Czytasz wypowiedzi wyszukane dla słów: Primera Tuning





Temat: Coupe a fotelik dla dziecka?



| utrzymania (znow ta kilometrowka), a to jedyne sportowe auto z 4d,
| ktore przychodzi mi do glowy poza Accordem Type-R (niestety nie do
| zdobycia za rozsadne pieniadze).

| Z gory dziekuje za ewentualne pomysly!

Seat Leon 1.8T ? Albo inne z VAG z motorem 1.8T?
Mazda 323F 2.0 + tuning? O! Tuning ;-)


Leon przyszedl mi do glowy, ale w okolicy cena Leona turbo to minimum
2x cena Celicy z konca produkcji VI generacji (nie mieszkam w polsce).
Mazd juz kilka mialem i fajne autka, ale efke BA 2.0 w dobrym stanie
znalezc, to jak zdrapac 3 slonie na loterii. ;)

A co myslisz o Primera P11 GT z rocznikow 99-00?  Niedrogie auta i z
tego co widze, nawet niezle wyposazone.

Pozdrawiam,
Kamil







Temat: Tuning Primery
Witam.
Chciałbym się dowiedzieć jak mogę stuningować moją Primerkę i czy w ogóle jest to możliwe? Mianowicie mam Primera 1.6 16V 100KM z dość dużym przebiegiem 165tyś.
No i teraz tak. Co mogę zrobić żeby koni było więcej? Jakiś chiptuning? Jakieś sportowe części? Ile to by kosztowało? Marzy mi się 150KM i 200Nm czy to realne?
Czekam na odpowiedź i pozdrawiam





Temat: [Rozw.] mysql: konfiguracja ustawien pamięci


teoretycznie tak, ale jakie sa szanse ze wejdzie maksymalna ilość osób i zużyje cały przydzielony im ram?:)
jednak jeśli chcesz mieć w tuning primerze itp czysto to musisz zrobić to o czym pisałeś wyżej

Już mam czysto, dostosowałem wartości, a co do max zurzycia ramu, to sajt zabiera około 800-1000MB pamięci, około 6000MB jest cachowana, i 1000MB mam jeszcze w zapasie. W obecnych czasach pamięć nie jest taka droga, a jakże przydatna - nie raz się już przekonałem. Ram to jedyny element komputera, którego nigdy nie za wiele; heh




Temat: Mam taki cichy plan
No włwszystko mam juz na dysku.
No moze nie wszystko, ale napewno wiekszosc.
Przeszukałem wszystkie strony Primery,Tuningu i Nissan Power Team i mam w ulubionych zapisane wszystkie tematy zalozone przez Coobcia.
Jest to wielka kopalnia tego, co znajduje sie w Kuby głowie, a takze tego co robił i nadal chce zrobić ze swoja Primerka.
Mysle, ze z tego zrobie jakis sensowny opis (zamieszcze jego cytaty z forum) na temat tego co robil i co chce dalej robic ze swoja Primerka.
Przedstawie tez w tym jego byle i najnowsze osiagi.

Teraz niech ktos inny napisze jakis artykulek na temat Kuby i cos co sie spodoba czytelnikom z TVN Turbo.
Myślę, że do konca przyszlego tygodnia uda mi sie napisac wszystko o jego samochodzie.Napisalbym to w najblizszych dniach, ale niestety mam jeden egzamin z matmy i musze sie na niego sporo pouczyc.

A wiec kto napisz reszte?????

POZDRAWIAM.....



Temat: [Rozw.] mysql: konfiguracja ustawien pamięci

OO dobrze wiedzieć, ale rozumiem, że w takim wypadku powinienem dostosowywać (odpowiednio zmniejszać/zwiększać) te wartości aby wyszedł mi max memory taki ile mam faktycznie ramu si?

teoretycznie tak, ale jakie sa szanse ze wejdzie maksymalna ilość osób i zużyje cały przydzielony im ram?:)

jednak jeśli chcesz mieć w tuning primerze itp czysto to musisz zrobić to o czym pisałeś wyżej

przy okazji - piszesz o tym że masz już 64 bit os, na jakie distro się zdecydowałeś?



Temat: BMW Mania 27.05.2007 Chorzów

Ej a to moze byl Maluch Kaki? On sie szykowal na cwiartuchne ostatnimi czasy ;]
Waracajac do tuningu masz racje... pozadny tuning to conajmniej tyle samo co samochod i czasem warto sie zastanowic czy to sie rzeczywiscie oplaca...
Sam koszt airbrusha takiego bylejakiego to wydatek rzedu 2k za sama robocizne...

Co do Malucha - tego naprawdę nie wiem.
Do tuningu - jak ktoś ma full Haj$u to czemu nie. Ja jednak np. mając 18-20 lat i góra 6tyś na auto to za tuning bym się nie zabierał...Kupiłbym sobie jakąś Primerę i bym ją zostawił raczej w spokoju...




Temat: [P11.144/W11.144] Chcę kupić Primere

A jak w praktyce, czy 144 hamuje tak dobrze jak almera czy tylko troche lepiej niz primera '96 ?

Ja mam w kombiaku te same co 144 czyli z dawnej GT o większej średnicy niż normalne
I hamują tak sobie :? duży wpływ na to mają klocki (to znaczy jakiej firmy)
Almerki N16 miały BA to znaczy wspomaganie awaryjne hamowania i myślę że to dzięki temu dobrze hamują
Niedługo będę musiał wymienić klocki planuje ABC GREENSTUFF ( Seria 2000 )
Mam nadzieje że to rozwiąże mój problem średnich hamulców :wink:
A to ich opis

http://sklep.tuning.pl/dzial.php?d_id=86318



Temat: nissan tuning


Witam grupowiczow mam male pytanko do znawcow tematu. Interesowalo by mnie
zwiekszenie mocy mego nissana primery, nie chodzi mi o to zeby zrobic z
niego auto rajdowe zadowoli mnie nawet te glupie 10-15 koni. Autko to nissan
primera 2001r 1,8 benzyna 116KM. W co warto zainwestowac pieniadze i czy w
ogole sie oplaca? Z gory dziekuje za rady i sugestie


Na forum nissanklub.pl poszukaj informacji - z tego co pamiętam dużo tam
piszą o tuningu Primer: modyfikacje, wykresy z hamowni etc.

Pozdrawiam
Marcin





Temat: Primera 2,0 TD CHIP 115KM i 243Nm ???
hello

Co do firmy rozmawialem z nimi: http://www.tdi-tuning.pl/home.htm a dokładnie w oddziale wrocławski bo jestem z wrocławia. Nowy chip bedzie wlutowny do kompa.... mysle ze zamontuje wczesniej IC tylko od jakiego samochodu wybrać, i gdzie w primerze najlepiej go zamontowac ....

pozdr

BF




Temat: Primera PW12 po tuningu rożnica w spalaniu a wskazaniem komp

Witam wszystkich, w końcu zdecydowałem się odmulić fabryczne 2,2Di 126 km. Tuningu dokonałem w Poznaniu w firmie Geko Cars. Zacznę od mocy, z fabrycznego 126km wyszło 146km, nie pamiętam niestety ile było na początku Nm, ale po jest ich równe 346Nm. Różnica jest mocno wyczuwalna, szczególnie moment obrotowy (potrafi zerwać przyczepność przy 90km/h) jest spoko. Jedyna rzecz jaka mnie martwi to różnice między wskazaniami kompa a spalaniem rzeczywistym, najgorzej jest w trasie komp pokazuje 6,6 a rzeczywiste wynosi 7,9. Pytanie jaka może być przyczyna takich różnic w spalaniu ??? Ogólnie auto moim zdaniem po wirusie pali więcej. Proszę kolegów o pomoc.

to nie jest dci. Primera p12 wystepowala z tym silnikiem co mamy w almach w wersji 112km i 126km



Temat: moje P11 na glebie :)
tak wygladała jak kupiłem:

http://www.fotosik.pl/pok...4ee17f4b21.html

a tak wyglada teraz (mam nadzieje że to dopiero początek):

http://www.fotosik.pl/pok...f86237076e.html

mały opis:
Primera P11 2.0 SLX 97r/ pierwsza rej. 08/98, 1 wł. stan idealny, pełny serwis, obecny przebieg 208 kkm. gaz sekwencyjny Valtek od kwietnia 07, tuning: tylny spoiler MSdesign (oryginał), progi Nissan Primera GT (oryginał) felgi BBS 7j/16, opony Continental 205/50/16, spręzyny MAD progresiv -30mm (GREG to dzieki Tobie), lakierowane zaciski, czerwone kierunki z tyłu , audio SONY A250 MP3 + music options według własnego doboru.
w planach:
LCD wewnatrz
wydech
przyciemnienie szyb
sezon 2008 moze modyfikacje silnika..

(opis umieszczam po podpowiedzi Gringo, jednocześnie dziekuje za słowa uznania)



Temat: Tarcze i klocki - pewny rodzaj tuningu

pamietacie te czasy ?
no ba

własnie się dowiedziałem ile kosztują tarcze Black Diamond (i klocki do mojej primery)

tarcze przód-830pln
tarcze tył-806pln
klocki przód-310pln
klocki tył-290pln

a teraz poproszę o propozycje innych firm tuningowych...



Temat: Jaką primerą jeździsz
Ja mam Primera P10 SLX Invitation...SUPER AUTO!!!
Mam go (w rodzinie) od nowości tzn od '95. Chociaż przejechał 6,7 raza równik jest świetny...
Układ kierowniczy naprawde dobrze chodzi, skrzynia jest jak marzenie a o design...według mnie ta primka jest piękna... jedynie silnik jest troche za słaby, w koncu ma 90KM mocy.
Myślałem nad tuningiem albo jego wymianą ale nie wiem za co sie w koncu zabrać..
Gwoździem programu są alufelgi. Niespotykanie rzadkie! Nigdy w polsce takich nie widzialem.
Niedlugo wstawie zdjecie to zobaczycie. Ogólnie samochód jest piękny, mimo niskiej mocy całkiem zrywny i ma świetną skrzynię. Jednym słowem polecam



Temat: Tylne światła - dodatkowe hamowania

Tylko bez takich, Primera to nie golf. Nigdy żadna primera nie będzie wieśniacka. Co innego takie światła w polonezach, golfa albo lanosach a co innego w primerach
No właśnie mnie się taki "tuning" zawsze kojarzy z tymi Golfami... Niezależnie czy "stuningowany" w ten sposób jest Mercedes, BMW czy Primerka...

Jedna tylko kwestia mnie zastanawia. Nie wiem czy wzięliście pod uwagę, że odbłyśnik światła przeciwmgielnego jest znacznie mniejszy od światła pozycyjnego. Jeśli zamontujecie w nim żarówkę, która ma się świecić razem z pozycyjnym, efekt będzie kiepski bo jedno światło będzie większe, a drugie mniejsze.
Nie wspominając już o fakcie, że żeby zamontować jakiekolwiek światło w prawym przeciwmgielnym, trzeba będzie wyrżnąć dziurę, bo fabrycznie ta lampa nie ma nawet oprawki (Zwróćcie uwagę na to, że jak zapalicie przeciwmgielne to świeci tylko z lewej strony ).



Temat: Primera PW12 po tuningu rożnica w spalaniu a wskazaniem komp
Witam wszystkich, w końcu zdecydowałem się odmulić fabryczne 2,2Di 126 km. Tuningu dokonałem w Poznaniu w firmie Geko Cars. Zacznę od mocy, z fabrycznego 126km wyszło 146km, nie pamiętam niestety ile było na początku Nm, ale po jest ich równe 346Nm. Różnica jest mocno wyczuwalna, szczególnie moment obrotowy (potrafi zerwać przyczepność przy 90km/h) jest spoko. Jedyna rzecz jaka mnie martwi to różnice między wskazaniami kompa a spalaniem rzeczywistym, najgorzej jest w trasie komp pokazuje 6,6 a rzeczywiste wynosi 7,9. Pytanie jaka może być przyczyna takich różnic w spalaniu ??? Ogólnie auto moim zdaniem po wirusie pali więcej. Proszę kolegów o pomoc.



Temat: Stylizacja P11
Witam,
Noszę sie z zamiarem zakupu Primerki P11 z silnikiem 2,0 130KM. Powody mojej decyzji są dwa:
1. Dobrze wygląda:)
2. Z tego co się orientuje to dobre samochody:)

Przy zakupie auta rozglądałem sie troszkę za częściami.... I niestety nie znalazłem zbyt wielu akcesoriów tuningowych:/ Nie jest to najważniejsze ale mała modyfikacja nadwozia była by mile widziana. Szukałem nawet w stanach i na niemieckim ebayu ale nic konkretnego nie znalazlem:/ Jedynie kilka zderzaków do P10 i P11.144. Możecie pomóc? Czy to auto da sie w ogóle wystylizować? Da sie kupić do takiej primery jakiś body kit? Oczywiście nie mam na myśli jakiegoś agro tuningu ale powiem szczerze że chętnie bym zmienił np zderzaki na bardziej agresywne itd.
Z góry dziękuje i pozdrawiam:)



Temat: Pocket Rocket - czyli małe, lekkie, szybkie do - katowania

dla mnie pieknym i wdziecznym autem do tuningu jest Nissan Primera ... ładny sedanik z silnikiem 2,0 z dolołzonym Turbo mialby w granicach 200KM w dodatku liczy sie wyglad a Primera jest ładna, tania i duzo czesci do niej ... choc moze do grona zawadiackich maluchów sie nie zalicza ...

Na przyklad taka: http://www.streetracing.p...t=39988&start=0



Temat: Nasze Auta
NISSAN PRIMERA 1998 rok KOMBI 131 ps automat, benzyna+gaz bez tuningu, takie zwykłe kombi he he ważne że niezawodne super plusem dla TETRA to elektryczny fotel uff ale to udogodnienie
Wcześniej jeździłem HONDĄ CIVIC MITSUBISHI COLT [ TEN MIAŁ KOPA ]NISSAN ALMERA NISSAN PRIMERA KOMBI [ starszy model od tego co teraz mam ] OPEL VECTRA KOMBI te kombi to przez wózek duże ułatwienie dla pakujących wózek do auta,
A teraz nie wiem co bym sobie kupił niby taki wybór ale te auta jakieś bez duszy he he
pozdrowionka equinox



Temat: Wiejski tuning
świerszczo, Uważaj jak dobierasz słowa do swoich wypowiedzi!! Ja nie mam pedalsko przyciemnionych szyb na różowo i meblowych listewek ozdobnych na klapie i lampach. Poza tym z tego co pamiętam to auto rok temu miało glebę a teraz z przodem wyższym niż tył może śmiało startować do konkursu na najbardziej wiejskie auto. To Mondeo nie ma nic wspólnego z prawdziwym ST i z tuningiem. Typowy przykład wiejskiego auta. A na temat mojej Primery lepiej się nie wypowiadaj jak nie masz pojęcia o czym mówisz! OT tyle z mojej strony.



Temat: Pocket Rocket - czyli małe, lekkie, szybkie do - katowania
dla mnie pieknym i wdziecznym autem do tuningu jest Nissan Primera ... ładny sedanik z silnikiem 2,0 z dolołzonym Turbo mialby w granicach 200KM w dodatku liczy sie wyglad a Primera jest ładna, tania i duzo czesci do niej ... choc moze do grona zawadiackich maluchów sie nie zalicza ...

Do małych niepozronych aut zaliczyłbym Seata Ibize .. taka buda co ma ten gość z naszego forum z nickiem na pomaranczowo

.. 2,0 z innego seata lub jakies nowy TDi z wiruskiem i wiekszym swistakiem ... mogloby byc ciekawie ... ale koszt nie był by napewno taki jako podał członek PG Teamu w przypadku Swifta



Temat: Off Topic

A wogóle to nikt nie ustalił do dziś jak to ma się odbywać zostawanie klubowiczem !

w takim razie proponuje:
-aby zostac klubowiczem trzeba spalic laka do wybuchu i przejsc po szyszkach na kolanach.

a tak serio to moze niech wiekszosc decyduje (tych co juz sa na stronie - bez Zieli i Bloodiego - z oczywistych powodow)czy dane auto sie nadaje na strone? ja chetnie bym na nia zaprosił np. Hooka , Artura, Tomiego, Huberta.... ludzi , ktorzy jezdzą z nami, potrafią jezdzic, i wiedzą jak wymienic pasek alternatora kleicie mysle o co mi chodzi?? SELEKCJA. nie mowie ze auto musi miec "3 neony , spojler i glebe" czy cos... bo np. moje nie podchodzi...ale to inny styl przeciez.
a primera ani sportowa, ani tunowana, ani cultowa, ani car-audio ani nic.
2plastiki , 18" i neon i juz w klubie?

pozatym.... klubowicze sie znają, my stoimy a on nawet nie podejdzie ani nic. klubowicz pełną gębą.
pozatym : http://www.tuning.zgora.pl/pic_det.php?num=3&carid=38 ja nie chce zeby auto z takimi fotkami było na naszej stronie bez obrazy ale to chyba nie jest w temacie "TJUNINK" za bardzo.....



Temat: Almera N15 SRi ?

Znalazłem coś takiego: SRI
Co to za wynalazek? Pomyślałbym że to zwykła SR tylko z emblematem od Primery SRi, ale AFAIK po face-liftingu nie robili już SR'ek... Ktoś mi przybliży co to za wersja?


Przecież to jest wersja przed FL, rocznik 97, we wnętrzu w boczkach drzwi widać charakterystyczne uchwyty do pociągania przy zamykaniu. Po FL uchwyty są w innym miejscu i mają formę zagłębienia w tym "podłokietniku".
Widocznie reflektory były wymienione na te nowsze, zderzak przedni też. Zachodzi tylko pytanie czy to był tuning właściciela czy remont po jakimś dzwonku.
Podejrzany jest ten kolor komory silnika, ale może nie należy pochopnie czegoś tutaj się doszukiwać.
Znaczkiem SRi w ogóle bym się nie przejmował, wzięty z Primery i tyle,
to jest normalna N15 SR, szkoda że bez klimy. No i troszkę poobijany na lewym boku.

Jedno pytanie: Dlaczego twierdzisz, że po FL nie robili już SR-ek?



Temat: Okladziny

Witam

Nie wiece gdzie mozna kupic drewniane albo drewno podobne okladziny do
nissana primery

Pozdrawiam

Jurek

Np. tu:

http://www.tuning.zw.pl/
http://www.gstuning.strefa.pl/allegro/index.html

Artur T. (75) Gdynia



Temat: Auto dzis i jutro
Miesiecznik AUTO DZIS I JUTRO poszukuje dziennikarzy chetnych
do wspolpracy z dzialem tuningu.
Wyksztalcenie srednie lub wyzsze, dobra znajomosc problematyki
motoryzacyjnej, lekkie pioro,
opanowanie sztuki fotografowania.
Prosze o zgloszenia pod jednym z adresow poczty elektronicznej.

P.S.
Nowe marcowe wydanie AUTO DZIS i JUTRO juz od czwartku
(zajawa na stronach WWW www.autodzisijutro.com.pl).
Jak zwykle duzo tuningu. Dzieki wszystkim czytelnikom za pomoc
w sprzedaniu ponad 72 tys. egzemplarzy.
To Wasza zasluga, Wasz rekord. Postaramy sie pracowac jeszcze lepiej.
Zainteresowanym podaje liste aut opisanych w numerze 3/2000
Alfa Romeo 155 TS
Audi S3
BMW X5
Citroen Saxo
Daewoo Matiz
Fiat Punto Sporting
Fiat Ulysse
Ford Puma
Ford Transit
Lexus IS 200
Mercedes CL 600
Mitsubishi Pajero Pinin
Nissan Primera Wagon
Opel Rekord
Peugeot 206 S16
Peugeot 607
Renault Twingo
Renault Kangoo 4x4
Renault Grand Espace
Saab 9-5 Aero
Subaru B4 Blitzen
Toyota Corolla
Toyota Avensis Wagon
Volkswagen Golf V6
Volvo V40 55





Temat: nissan tuning
Witam grupowiczow mam male pytanko do znawcow tematu. Interesowalo by mnie
zwiekszenie mocy mego nissana primery, nie chodzi mi o to zeby zrobic z
niego auto rajdowe zadowoli mnie nawet te glupie 10-15 koni. Autko to nissan
primera 2001r 1,8 benzyna 116KM. W co warto zainwestowac pieniadze i czy w
ogole sie oplaca? Z gory dziekuje za rady i sugestie




Temat: tuning silnika 1.8 w almerze n16 i primerze p11/p12
przypadkiem znalazłem 2 projekty tuningu qg18de:

- kompresor mechaniczny, cena 15700zł:
http://www.z-engineering.com/Kit_Almera.htm

- kilka gadżetów:
http://www.nissanperforma...ects/qg18de.php



Temat: Moja Lalunia B7/8E

piękna jest;) a co zamierzasz zmieniać w silniku 1.8Turbo to bardzo podatne jednostki na tuning 300koni to dla nich nie problem ...to podobnie jak w nissanie SR20DE tanim kosztem można przerobić primere 2.0 na około 300koni...pozdrawiam

Dokladnie jeszcze niewiem bo się nieorjetowalem
To zalezy tesz od cenny

[ Dodano: 12 Maj 2008, 13:25 ]



Temat: Jestem nowy(a), chcialbym sie przedstawic - tu sie witamy!!!
Witam jestem Filip z opola jezdze Nissanem Primera seria
z czasem moje autko bedzie wyglądało bardzo dobrze
Plany to pierw tłumiczek aluski 16 gwint itp

Proszę o podpowiedzi do mojego autka

Tuning mnie Rajcuje wiec z chęcią sie dowiem wiecej o nim

Pozdrawiam Filip !!



Temat: Auto dzis i jutro
Nowe marcowe wydanie AUTO DZIS i JUTRO juz od czwartku
(zajawa na stronach WWW www.autodzisijutro.com.pl).
Jak zwykle duzo tuningu. Dzieki wszystkim czytelnikom za pomoc
w sprzedaniu ponad 72 tys. egzemplarzy.
To Wasza zasluga, Wasz rekord. Postaramy sie pracowac jeszcze lepiej.
Zainteresowanym podaje liste aut opisanych w numerze 3/2000
Alfa Romeo 155 TS
Audi S3
BMW X5
Citroen Saxo
Daewoo Matiz
Fiat Punto Sporting
Fiat Ulysse
Ford Puma
Ford Transit
Lexus IS 200
Mercedes CL 600
Mitsubishi Pajero Pinin
Nissan Primera Wagon
Opel Rekord
Peugeot 206 S16
Peugeot 607
Renault Twingo
Renault Kangoo 4x4
Renault Grand Espace
Saab 9-5 Aero
Subaru B4 Blitzen
Toyota Corolla
Toyota Avensis Wagon
Volkswagen Golf V6
Volvo V40 55




Temat: Standardowy Nissan 350Z nie jest dla Ciebie wystarczający?
A Primere i tak spierdolili

350 Z tuning czy juz 450 Z





Temat: Wrażenia i opisy ze zlotu w Hradec Kralove :)))

ALOHA.
Szczecin tez byl.Dojechal,byl.widzial.Dla <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=nas&v=56">nas</a> to kawal drogi ale bylo warto po imprezach typu ATS.!!!!
Zlot wypas naprawde super.Ogromne brawa dla organizatorow.
niestety sa pewne niedociagniecia typu wjazd na zlot,umywalki.toi-toje a raczej ich brak,i balagan niestety.Ustawianie aut oraz ich poruszanie na samym terenie to niestety nidociagnicia.
Ale i tak masa super aut.Pelnych wypasow.Naprawde umieja tuningowac bryki powaznie.
Z racij posiadania Skody sadzilem ze sie swioja pochwale a niestety widzialem duzo ladniejsze ale chyba podobala sie moja bryczka paru czechom.
GRYF TUNING KLUB SZCZECIN POZDRAWIA WSZYSTKICH TAM OBECNYCH.

p.s.gdyby ktos znalazl gdzies na czeskich fotkach moje autko(skoda felicja-szczecin)to prosze dac znac.
POZDRAWIAM.


pozdrowienia dla całego szczecina a w szczególności dla Jacka i Gofera i ich żon oczywiście naprawde spoko goście mam nadzieję że się jeszcze spotkamy na jakimś zlociku seba z czerwonej primery kombi



Temat: Straci moc, czy nie?
Jezdze na LPG od 2 lat z hakiem 2 litrowa Primera. Przy takiej mocy silnika
róznica tejze jest nie zauwazalna. Znaczna jest zas róznica gdy trzeba
zatankowac autko - do pelna za 50-60 zl. Jesli tylko wiesz, ze jest szanse
na zwrot kosztów instalacji to wcale sie nie zastanawiaj.

Czy mozna to podrasowac tuningiem? Mam na mysli samochod o mocy 133 KM.
Z gory dzieki za odzew!
Grzegorz






Temat: Czy ten problem spowodowala strumiennica speeder ??

Jakbys byl z Wawy i chcial, to moge polecic dobrego fachowca od
znajdowania
zaginionych koni mechanicznych w dieslach. Przy okazji moze dasz sie
skusic
na *prawdziwy* tuning, ktorego wymierne efekty w postaci wiekszej sily
gniecacej w plecy, odrazu poczujesz, a nie jakies strumiennice i pierdzace
wydechy :)


A zwykle TD tez robi? Ojciec ma Primere z 2001r z 2 litrowym TD. To w
standardzie mialo 90 KM, po zczipowaniu ma ok 110KM ale to nadal nie jezdzi
:( Wg mnie zmiane moze tylko przyniesc inny samochod, albo benzyniak albo
TDI :)

Pozdr.
Krzysiek





Temat: Glosna praca wydechu





Witam,

Primera P11 207kkm, wydech (przy silniku) zaczal pracowac nisko i
glosna, tak jakby po wiejskim tuningu, czy to moze oznaczac koniecznosc
wymiany?


http://www.catalogue.bosal.com/pages/exh_system_list.php?query_nr=2&m...

pewnosci sprawdz czy jest takowa u Ciebie. Schematy w linku powyzej.





Temat: Chiptuning turbo diesla - warto?


czyli chcesz podnieść moc o 30%. Przy tuningach spotykałem się z
wartościami
20% jako względnie bezpiecznymi, powyżej tego - zalezy od silnika. Czy
występuje wersja primery z tym dieslem ale ze 115KM (albo w okolicy) bo
jeśli tak, to powinno być OK, ale jeśli nie, to licz sięz tym ze silnik
szybciej padnie


Ten silnik mial zawsze 90 KM i nie wystepowal w innych odmianach, tzn byl
jeszcze nowszy 2.2 TD i on mial 126 KM. To jest jedyny modol, jaki znalazlem
do tego silnika. Dane z vtecha, chiptronica i tuning-tdi.pl czy cos takiego.
Nic innego nie znalazlem. Swoja droga ten 2.2 TD ma 126 a podkrecaja na 150
KM.

Jest jeszcze jeden aspekt: jeśli odpukac - gdzieś pukniesz, a
ubezpieczyciel
jakimś cudem się dowie że grzebałeś w silniku (czyli zmieniłeś warunki
homologacji), może robić problemy z wypłatą z AC


No o tym tez nie slyszalem, czyli w sumie wychodzi.ze nie warto. No to
trudno i tak sie nie nastawialem, ze bedzie to bolid F1 ;)

Dzieki i pozdrawiam
Krzysiek





Temat: Przedstawiamy się
witam.mam na imie marcin.tuningiem interesuje sie od 5 lat.
śmigam teraz primerą p11narazie seria na felagach 17" i zmienionym audio,na wiosne szykuje mody.wczesniej pomykałem almerą n15 dłubniętą jeszcze w niemczech,ale drzewo wyrosło na drodze i almerka spoczeła w raculi na szrocie.

ulubiony film:seria F&F.

ulubiona gra:NforS.

ps.mam pytanie dnośnie felg.pisaćtu czy zacząć OT?



Temat: Poszukuję Mitsubishi Carisma

Golfa 3ke
No daj spokój. Ja myślałem, że my o samochodach rozmawiamy.

Nissana Primere.
Subiektywnie ciasniejszy w środku. Na mój gust gorsze blachy. Za to silniczek sr20de to poezja. Dobra baza do tuningu. Spalanie oczywiście odpowiednie do mocy

Co do mechanika, to pomijając namiary, które znajdziesz na forum jak pobawisz się szukajką, to ja polecam jeszcze p. Krzysztofa Śmigierę ul. Cyprysowa tel. 022 435 34 05 w Wawie oczywiście. Nie sprawdzi ci tylko zawieszenia, bo nie ma naczym (pomijając oczywiscie to co sie da organoleptycznie sprawdzić)



Temat: primera p12
witam, nie znam się na mechanice aut. jako że przyszedł czas na autko "dla rodziny" posiadam primerke p12 126km.
cieżko się przyzwyczaić. wczesniej śmigałem passatem b4 2.9 syncro. no i pomyślałem żeby połączyć przyjemne z pożytecznym i zrobić coś z tym autem.
troche pechowo trafiłem bo po 2002 p12 czesciej były w wersji teka 138 koni.
szukałem na tym i na innych forach. widze że trzeba będzie wsadzić nowe turbo jakieś coolery (nie wiem co to ale wkońcu sie nie znam). znalazłem posta gdzie gość pisał o golfie 3 td 110km i goście pisali że turbo cooler coś tam jeszcze i powyżej 200 wychodzi. u siebie byłbym zadowolony pomnożyć to 126 razy dwa. chiptuning lepiej zrobić przed mechanicznym czy po???
no i jeszcze pytanie odnosnie silników dci renault. niby jeden silnik a duże różnice mocy między takimi samymi pojemnościami. być może turbo innne?
z góry dziekuję za odpowiedi i zrozumienie. jestem tylko kierowcą na reszcie sie nie znam. hcciałbym wiedzieć co zrobić w jakiej kolejności i mniej więcej jakie były by koszty. jestem z podkarpackiego a też dzisiaj mi sie wyczytało że jakaś dobra firma od tuningu diesla jest w lublinie. całkiem dobra odległość. dziękuję jeszcze raz i pozdrawiam



Temat: Swap silnika w escorcie
Mam ja sobie escorcika. jak pokazuje moje osobiste doswiadczenie autko bardziej wdzieczne od japoskiego nissana ( primery ), z którym to problemy mnie zrzerają. I tak pomyślałem czy by silnika nie zamienic w moim pierdzielu ( fordzielu -. fordzie ;P ) maży mi się jakiś na prawde mocny dieselek, rzędu 140 -150 koni. Tylko czy bedzie pasowal i czy koszty mnie nie zerzra. Przyszło mi do głowy kupić innego dieselka. Ale moj tak mi sie podoba z karoserii i łączy mnie z nim nierozerwalny sentyment. W związku z czym pojawił się pomysł wyprowadzenia ze staruszka nie wartego 2k. , autka na miare ewenementu.

Przyszły mi do głowy następujące mody:
- sililnik - również diesel tyle że mocny ( aktualalnie 1.8 n/a 60 km. ). był pomysł (Jana zdaje się ) żeby taki sam od fiesty uturbić, ale maży się mocniejszy
- lakier - czarny mat lub perła
- chromowanie stalowych foryginalnyh felg, oraz dodatki chromowane typu listwy.
- audio w zasadzie już zrobiłem
- zawieszenie i hamulce adekwatne do mocy silnika
- wnetrze i "tuning" optyczny w ostatniej kolejności z zależności od zasobności (aktualnie pustego) portfela.

Pytanie jakiego diesla szukać i wstawić???
Jak myslicie, czy jest szansa wyrwać jakieś części, dodatki od forda, w sensie sponsorowania projektu przez producenta ??
Bede wdzięczny za wszelkie porady



Temat: Przeróbki w p10 gt przy okazji remontu
Witam,

niedawno coś sypnęło mi się w mojej primerze, bardzo nieprzyjemne stuki na wyższych obrotach, na tyle poważnie, że rozebraliśmy już góre silnika, jutro chcemy go wyciągnąć cały na zewnątrz i sprawdzić jeszcze tłoki i całą reszte. Na pewno będe oddawał głowice do planowania bo jest porysowana, nawet nie wiem czy gdzieś nie szczeliła. Ogólnie cały silnik rozkładamy na części pierwsze dlatego chciałbym zapytać co mogę przy okazji, jak już mam do wszystkiego dostęp poprzerabiać żeby poprawić trochę osiągi, głównie dół no i w ogóle dodać troche koni. Mało potafie znaleźć na temat gt dlatego pytam jakichś doświadczonych posiadaczy nissanów czy warto coś zrobić, a jeśli tak to co. Planowanie głowicy?? Jeśli tak to o ile w takiej gt, coś z dolotem?? Czy może w gt już nie warto, co z tłokami, zaworami, wydechem itd. Bradzo proszę o jakieś konkrety a propos tej wersji, mam nadzieje, że ktoś mmi pomoże w garażowym tuningu

pozdrawiam



Temat: jaka predkosc maksymalna wyciagles swoim nissanem....

Czy Primerą można się ścigać? Naturalnie tak jeśli jest podrasowana.

Moje auto jest wyposażone w Podtlenek azotu, chip tuning, intercooler, turbo. Parę innych spraw też zmienilem.

Osiagnąłem z silnika 1,6i 214PS. Przyspiesza do 100Km/h w 5,3 sekundy.


Nieno, opis spoko. a zwłaszcza parę innych zmian, szkoda że nie ma tej dyskusji bo z chęcią bym się zagłębił



Temat: Nissan Sunny samochód ~20 letni
Witam , moi rodzice posiadają Nissana Primerę fajne auto, ale nie o tym ...
mam zamiar zakupić auto pod koniec wakacji które musi być bezpieczne i kosztować max 4000 zł wiem wiem tanio tanio wręcz nie do kupienia... oprócz nissana sunny b12/n13 czyli rocznikowo 1986-1991 i z tym się wiąże moje pytanie
- czy samochód mający ~20 lat może jeździć sprawnie i w miarę bez awaryjnie
- jak z dostępnością części (i ceną!)
- ile miesięcznie wydajecie na naprawy podstawowych usterek (czyli bez tuningu i wymiany wszystkiego co zbędnę).

Dzięki pozdrawiam - mogę nie odpowiadać na posty bo wyjeżdżam jutro rano na tydzień

---
edit ładnie, ślepy nie zauważyłem tematu zapytaj o sunny... sorry



Temat: Nissan Sunny samochód ~20 letni

Witam , moi rodzice posiadają Nissana Primerę fajne auto, ale nie o tym ...
mam zamiar zakupić auto pod koniec wakacji które musi być bezpieczne i kosztować max 4000 zł wiem wiem tanio tanio wręcz nie do kupienia... oprócz nissana sunny b12/n13 czyli rocznikowo 1986-1991 i z tym się wiąże moje pytanie
- czy samochód mający ~20 lat może jeździć sprawnie i w miarę bez awaryjnie
- jak z dostępnością części (i ceną!)
- ile miesięcznie wydajecie na naprawy podstawowych usterek (czyli bez tuningu i wymiany wszystkiego co zbędnę).

Dzięki pozdrawiam - mogę nie odpowiadać na posty bo wyjeżdżam jutro rano na tydzień

---
edit ładnie, ślepy nie zauważyłem tematu zapytaj o sunny... sorry


jakbys chciał to ja bede sprzedawac mojego N13 w dieslu.. a o awaryjnosci... tylko eksploatacja mam go prawie dwa lata i jestem zadowolony ale chce cos nowszego;-) wiecej info na Pw



Temat: vw - tanio


| sprzedam tanio VW Polo z 95 roku po estetycznym tuningu,:
| cena 12.000

sratata... za te pieniadze mozna kupic full-wypasionego nissana np.
primere. wiec na drzewo z polowka ;-)

MK


vw to jak nokia, placisz za nazwe a nie za realna wartosc :)

niech sobie kupuja 10letnie vw za 12000... vw to vw ble ble.

i 6l pali :D? W lecie na trasie?





Temat: Prędkości maksymalne N15
Santa Nie przekonasz mnie musiał bym to zobaczyć - to jest fizycznie nie możliwe zeby 75 konnym ropnmioakiem ważącym 1160kg pojechać z taką prędkością - więc albo miał tam silnik z turbiną może od primery przeszczepiony, albo robił jakiś tuning silnika (nie wiem za bardzo jaki) albo mu licznik głupoty wskazywał. Ewentualnie może miał 2.0 ale nie CD20E a SR20DE
Pomyśl tylko przeciez to tak samo jak byś napisał ze jechał 170 polonezem 1.5 GLE mocowo prawie to samo tylko w masie niewielka różnica.



Temat: P11.144 2 litry ale slabe przyspieszenie
Ja ci powiem ci zrobić, jak ci mało i auto ci nie ciągnie to odezwij sie do Dr. Coobcio, on ci zaraz znajdzie na to wszystko lekarstwo, i dostosuje ci tak bryke jak tylko będziesz chciał. Ja ostatnio z nim rozmawialem i jak nie bede sprzedawał Primery to podjade do WaWy i Dr Coobcio pozmienia mi pod maską tak żeby było ponad 150KM i 190Nm. Jedynie co możesz poradzić na twoją przypadłość to tuning a jak bedzie mało to kompresor....wtedy ci żadna Megi nie podskoczy



Temat: TUNING WP 2.2DCI 2003
witam
Dwa miesiace temu dokonalem zakupu primery kombi 2.2dci model 2004
auto bardzo mi sie podoba, chcialbym jednak aby bylo bardziej oryginalne (chcialbym je troche zmienic wizualnie i polepszyc osiagi)
I tu prosba do wszystkich klubowiczow;
prosze o porady co, gdzie i za ile moge z nia zrobic?
(interesuja mnie okolice warszawy, dysponuje na poczatek budzetem okolo 15tys)



Temat: NISSAN PRIMERA
Witam
Natknąłem sie na wyżej rzeczone autko z roku 97, 2.0l. z pełnym wyposazeniem
i mam zamiar je zakupic.
Czy ktos z Was moglbym mi cos powiedz nt. tego wozka? Chodzi mi o walory
trakcyjne tego auta,  moment obr., awaryjnosc i spalanie. Czy zagazowanie
tego auta jest mozliwe? I czy ew. tunning (bo 130KM troche malo). Mysle o
chip-tuningu.
Pozdrawiam i z gory dzieki za info
Cycu




Temat: Motoryzacja

japońskie marki wg mnie są najlepsze
Gorzej jak ci jakas część pójdzie, bo potem nie dość że musisz sie wykosztowac to jeszcze wpizdu biegania za taka cześcią. A wiem to bo mój tata ma Nissana Primere. Co do mojego marzenia motoryzacyjnego to mam je troszke wybujane. otóz chciałbym mieć stare autko osobowe bądź vana, takiego ze wstydziłbym nim przez miesto pojechać. Następnie oddac go w ręce specjalisty do generalnego remontu, tuningu i innych bajerów. To nie wszystko. Musiał by być on pomalowany w jakies ciekawe graffiti (fejsy mysle że arlone bedzie napewno wiedział o co chopdzi). Wóz troszke na styl samochodów hipisowskich. Dobrze by było gdyby był zrobiony na styl lołrajdera, wtedy z otwartym oknem, podkręconym wolumem i dobrą bujajaca muzyka mjógłbym kozaczyć na amortyzatorach Troszke takie marzenie by mnie kosztowało, szczególnie ciężko by było z zarejestrowaniem tego wozu, ale jak Farmer powiedział-"marzenia nic nie kosztują". Swoja droga pewnie wczesniej ktosto juz powiedział ale Farmer w tym temacie



Temat: [C50 88-92] TUNER MADAFAKA

Boli mnie to bo do Colta nie pasuje tjuning, tuning i inne na T.
he he - a Turbo?
no i nie nazywajcie go pokraka - ja pokraka mowie na ostatniego suzuki swifta
wiekszosc nowych aut ma u mnie nazwy:
renault megane - hemoroid edyszyn
nissan micra - prychol
nissan primera - swiniak
suzuki swift - pokraka
honda civic - garbaty kret (poprzednia wersja - wanna)
citroen c5 - grubas
peugeoty - ryjowki albo zygi
itd.... itp...



Temat: Czym jeździmy?
Ja mam aktualnie BMW E36 325i - 24V, 192 KM, sześć cylindrów i oczywiście bez gazu - nie daj Boże! Kolor może trochę niepasujący do wizerunku tej marki - zielony metalik. Wogóle jestem pasjonatem samochodów. Wcześniej miałem kolejno: VW Golf I poj. 1,3 rocznik 1980, następnie Audi 80 B3, 1,6, 1991, potem VW Passat 1,8, 1989, następnie Nissan Primera 1,6, 1990, potem Opel Vectra po tuningu - wersja A, poj. 2,0, 4x4 no i teraz beemka. Z aktualnego wozu jestem bardzo zadowolony; jest przywieziony z Holandii. Jedynym jego minusem jest wysokie spalanie - ale za tak wspaniałą jazdę - trzeba przeboleć. No i oczywiście fakt, że jest tylnonapędowy także cieszy



Temat: Co kupi? ???
Nie sprecyzowa?es o jaki samochod ci chodzi (sport, kombi zwykly ) ma?y , duzy

ja jak bym mia? taka kase to bym zakupi? Peugeota 406 z 2002/03r
moj ociec obecnie jezdzi w HDI combi 406... no coz autko LUX
jeszcze inne samochody to:

z mniejszych (sportowych)
Stilo
Leon
Astra
Megane
Alfa 147
z wiekszych
Mondeo
Octawia
Passat B-6
c-5
Primera

zalezy co lubisz!!

(a ja jestem pewien ze jak bym mia? 40 000 na bryke kupi?by sobie BMW za 20ty?. a reszte bym wyda? na
-benzyne
-tuning
-naprawy

a reszte jaka by mi zosta?a przeznaczy? bym na laske i zabawe!



Temat: Opel ASTRA I Combi 1.4GL
WITAMY WSZYSTKICH FANÓW OPLA

Od kilku dni nasz  klub posiada swoją stronę internetową.
Zapraszamy wszystkich fanów Opla do zwiedzenia witryny.
Znajdziecie tam wiele informacji na temat aut wyprodukowanych w fabrykach Op
la.
Tuning, Stare samochody, Nowe autka, Testy itd.

Na stronie możecie zapisać się do Opel Fan Club - Polska
Każdy nowy członek otrzyma nalepkę na samochód.

Więcej informacji na stronie
SERDECZNIE ZAPRASZAMY !!
| Cześć

| Jest sobie Opel Astra Combi, rocznik 97, 1.4 GL
| ma przejechane 68 tys km.

| Poduszka powietrzna, welurowa tapicerka, radio, biały kolor
| bezwypadkowy ...

| Czy 25 tysiecy to dobra cena ? Czy trzeba jeszcze cisnąć ?

Według mnie nie. Sprzedawałem ostatnio Astrę 1.4 16V z ABS, PP, ES, CZ,
WSP
oraz kilka innych dodatków z przebiegiem 52 tys, poszła za 23 tys.

pozdrawiam
Nissan Primera 1.8

P.S.
zresztą 1.4 w dodatku w kombi to będzie paliwożerny muł (16,5 do 100 i
10/100)





Temat: NissanKlub.pl Performance 0-60mili i 1/4mili
Ja moją primerą (bez tuningu) 13,8 (mam prawko od 6 dni. Dopiero zaczynam sie uczyć



Temat: Cykliczne spoty - PIĄTKI
Corvetta nie dla mnie,bass ledwo by wszedł
Podobały mi się te Tribale na Primerze,taki tuning ze smakiem



Temat: Primera W10 - tuning OPTYCZNY ;)
witam

zachęcam do zamieszczania wszelich tuningowych informacji dot. tego konkretnie modelu... poniewaz jest inny niż P10 (zwłaszcza w zawieszeniu)

czyli... kto i co zrobił w swojej W10??



Temat: KATALIZATOR
ADAM85, poszukaj w dziale tuning tematu "100km w twoim GA14DE" i jeszczechyba w dziale primera tematu "reduced engine power". A strumienice sobie odpusc. Wstaw albo zwykla rurke o t6akiej samej srednicy, lub tlumik przelotowy.



Temat: MASKA Z KARBONU DO N15
w JC Auto Tuning Division mają maski do większości aut za 1350zł ciekawe czy do Nissanów typu primera i Almera też coś mają...



Temat: o samochodach sportowych (dawne: Porsche w F1)
co wy na to???




nissan primera prosto z salonu wyglada spox, ale po tuningu w giacuzzo jest rewelacyjny )



Temat: Modyfikacje SR20
witam , no i pytanko w primerze GT 97 obowiązują te same zalecenia i rozwiązania, a może wtym silniku już jest wszystko podciągnięte i więcej to już tylko turbo?? bo np: EGR nie znalazłem więc tuning za 2zł odpada a szkoda.



Temat: [E36] Jak podniesc moc w bmw 318is M44???
ja moge tylko poradzic zebyscie wszystkie zmiany robili z glowa, tak jak pisalem to jest juz wysilona jednostka. a wiem z doswiadczenia ze nie ma czegos takiego jak tanie tuningi. kumpel caly czas mi zachwalal swoja primere ze tania do tuningu, konsekwencje sa oplakane... z 2 tys zrobilo sie 6...



Temat: Zagadka: co to za auto ?
200 sx po wiejskim tuningu z swiatłami od najnowszej Primery i blachex'em, spojler dziurex'em i w ogóle wyglada jak z kibla.



Temat: Glosna praca wydechu
Witam,

Primera P11 207kkm, wydech (przy silniku) zaczal pracowac nisko i
glosna, tak jakby po wiejskim tuningu, czy to moze oznaczac koniecznosc
wymiany?

Pozdrwaiam





Temat: nissan primera 1.9dci 120KM, chip tuning za i przeciw.
jakby ktoś mógł się ze mną podzielić doświadczeniem o tuningowaniu tego wozu!



Temat: vw - tanio


sprzedam tanio VW Polo z 95 roku po estetycznym tuningu,:
cena 12.000


sratata... za te pieniadze mozna kupic full-wypasionego nissana np. primere.
wiec na drzewo z polowka ;-)

MK





Temat: Glosna praca wydechu


Witam,

Primera P11 207kkm, wydech (przy silniku) zaczal pracowac nisko i glosna,
tak jakby po wiejskim tuningu, czy to moze oznaczac koniecznosc wymiany?


tak





Temat: Moja Lalunia B7/8E
piękna jest;) a co zamierzasz zmieniać w silniku 1.8Turbo to bardzo podatne jednostki na tuning 300koni to dla nich nie problem ...to podobnie jak w nissanie SR20DE tanim kosztem można przerobić primere 2.0 na około 300koni...pozdrawiam



Temat: Konfigurator alusków
niezly ten konfigurator. moj ideal jesli chodzi o primere (po malym tuningu zawiasu):





Temat: Kto zna klubowicza o nicku Bliziu?
On ma w galerii wstawioną Primerę po fajnym tuningu, chciałbym się dowiedzieć gdzie można dostać takie zderzaki ale na spisie forum go nie ma. Nie wiem jak do niego dotrzeć. Może ktoś go zna z klubowiczów?
Wiem tylko że jest z Sulechowa.



Temat: Czy jesteś zadowolony ze swojej Primery ?
Witam a ja wlasnie tez zacząłem jezdzic Primerą ale '96 2.0 Invitation 130KM z LPG (2gen z 2000r) Szczerze mowiac akcja z kupnem wygladala dość komicznie przynajmniej dla mnie bo z ojcem chodzilismy i szukalismy "czegokolwiek byle z gazem do 10000" ;] no i byly civicki hyundaie i inne wynalazki ogolnie starszy chcial renault sam lubie francuzy ale z ich eksploatacja to roznie bywa ;] no ale coz trafila sie primera na wiosce (pomyslalem ze nudy bo tak na ogól mi sie primery kojarzyly - zdanie juz zmienilem) no ale cóz ojca wzieło bo primera ma instalacje bardzo dobra LPG itp no ale ojciec go kupil nawet bez jazdy probnej - silnik byl wlaczany ale nim nie jechal (moim zdaniem baaaaardzo glupio) no ale go kupil zanim tam pojechalem i zobaczylem.
Hmm mowie jechalem sceptycznie nastawiony - Primera z dobrym wyposarzeniem bez skóry tylko chyba z instalacją za jakies 5 czy 6 tys pierwszy wlasciciel kupiony w polsce itp za 9900... Mowie wrak na bank albo zajechany albo nic z elektryki nie dziala albo cos innego w deklarowane spalanie 8 litrow gazu na setke to nawet nie wierzylem a wrecz wysmialem to;] ale coz nadal mam do tey primery watpliwosci chociaz jezdzi niby wszystko ok nie dziala tylko alarm z centralką zobaczy sie czemu potem ;] no cóz plus jest taki ze koles wziol w rozliczeniu moje stare pony z korei;] a tam wszystko bylo do wymiany tylko silnik byl bardzo dobry;] ale amory wydech itp a do tego to byl skladak '92 ;]
No ale wracajac do primery zobaczylem ją z daleka no to patrze az sie zdziwilem bo wygladala na tuningowana - rzucil sie w oczy spoilerek na klapie bagarznika no ale z bliska to mam watpliwosci - wieje wiejskim tuningiem - spoiler ok ale nakladki na nadkola srebrne z plastiku takiego (aha auto jest koloru blue-green metalic) do tego na wlewie paliwa który jak wiadomo jest w primerze prostokatny byla nalepka okrągła srebrna tez plastikowa taka standardowa ;] no ale w sumie stwirdzilem ze to nawet nienjgorzej sie komponuje do chromowanych seryjnie klamek i troche chromowanego grilla mysle jeszcze zeby zrobic chromowane lusterka boczne i moze jakies inne dodatki ale to jak kasa bedzie a cóz ze strony mechaniki no to jeszcze jest w trakcie testów - na pewno sporo rzeczy trzeba wyregulowac bo na moje oko ten pierwszy wlasciciel zarzynał auto przez ostatnie pol roku jak wiedzial ze sprzeda ;] wiec napisze o tym kiedy indziej moze i jak znajde aparacik jakis to wczepie foty to mi powiecie co sadzicie o nim i co z nim mozna zrobic bo niestety wszystko musi miec atest ojca ;/ - tak to jest jak sie nie pracuje to wlasnych aut sie nie ma ale studia to fajna rzecz POZDRO (kurde ale sie rozpisalem ale o samochodach to moge dlugo i na okrągło)



Temat: [P11/WP11] chip w TD - ktos juz wkladal??

na razie zamieszczam dla zainteresowanych odpowiedz z motoexpresu:

Co do chipa to nie da się zrobić . Większość japońców posiada program w procesorze komputera sterującego i jest niemożliwe jego zmiana . Nie mają one jak inne auta kości EPROM którą można programować bez przeszkód . Ale jest rozwiązanie zaoferować moduł belgijskiej firmy PSI w cenie 1699zł . W cenie są pomiary na hamowni przed jak i po pracy wiec będzie Pan miał obraz modyfikacji . Moduł jest w 100% bezpieczny , 2 lata gwarancji . Naprawdę 1 jakość . przyrosty : +20KM i +25Nm . Bez zmiany spalania . W cenie będzie Pan miał również pomiar przed i po na urządzeniu Gtech pokazującym przyspieszenia 0-100km/h .


sorry że się uzewnętrznię ale takie wypowiedzi mnie po prostu irytują.

Gość który Ci to napisał nie widział na oczy primery TD i myśli że siedzi tam ECU Denso tak jak np w Toyotach. Tymczasem prawie cała elektronika w primerze ,w tym ECU , to komponenty Boscha, a więc konstrukcje rodem z tych jakie wykorzystywane były i są w VW które są dla tunerów podstawowym pokarmem.
Moduł zwany popularnie boxem na pewno nie da Ci takich osiągów jak chiptuning, ponieważ nie uwzględnia on wszystkich parametrów jakie przetwarza ECU podczas pracy silnika. I jeśli zależy Ci na parametrach, a nie na możliwości ew wyjęcia modułu w dowolnym momencie to wylecz się z tego rozwiązania, bo nie warto.
Takie auto jak primera TD doświadczony tuner robi w 2 godz razem z hamownią.
Radzę Ci Jaano, skontaktuj się z fachowcem w branży chipowania - Mastersem (www.tdi-tuning.pl), zwłaszcza że ma on oddział w Katowicach, bliżej Ciebie. To jest kompetentny i uczciwy facet, który powie Ci co można wyciągnąć z Twojego auta, żeby miało to ręce i nogi. I przestrzegaj sie przed amatorami, szablonowcami, którym wydaje się że coś wiedzą, a tak naprawdę będą uczyć się na Twoim aucie bo do tej pory robili tylko VW, audi i pochodne. Jak Ci coś taki amator skopie to Ci później nawet serwis nie pomoże , bo jak pisałem już wcześniej, się na tym modelu nie zna.

pozdr
Adam



Temat: Pierwsze wrazenia ze zlotu aut po tuningu w Toruniu
Witka!
Wlasnie wrocilem z rozgrzanego jak patelnia lotniska w Toruniu,ok.
1000-1500samochodow,motocykli i takich tam pojazdow;) Malo sticker
tunerow,ale baaardzo duzo profesjonalnie stuningowanych aut,zarowno
mechanicznie jak i wizualnie(mega ladny opel Manta-nie do poznania zmienione
nadwozie!),widac ze ludzie w Polsce robia to juz coraz czesciej dobrze i za
duze pieniadze.Kilka ciekawych konstrukcji wlasnych,2 supry twin turbo,2
Porsche 911 GT3,NSX,Viper,Mustang,kilka f-body,mnoostwo BMW,Opli(silny klub
manty),vw i... daewoo!. Na wyroznienie zasluguje czerwone GT3 swietnie
radzace sobie nawet z niektorymi scigaczami 2kolowymi,audi RS4 i innym
GT3,ktore zostaly jednak pokonane przez....BMW 3 M-power!Zasadzka dla
wszystkich! Nie bylo szybszego!
Rownie duza niespodzianka byl ford sierra cosworth zwlaczajacy wiekszosc
przeciwnikow oraz Honda civic type R(z dowcipnym znaczkiem 1.4IS na klapie)
i Integra type-r. Dopisaly Toyoty MR2 w ilosci sztuk 6 (pozdrufka Dink!:),4
czy 5 corrado,z czego baardzo ladnie radzilo sobie zielone 2.0 16v
(pozdrufka Jaca!:),ktoremu nawet civic type-r mial problemy sprostac(!).
Bylo rowniez zolte CC,ktore wymiatalo auta z prawie 2x wiekszym silnikiem,do
tej pory nie wiem co to mialo pod maska!? Ladnie radzily sobie 2 ambitne VW
Golfy-1.8GTi i...1.8 8v po tuningu!Niebezpiecznie poczynal sobie rzucajacy
sie na sile w oczy Nissan Primera,ktory mimo wysilkow podpitego chyba
wlasciciela nie zostal jakims cudem
zarzniety;)
 Jako ciekawostke mozna rowniez potraktowac starego VW transportera po
tuningu ABT z silnikiem VR6,ktory pieknie poradzil sobie z zielona astra 2.0
16v GSI i zadziwial sprawnoscia pokonywania zakretow na poslizgu.Nie
sprawdzily sie liczne Lexusy i mercedesy S-klasse:)Dostawaly od malych autek
roowno:)
Dzwony byly do tej pory tylko 2,oba niegrozne w skutkach,ale
widowiskowe:)Organizatorzy po nich zamkneli na chwile pas startowy,ale
uczestnicy tak usilnie omijali ochrone,ze w koncu poddano sie i udostepniono
go znowu.
Ochrona slaaaabiutka, gawiedz robila na lotnisku co chciala,co owocowalo
wieloma neibezpiecznymi sytuacjami,ale jakos sobie uczestnicy z tym radzili.
Ludzi wciaz przybywa,wiec widowisko zacznie sie dopiero wieczorem:)
Aha, spalonej gumy mozna by uzbierac na roczna produkcje wiekszego koncernu
oponiarskiego.Moze nawet 2 koncernow;)
Ogolnie impreza ciekawa,warto bylo sie przez te prawie 7 godzin pomeczyc w
pelnym sloncu,dzis ona wciaz trwa,a jutro ciag dalszy!
Pozdrufka
Kajman




Temat: 1
Audi 100 (82-90) - 24MB

Audi 80 (76-86) - 128MB

Audi 80/90 - 20MB

Audi A4 (94-00) - 109MB

Bmw E30 (82-90) - 189MB

Bmw E36 (90-99) - 136MB

Polonez - 40MB

Citroen AX - 15MB

Renault Clio I - 71MB

Daewoo Espero - 18Mb i 19MB

Daewoo Lanos - 26MB

Daewoo Nubira - 55MB

Nissan Primera - 18MB

Seat Cordoba od 93r - 27MB

Fiat Bravo-Brava - 60MB

Fiat Cinquecento - 33MB

Fiat Punto II - 45MB

Fiat Punto - 55MB

Fiat Uno od 89r - 52MB

Ford Escort od 90r - 33MB

Ford Sierra - 12MB

Vw Golf/Jetta - 42MB

Vw Golf IV - 7MB

Honda Civic 4G - 11MB

Honda Accord (93-96) - 50MB

Honda Civic (92-95) - 92MB

Alfa Romeo 145 - 23MB

Volvo S60 - 21MB

Opel Kadett E - 41MB

Daewoo Leganza - 65MB i 27MB

Ford Mondeo - 5MB

Nissan Almera Tino - 2MB

Nissan Primera P11 - 6MB

Nissan Sunny - 34MB

Opel Astra F - 33MB

Opel Astra i Astra Classic - 21MB

Opel Corsa B - 4MB

Opel Omega po 94r. - 68MB

Opel Vectra B (96-02) - 58MB

Peugeot 205 - 18MB

Peugeot 206 - 22MB

Peugeot 306 - 79MB

Peugeot 405 - 30MB

Renault Laguna I - 19MB

Renault Twingo - 46MB

Vw Golf III Benzyna - 40MB

Daewoo Tico - 36MB

Fiat Cinquecento - 57MB

Fiat Seicento - 29MB

Honda Civic - 24MB

Mazda 323 - 50MB

Opel Astra II i Zafira - 43MB

Opel Kadett E - 66MB

Renault Clio II - 42MB

Vw Passat od 96r. - 147MB

Seat Toledo - 32MB i 19MB

Skoda Felicia - 3MB

Tuning Malucha Fiata 126P - 2MB

Opel Vectra A - 16MB

Vw Golf II - 43MB

Vw Golf III i Vento - 51MB

Vw Golf II Diesel - 26MB

Vw Passat/Santana - 53MB

Vw Passat (88-96) - 36MB

Vw Polo (94-01) - 51MB

Vw Polo (81-94) - 32MB

Alfa Romeo 156 - 5MB

Książki nie są poukładane alfabetycznie, ale jak ktoś będzie potrzebował ksiązki do auta którego tutaj nie ma - to proszę pisac, a napewno się pojawi



Temat: Mam taki cichy plan
No wlasnie juz jestem w domku i zamieszczam teskt tutaj, zebyscie zobaczyli jak martusia pieknie go poddala tuningowi.

A oto tekst:

Witam Redakcję TVN TURBO,

Piszę do Was list z prośbą. Jestem użytkownikiem samochodu Nissan Primera. Jak wielu użytkowników i wielbicieli tej marki udzielam się na forum internetowym na stronie www.nissanklub.pl. Klub działa od 2003 roku a nasza strona rozwija się bardzo dynamicznie. Z miesiąca na miesiąc odnotowujemy coraz więcej odsłon strony i z każdym dniem jest coraz więcej zarejestrowanych użytkowników samochodów marki Nissan. Oprócz działalności na forum, organizujemy też spotkania w poszczególnych miastach i ogólnopolskie zloty.
W naszym klubie nie brakuje bardzo utalentowanych osób, które modyfikują swoje samochody i odnoszą sukcesy w wyścigach na &frac14; mili. Jedną z nich jest nasz kolega - Kuba (nick na forum to Coobcio).
Kuba bardzo aktywnie udziela się na forum. Wyjaśnia nam co i jak działa w samochodach, podpowiada jak naprawiać i radzić sobie z usterkami. Wciąż zaskakuje nas nowymi pomysłami. Wszystkie modyfikacje swojej Primery opisuje bardzo dokładnie na forum tak, żeby wszyscy z tych pomysłów mogli skorzystać. Nikomu nie odmawia pomocy i każdy czeka tylko na jego odpowiedz i poradę.
Jest wielkim maniakiem tuningu i uwielbia modyfikować swojego Nissana. Odnosi sukcesy, gdyż jego samochód dysponuje coraz większą mocą. To właśnie z jego inicjatywy powstał na forum dział „Nissan Power Team”. Są tam zamieszczane aktualne modyfikacje, wyniki z hamowni i z pomiarów G-techem wszystkich pasjonatów szybkich samochodów.
Kuba również uwielbia ścigać się w zawodach na &frac14; mili i robi wszystko, aby zdobywać coraz lepsze czasy.
Wszystko to robi własnymi rękami i za własne pieniądze. Nie ma żadnych sponsorów, nikt go nie wspomaga finansowo. To, co zarobi ciężko pracując wydaje na swój samochód, aby go wciąż udoskonalać.
Jego postawa budzi szacunek i podziw wszystkich klubowiczów i dlatego chcielibyśmy zrobić mu niespodziankę i zainteresować Państwa jego osobą. List ten kierujemy do Państwa, gdyż uważamy, że Kuba jest godny uwagi i wart przedstawienia go w telewizji TVN TURBO.
Myślę, że również Kuba byłby bardzo zadowolony jakby Państwo, doceniając jego pracę, zainteresowali się nim i jego samochodem. Zaprezentowanie Kuby i jego dokonań większej publiczności być może stworzyłoby mu szansę na dalszy rozwój i realizację swoich marzeń.

W dalszej części listu jest opis dotyczący Kuby i jego samochodu, oraz tego, co dokonał własnymi rękami i dzięki swoim umiejętnościom.

Tak więc, w imieniu całego klubu nissanklub.pl, bardzo prosimy o zainteresowanie się naszym kolegą i jego samochodem, za co z góry bardzo dziękujemy.


Wklejam tylko poczatek, bo reszta sie nie zmienila.
Na koncu takze bedzie podany adres Kuby.
I jak Wam sie podoba

Zaraz to wszystko ładnie uporzadkuje w wordzie i zaraz wysle do redakcji TVN TURBO.

POZDRAWIAM.....

POZDRAWIAM.....



Temat: Mam taki cichy plan
Tak wiec widze, ze nikt nie chce pomoc mi w napisaniu, a Kubie w tym, aby został pokazany w TV. Z tego powodu bylem zmuszony cos napisac.
A wiec:




Witam redakcje TVN TURBO

Szanowna redakcjo piszę do Was list z prośbą. Jestem użytkownikiem samochodu Nissan Primera i udzielam się na forum internetowym na stronie www.nissanklub.pl. Tak samo jak ja udziela się tam też wielu użytkowników i wielbicieli marki Nissan. Klub ten istnieje już od 2003 roku i z każdym dniem jest coraz więcej zarejestrowanych użytkowników samochodów marki Nissan. Strona cały czas się rozwija w ogromnym tempie. Z miesiąca na miesiąc odnotowujemy coraz więcej odsłon strony. Organizujemy spotkania w poszczególnych miastach jak i też spotkania ogólnopolskie. W Naszym klubie nie brakuje też talentów. Jest wiele osób, które modyfikują swoje samochody i odnoszą sukcesy w wyścigach na &frac14; mili. Jedną z tych osób jest Nasz wspaniały kolega Kuba (nick na forum to Coobcio). Jest to osoba pragnąca cały czas podnosić moc w swoim samochodzie.

List ten kieruje właśnie w sprawie Naszego kolegi Kuby. Chcemy zrobić mu niespodzianke i zaproponować Państwu zainteresowanie się Kubą i jego wspaniałym samochodem.Pragbiemny Kuba jest wielkim maniakiem tuningu i uwielbia wprowadzać rózne modyfikacje w swoim Nissanie. Odnosi sukcesy, gdyż jego samochód dysponuje coraz większą mocą. Uwielbia się też także ścigać na zawodach na &frac14; mili i robi wszystko, aby zdobywać coraz lepsze czasy. Kuba robi to wszystko własnymi rękami i za własne pieniądze. Nie ma żadnych sponsorów, nikt go nie wspomaga finansowo. To co zarobi ciężko pracując wydaje tylko na swój samochód, aby wciąż go udoskonalać. List ten kierujemy do Państwa, gdyż uważamy, że Kuba jak i jego samochód jest godny uwagi i warto to przedstawić na łamach telewizji TVN TURBO.

Myślę, że Kuba byłby bardzo zadowolony jakby Państwo zainteresowali się nim i jego samochodem i być może dzięki temu pomogli Kubie się dalej rozwijać.

W dalszej części listu jest opis dotyczący Kuby i jego samochodu, oraz tego co dokonał własnymi rękami i dzięki swoim umiejętnościom.

Tak więc w imieniu całego klubu nissanklub.pl bardzo prosimy o zainteresowanie się naszym kolegą i jego samochodem, za co z góry bardzo dziękujemy.

Adres Kuby:
Warszawa
Ul.
Tel.



I do tego teraz dalej to co pare postow wyzej zacytowalem i wyslac.

Teraz czekam na potwierdzenie Kuby czy tak moze byc (zaraz mu wysle pw) i zastanawiam sie czy nie jest zabronione uzywanie adresu strony www.nissanklub.pl w takim liscie.

Aha no i powiedzcie, czy to wszystko moze tak wygladac, czy moze chcielibyscie cos zmienic

POZDRAWIAM.....



Temat: Auto-Show 2005 - 11-13.03.2005 Hala Łuczniczka Byd jedziemy?
No Panowie, ale te targi sa od 10 do 17.

Oto opis i program:

AUTO-SHOW 2005 - Informacje ogólne

od 11 do 13 marca 2005r. w godz. 10.00 - 17.00 w Bydgoszczy w HWS ŁUCZNICZKA przy ulicy Toruńskiej 59, odbędą się III Targi Motoryzacji „AUTO-SHOW”, prezentujące ofertę dealerów i firm branży motoryzacyjnej.
Honorowy Patronat nad targami objęli: Waldemar Achramowicz Marszałek Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Romuald Kosieniak Wojewoda Kujawsko-Pomorski oraz Konstanty Dombrowicz Prezydent Miasta Bydgoszczy.
Targi są promowane w mediach branżowych: „autoEXPERT”, „Samochody Specjalne”, „auto-tuning-świat”, „auto-tydzień”, „Automobilista”, „AutoElektro”, portalu: gratka.pl., motofakty.pl, a także przez media regionalne: Telewizja Polska TVP3, Radio GRA, Radio PiK, Express Bydgoski, Nowości.
Targi „AUTO-SHOW” są przeglądem wiodących marek samochodów osobowych, użytkowych i ciężarowych (m.in. mercedes, renault, dacia, ford, mitsubishi, nissan, volvo, citroen, toyota, honda, bmw, kia, suzuki), części zamiennych i akcesoriów motoryzacyjnych, wyposażenia warsztatów naprawczych i wulkanizacyjnych, stacji obsługi, olejów, płynów, narzędzi i urządzeń diagnostycznych, ogumienia oraz car audio. Nasza wystawa i imprezy towarzyszące służą także zbliżeniu i integracji środowiska branży motoryzacyjnej.

Na targach prezentowane będą PREMIERY, NOWE MODELE AUT m.in.:

- nowy CITROEN C4 i C5
- nowy NISSAN PATHFINDER
- nowe BMW serii 3
- nowe MITSUBISHI GRANDIS
- nowy NISSAN MURANO
- nowy FORD FOCUS II
- nowe VOLVO S80 BLACK EDITION
- nowa HONDA CIVIC HYBRYDA
- nowa DACIA LOGAN
- nowa KIA SPORTAGE
oraz
- nowa YAMAHA MT01

Równocześnie najlepsze produkty, technologie i samochody prezentowane w czasie targów zostaną ocenione przez Komisję Konkursową oraz tradycyjnie wyróżnione w ramach konkursu o Nagrodę Główną targów. Oficjalne ogłoszenie wyników nastąpi w dniu 12.03.2005 podczas uroczystości wręczenia nagród i wyróżnień (impreza zamknięta dla zaproszonych gości).
W ramach imprez towarzyszących targom Automobilklub Bydgoski m.in. „RAJD POPULARNY”, szkołę doskonalenia techniki jazdy – wybrane elementy, pokazy instruktażowe dotyczące zasad udzielania pierwszej pomocy ofiarom wypadków drogowych. Ponadto odbywać się będą jazdy próbne samochodami testowymi wystawców pod nadzorem instruktorów.
Odbędzie się też wiele konkursów organizowanych dla zwiedzających m.in. konkurs „Wybieramy Auto Targów”, konkurs na najładniejsze stoisko i współorganizowany z „Expressem Bydgoskim” konkurs na najlepszy „Auto-Service Pomorza i Kujaw 2004” w trzech kategoriach: - autoryzowane stacje obsługi, - warsztaty naprawcze, - stacje diagnostyczne. Celem konkursu jest wybór i promocja najlepszych warsztatów naprawczych, stacji serwisowych (samochody osobowe, użytkowe, motocykle) w regionie Pomorza i Kujaw.
Dla głosujących w konkursach przygotowano nagrody!!
Wyrażamy przekonanie, że problematyka targów zainteresuje i zaspokoi zainteresowania szerokiej rzeszy potencjalnych nabywców jak i aktualnych właścicieli pojazdów samochodowych, warsztatów, serwisów, sklepów i hurtowni.

PROGRAM III TARGÓW MOTORYZACJI AUTO-SHOW
11-13.03.2005 HSW ŁUCZNICZKA - BYDGOSZCZ

11 marca 2005r. – piątek
10.00 - Otwarcie targów dla publiczności
11.00 - Uroczyste otwarcie targów z udziałem zaproszonych gości
11.30 - Obrady komisji konkursowej oceniającej oferty wystawców
12.00 - Ogłoszenie konkursów dla publiczności - „Wybieramy Auto Targów”
12.00 - Jazdy próbne samochodami testowymi wystawców (teren zewnętrzny)
17.00 - Zakończenie pierwszego dnia targów

12 marca 2005r. – sobota
8.00 - Otwarcie biura Rajdu Popularnego (formuła otwarta - Automobilklub Bydgoski)
10.00 - Otwarcie targów dla publiczności
10.00 - Próby sprawnościowe, szkoła doskonalenia techniki jazdy dla publiczności,
Automobilklub Bydgoski - parking przed halą
11.00 - Konkurs - „Wybieramy Auto Targów” i konkursy na stoiskach wystawców
12.00 - Prezentacja Towarzystwa Motocyklowego „BRACTWO” nt. „HARLEYEM dookoła świata”, „Australia” - sala konferencyjna II poziom
12.00 - próby sprawnościowe i nauka jazdy wychodzenia z poślizgu - prowadzenie
Maciej Chybowski (Nissan Primera na trolejach - organizator YAMA Sp. z o.o.
Osielsko - Autoryzowany Dealar NISSAN - parking przed halą)
12.00 - Jazdy próbne samochodami testowymi wystawców (teren zewnętrzny)
17.00 - Zakończenie drugiego dnia targów
19.00 - Uroczystość wręczenia nagród i wyróżnień w konkursach o Nagrodę Główną
Targów, „Auto - Service Pomorza i Kujaw” oraz wręczenie Certyfikatu ISO 9001:2000 Ekspertom Techniczno-Motoryzacyjnym „RZECZOZNAWCY-PZM” S.A. Oddział Bydgoszcz ( wręczenie i bankiet -impreza zamknięta dla wystawców i zaproszonych gości)

13 marca 2005r. – niedziela
10.00 - Otwarcie targów dla publiczności
10.00 - Próby sprawnościowe, szkoła doskonalenia techniki jazdy dla publiczności,
Automobilklub Bydgoski - parking przed halą
11.00 - Konkurs - „Wybieramy Auto Targów” i konkursy na stoiskach wystawców
12.00 - Jazdy próbne samochodami testowymi wystawców (teren zewnętrzny)
15.00 - Rozstrzygnięcie konkursu „Wybieramy Auto Targów” i wręczenie nagród wśród
głosujących w konkursie na „Auto-Service Pomorza i Kujaw”
17.00 - Zakończenie trzeciego dnia targów

SPONSORZY NAGRÓD DLA PUBLICZNOÂŚCI:

- wycieczka zagraniczna: B.P. TEXT-TOURIST, ul Gdańska 45, Bydgoszcz
- zestaw głośników samochodowych z montażem: EURO CAR AUDIO, ul Fordońska 2, Bydgoszcz
- PETRO-OIL Wielkopolskie Centrum Sprzedaży Sp. z o.o., Autoryzowany Dystrybutor PLATINUM oleje, Suchy Las k/Poznania
- rower górski: ExMot, Autoryzowany Koncesjoner CITROEN, ul Fordońska 38, Bydgoszcz
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • chadowy.opx.pl