wszystkich,
Jestem nowa na forum i pomyślałam, że wypadałoby rozpocząć swoją obecność na forum od podzielenia się czymś z Wami.
Poniżej umieszczam listę moich 5 ulubionych "warm ups", które nie raz pomagają wprowadzić uczniów w dobry nastrój lub po prostu wybrnąć z sytuacji, kiedy nie zdążę się odpowiednio przygotować przed zajęciami (przecież nam się to zdarza). Zachęcam do podawania swoich pomysłów, mile widziane wszelkie komentarze. Pozdrawiam

1. 1 minute conversation
Dla spóźnionego i zakręconego teachera:)
proszę grupę o podanie jednej dowolnej litery np. "M"
następnie o podanie wyrazów/fraz rozpoczynających się od tej litery:
million dollar, mountains, Madonna, misterious story, my dreams, mission impossible etc
Zadaniem studentów jest następnie rozmowa w parach na temat jednej tych podanych przez siebei fraz (daje mi to minutę na zorganizowanie się, ułożenie materiałów, "dojście do siebie"
Po wszystkim pytam każdą parę o czym rozmawiała etc.

2. Make a line proszę uczniów o ustawienie się w 1 linii, wg różnych zasad np.
od najniższej do najwyższej osoby (e.g. practising comparatives and superlatives)
pod wzgl. wieku (practising asking for age)
itd zależ nie od poziomu
ćwiczenie jest również bardzo pomocne z juniorkami w trakcie zajęć, podnosi poziom energii w grupie

3. sentence

umieszczam na tablicy 1 proste zdanie, nastepnie pokazuję flashcards z wyrażeniami takimi jak np hardly ever, always, next week, yesterday, all, too, many etc-zależnie od przerobionego materiału, celu zajęć i poziomu, zadaniem uczniów jest tak przemodelować zdanie aby podana fraza pasowała, np

I drink coffee.
I hardly ever drink coffee.
I drink too much coffee .
I drank cofee yesterday.
etc

dobre w grupie beginners and elementary ale niekoniecznie

4. SENTENCE MACHINE - materiały do tej gry z załączniku "tenses game"

dzielimy grupe na 2 lub więcej grup, każda grupa losuje po 1 karcie z 4 "kupek"-
zielonej (symbols-?, +, -), czerwonej (tenses and modals), zółtej (verbs) i niebieskiej (pronouns)

po wylosowaniu mamy na przykład takie 4 karty:

? PRESENT SIMPLE CLEAN YOU

grupa ma za zadanie ułożyć zdanie przy uwzględnieniu tych kart, np:

Do you clean your room every day? reszta klasy ocenia zdanie
Na grę przeznaczamy np 20 min, zwycięża grupa która ułożyła najwięcej poprawnych zdań, za wyjątkowo rozbudowane bądź ciekawe zdania można przyznać 2 pkt, grupa która ułoży niepoprawne zdanie traci kolejkę i nie otrzymuje punktu.

5. Words starting with...

Losujemy literkę , dzielimy tablicę na pół a uczniów na 2 grupy, powiedzmy, że wylosowaliśmy "A", grupy od momentu startu wypisują na swojej połówce tablicy jak najwięcej słów zaczynających się na "A", w tym czasie gra ostra donośna muzyka (czym ostrzejsza tym fajniejszy efekt:) ), uczniowie piszą do momentu aż nauczyciel wyłączy muzykę WAŻNE: grupa ustawia się w kolejkę i każda osoba ma prawo napisać 1 wyraz i przejść na koniec kolejki itd in turns, zwycięska grupa to oczywiście ta która wypisała więcej słów

To na razie tyle, mam nadzieję, że komuś z Was przyda się któryś z tych pomysłów.

Pozdrawiam
tenses game.pdf
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • chadowy.opx.pl