Czytasz wypowiedzi wyszukane dla słów: problem z turbo saab
Temat: Polonez - ostatnia roz(g)rywka? Mesio rulez!
| Ostatnio spodobal mi sie Mercedes C.
| Pojeździsz na dłuższych trasach, to zmienisz zdanie.
| Warszawa-Gdańsk w Polonezie 0 zmęczenia (bez wysiadania),
Wiem, bo czesto jezdzilem :))))
BTW: Jest to moja ulubiona trasa... i samochód...
| w Mecdesie C280 (pełna wersja) koszmar!!!!
A tu sie nie zgodze, bo tez jechalem (tyle ze E280, ale poprzedni model)
Być może wynikało to z tego, że siedzenia były skórzane... w każdym razie
fotele z Merca C są fatalne!
| Tylko ta cena...
| ...uswiadcza mnie w przekonaniu, ze warto zainwestowac w 2-3 letni
| Albo kupić coś innego...
Co proponujesz? 4 polonezy?
Z czego jeden dla Ciebie za pomysł, a drugi dla mnie... bez powodu? TAK! :))
Nowa Primere? Nie jestem pewien, czy Japoncy wyrosli z produkcji aut "do
pierwszej wiekszej dziury w jezdni"
Wyciales fragment o jezdzie po nierownym, a wlasnie tam o tym mowilem...
Przepraszam.
| egzemplarz (<2/3 ceny nowego) aby pojezdzic jeszcze 10 lat (tzn miec z
tego
| frajde). Nie za bardzo wiem, do czego sie przyczepic.
| Duza masa wynika z solidnej, bezpiecznej i trwalej konstrukcji, ktora w
| Polonez też ma podobno dużą masę, ale koledzy to inaczej interpretują...
Ale stosunek masa/moc jest korzystniejszy w Mesiu... (chodzi mi o benzyne i
wieksze diesle, bo do C200 diesel bym nie wsiadl...)
Ja też omijałbym C200 diesel, a właściwie to wszystkie diesle
(bez turbo) w Mercedesach - niektóre balerony jak stoją na światłach, są
głośniejsze niż Ikarusy...
| dodatku nie zostala wykonana w pospiechu (1988 - 1992)
| Konstrukcja Poloneza też nie została wykonan w pośpiechu, ale koledzy to
| inaczej interpretują...
(1974 - 1977)
I mimo wszystko brakuje tej solidnosci w kazdym detalu. A szkoda...
Nie nazwał bym Mercedesa C jako wzór solidności.
| Paliwozerne (?????) silniki to przelozenie duzej masy, ale komfort ich
| pracy
| Silniki Polonez też są podobno paliwożerne, ale koledzy to inaczej
| interpretują...
Silnik poloneza nie wypija zbyt duzo, jak na swoja konstrukcje i mase wozu.
Zgadzam się, ale opnia panuje inna...
Zapomniales o komforcie pracy.
Tu (niestety) masz rację... :(
| jest wspanialy. To dobrze, ze nie ma w nich jakichs fajerwerkow
| technicznych
| (5 zaworow, zmienne fazy...). Nie sa zbyt wysilone, co dodatkowo dobrze
| rokuje na dluga exploatacje.
| Polonez nie ma fajerwerków technicznych, ale koledzy to inaczej
| interpretują...
Za mala moc i niezbyt duzy komfort, co bylo wyzej. "wady powstale w
produkcji" sa nierzadkie, tyle ze da sie je latwo usunac. W mesiu po prostu
solidna robota od poczatku do konca, czego nie da sie powiedziec o
Polonezie. :-(((
Miesio nie jest wg mnie przykładem solidnej roboty.
| Spokoj stylistyczny jest zreszta charakterystyczny dla calego samochodu,
| szczegolnie podoba mi sie wnetrze - duze, wygodne (siedzenia i obicia -
| miodzik!)
| Wygodne siedzenia!!! Ha, ha, ha!!!
Wygodniejsze niz w calej reszcie "klasy sredniej", chociaz i w Plusie
przednie sa lepsze od tych francuskich watowanych lezakow
Mnie nie odpowiadały...
| Duże wnętrze!!!! :)))
No coz, z tylu nie mam problemu z siedzeniem w pozycji wyprostowanej, czego
nie da sie powiedziec o Accordzie, Mondeo, Scorpio, Vectrze, A4, Passacie,
Espero i wielu innych. Pod tym wzgledem polonez jest na granicy
dobry/moglby
byc lepszy.
Aaaa! On jest malutki!!!
Z wymienionych jeździłem tylko nowym Passatem (ale bardzo krótko) i wydawał
mi się on duuuużo większy.
| Deska rozdzielcza to dla mnie wzor komfortu, dodatkowo solidnosc w kazdym
| calu.
| Jakoś plastiku nie dorównuje nawet takiej Xsarze!!!
Akurat pudlo. Ale jeszcze zobaczymy po 2 latach...
| Wynonany jest fatalnie!!! (2 egzemplarze - to już coś)
Brak przykrych doswiadczen
A moze te twoje byly bite?
Nówki! Jeden (C280) był na specjalne zamówienie!
| Tylko ten idiotyczny nozny hamulec...............
| ....jest skompensowany przez ladne drewienko w kokpicie
| No może i ładne... nie to co w niektórych baleronach - ochydne, ale
| drewienko!!! A co!
| Dla mnie symbol bezproblemowej jazdy (caly samochod!).
| Symbol... możliwe, ale czy jest on bezpieczny?
Extraklasa, razem z Saabem 9-3 i Volvo S40, lepszy od A4
Tak czynnie, jak i biernie.
| Ostatnio Japoncy wzieli sobie te prostote do serca - zobaczcie Civic 5D,
| Almere, Primere, Corolle, Avensis. Tylko ze jeszcze nie skumali, ze
trzeba
| by dolozyc solidnosc materialow/detali/wykonania, czyli po chlopsku
| wszystko
| troche grubsze.
| W Mercedesie C nie ma solidności materialow/detali/wykonania...
Wyciales fragmenty o dlugich przebiegach miedzynaprawczych, a to jest efekt
tej solidnosci...
Przepraszam.
(A polonez jezdzi dalej...)
(...i jeszcze długo pojeździ)
Pozdrawiam,
Strona 2 z 2 • Wyszukiwarka znalazła 60 wypowiedzi • 1, 2