Czytasz wypowiedzi wyszukane dla słów: prezes Centralwings





Temat: Centralwings na sprzedaż!
LOT może sprzedać do 24% udziałów Centralwings. Obie firmy wejda tez na gielde

Sam LOT to- Skarb Państwa posiada 68 proc. akcji PLL LOT, syndyk Swissair 25
proc., a pracownicy 7 proc.

Podczas piątkowej konferencji prasowej z okazji II rocznicy działalności
Centralwings, prezes firmy Maciej Kwiatkowski poinformował, że zysk
operacyjny za trzy kwartały 2006 r. wyniósł 20,7 mln zł. Dodał, że jednym z
najważniejszych zadań w drodze do pełnej rentowności jest pozyskanie
strategicznego inwestora i wejście na giełdę.

"Satysfakcjonujące wyniki sprzedażowe i operacyjne osiągnęliśmy nie tylko w
jednym kwartale, ale widać je na przestrzeni całego roku. Idziemy zgodnie z
założonym budżetem i dzięki temu optymistycznie patrzę na nasze kilkuletnie
plany. Zrobimy wszystko, aby pełną rentowność osiągnąć pod koniec 2008 roku" -
powiedział Kwiatkowski.

Dodał, że Centralwings otrzymał zgodę MSP na prywatyzację. Pod uwagę brane są
dwa sposoby: pozyskanie inwestora strategicznego i wejście na giełdę.

Na początku tego tygodnia wiceminister skarbu Ireneusz Dąbrowski powiedział,
że Polskie Linie Lotnicze LOT mogą wejść na warszawską giełdę w III lub IV
kwartale 2007 roku. Wiceminister mówił, że możliwe jest też wprowadzenie na
GPW spółki Centralwings.

"Centralwings byłby sprzedany oddzielnie, po emisji LOT-u i też może trafić
na giełdę, ale nie wiemy, czy zdążymy z tym w 2007 r." - dodał wiceminister.

Według Dąbrowskiego, Skarb Państwa raczej zdecyduje się zachować pakiet
kontrolny LOT-u.(PAP)






Temat: Centralwings
Centralwings
Rada nadzorcza Centralwings, spółki zależnej od Polskich Linii Lotniczych
LOT, wybrała dwóch nowych członków zarządu. Od 1 kwietnia do zarządu zostali
powołani Grzegorz Polaniecki - dotychczasowy dyrektor do spraw operacyjnych,
który pełni obowiązki prezesa zarządu, i Waldemar Wysocki - dotychczasowy
dyrektor handlowy. Obaj mają uprawnienia prokurentów, mogą więc zarządzać
firmą. Członkowie zarządu zostali wybrani spośród załogi. Do końca marca
stanowisko prezesa zajmował Piotr Kociołek, a zarząd spółki był jednoosobowy.
Następca Kociołka ma być wybrany do końca kwietnia.





Temat: centralwings odwoluje loty z lodzi
Właśnie jestem po lekturze bezpłatnej gazetki, którą można sobie wziąść w nowym
terminalu (Echa Miasta).Jest tam wywiad z p.Kociołkiem (prezesem Centralwings)
w którym p.Kociołek odpowiadając na pytania stwierdza, że bilety nie sprzedają
się dobrze. Poza tym mówi, że Ryanair nie zbankrutował ponieważ dostał pomoc od
rządu brytyjskiego (w domyśle:Centralwings nie otrzymuje żadnej pomocy od
rządu). Tutaj w mojej głowie pojawia się kilka pytań. Otóż Ryanair jest linią
prywatną, której właścicielem jest Ryanair Holdings INC w skład którego wchodzi
jakaś grupa finansowa ze Stanów. Jest linią Irlandzką (nie brytyjską).
Konkuruje z Aer Lingus i British Airways liniami "narodowymi"(w którym udziały
ma skarb państwa UK i Irlandii) Tyle z googla. Mam prośbę czy mógłby mi ktoś
pokazać źródło z którego p.Kociołek wziął to info ponieważ nie znalazłem nic o
jakiejkolwiek pomocy dla Ryanair od rzadu brytyjskiego.



Temat: Centralwings zawiesza loty!
Centralwings zawiesza loty!
Pierwszym prezesem Centralwings był niejaki Kociołek syn Stanisława Kociołka,
tego, który kazał strzelać do stoczniowców w grudniu 1970.
W 1970 w grudniu LOT stworzył most powietrzny i przerzucał Zomowców i milicje do
Gdańska na Wybrzeże. Do dziś nic sie nie zmieniło.



Temat: Upadek Kociołka i Centralwings
Centralwings po roku działalności na połączeniach rozkładowych stracił ok. 70
milionów złotych, a Air Polonia, także po roku działalności na low costach
straciła 40 milionów złotych i padła. To ja mam pytanie: kto podaje C0
kroplówkę a kto podłączył się pod C0 drenem i odsącza? Dlaczego tylko Pan
Prezes za to odpowiada? I dlaczego on? A nie jakiś dyrektor handlowy,
marketingu, finansów? Przecież to oni "kreowali" taką stratę - czyżby nie
nauczyli się niczego z lekcji pod tytułem "Air Polonia"?

Ala F/A



Temat: LOT - prywatyzacja albo śmierć
Nie chrzań!!! Zarząd został wybrany przez PIS!!!!!
Przeczytaj pajacu artykuł raz jeszcze. Jak nie zrozumiesz to wróć do 3 klasy
szkoły podstawowej i zacznij od lekcji czytania ze zrozumieniem. Rada Nadzorcza
którą powołało Walne Zgromadzenie składa się z pisiorskich specjalistów, którzy
powołali na stanowiska biernych, miernych ale wiernych na prezesa Centralwings
człowiek PISu, w zarządzie LOTu ludzie PISu, w spólkach ludzie PISu. Do
wywalenia ludzi PIS jest pierwszy ale powołuje takie miernoty ze żal tyłek
ściska. NIestety PIS ma ludzi z ostatnim neuronem w mózgu, który walczy o
przetrwanie we wrogim środowisku. Poza tym LOT wygenerował prawie 80 mln zł
zysku za rządów Grabarka (SLD), którego PIS wywalił z hukiem jak pisze autor
artykułu. Niestety tak jak jest w LOT jest w innych spółkach SP i państwie.
Powołuje Netzli i innych pajaców za przynależność partyjną. Najwyższy czas
powiedziec pisiorskim miernotom DOŚĆ i wywieźć ich na taczkach tam skąd
wypełzali.



Temat: rzym
Może nie tylko Rzym?
Z wypowiedzi prezesa Centralwings- Macieja Kwiatkowskiego

Lublinek pasuje też doskonale do przyjętej przeze mnie strategii firmy:
wyprowadzić jak najwięcej lotów z drogiego terminala na Okęciu i systematycznie
nawiązywać współpracę z kolejnymi portami regionalnymi. Łódzki port pobiera
niskie opłaty, szybko się rozwija i inwestuje w infrastrukturę. I lotnisko, i
miasto, i my musimy to wykorzystać. Dlatego uruchamiamy tak oczekiwane przez
mieszkańców Łodzi połączenie z Rzymem. To właśnie miasto najczęściej
wymieniali łodzianie w ankiecie przeprowadzonej w wakacje na Lublinku -
dodał.



Temat: Centralwings a Łódź czyli ....
Centralwings a Łódź czyli ....
Kolejna linia lotnicza chce latać z Lublinka

Joanna Blewąska 17-10-2005, ostatnia aktualizacja 17-10-2005 20:46

Centralwings zamierza od wiosny uruchomić połączenie do Włoch lub na Wyspy Brytyjskie

Centralwings to mająca siedzibę w Łodzi spółka córka PLL LOT. Startuje z pięciu polskich lotnisk do 23 miast w Europie. Zajmuje się także lotami czarterowymi. - A kiedy w końcu zacznie latać z Łodzi? - pytali czytelnicy "Gazety". Wczoraj zapadła decyzja: samoloty Centralwings wystartują wiosną z łódzkiego Lublinka. - Cieszę się, bo mam sentyment do Łodzi - mówi Piotr Kociołek, prezes.

Polskie tanie linie celowały w Londyn. Gdy okazało się, że z Lublinka latać będzie do tego miasta Ryanair, szefowie Centralwings zaczęli się zastanawiać nad innym miastem. Możliwy jest jeden z dwóch kierunków: Wyspy Brytyjskie lub Włochy (najprawdopodobniej Rzym). Niewykluczone, że Centralwings uruchomi połączenia na obu tych trasach.

- Gdy tylko bilety z Łodzi będą dobrze się sprzedawać, będziemy planować kolejne trasy - obiecuje prezes Kociołek.

Centralwings planował przewieźć w tym roku 700 tys. pasażerów. Plan zostanie zrealizowany, bo we wrześniu do samolotu wsiadł półmilionowy pasażer.

W wakacje samoloty Centralwings były wypełnione prawie w 90 proc. Największym powodzeniem cieszą się loty do Londynu, Rzymu, Bolonii i Lizbony. Dlatego na sezon zimowy Centralwings uruchamia nowe połączenia do Shannon i Dublina w Irlandii, Edynburga w Szkocji i Mediolanu we Włoszech.




Temat: Pytanie do pana Kwiatkowskiego z Centralwings
Pytanie do pana Kwiatkowskiego z Centralwings
Ze względu na brak samolotu linie Centralwings wycofały się z uruchomionego i
rozreklamowanego połączenia Łódź - Dublin. Czy Centralwings za Pana rządów
powróci z połączeniem lub połączeniami na łódzkie lotnisko Lublinek?

Maciej Kwiatkowski, Prezes Zarządu Centralwings:
"Obecnie naszym celem numer 1 jest jak najszybsze osiągnięcie rentowności, a
więc wypracowanie zysku. Zaledwie po roku działalności Centralwings osiągnęło
bardzo znaczący udział w polskim rynku przewozów lotniczych. Według danych
Urzędu Lotnictwa Cywilnego zajmujemy czwarte miejsce pod względem liczby
przewiezionych pasażerów - wyprzedziliśmy Lufthansę i British Airways. Teraz
więc przyszedł czas na osiągnięcie także bardzo dobrych wskaźników
finansowych, tego od nas oczekuje właściciel - PLL LOT. W naszej strategii
budowania siatki połączeń będziemy się więc kierować zasadą, że najważniejsza
jest rentowność połączeń. Jeśli znajdziemy z Łodzi taką trasę, która będzie
opłacalna, a także uzyskamy od portu dobre warunki finansowe, to będziemy
latać z Łodzi. O wyborze naszych połączeń będą więc decydować czynniki
ekonomiczne. "

www.mojeprzeloty.pl/
Jeżeli było tu już o tym pisane to przepraszam.




Temat: Glapiński na LOT?
Glapiński na LOT?
Stare wraca - Adaś na stanowisko ?

Adam Glapiński, niegdyś jeden z najbliższych współpracowników braci
Kaczyńskich, wraca do życia publicznego. Były polityk PC, który kilka lat
temu usunął się w cień, został szefem rady nadzorczej taniej linii lotniczej
Centralwings, spółki-córki LOT-u. W PiS mówi się, że może być kandydatem
ministra skarbu na szefa LOT-u
Glapiński jest profesorem warszawskiej Szkoły Głównej Handlowej. Pracuje w
Katedrze Teorii Systemu Rynkowego. Tam też zatrudniony jest nadzorujący LOT
wiceminister skarbu Ireneusz Dąbrowski. Jednak zapewnia, że nie miał nic
wspólnego z powołaniem Glapińskiego do rady Centralwings. - Szefa rady
nadzorczej spółki-córki powołuje zarząd LOT-u - mówi "Gazecie".

Według wiceministra to były p.o. prezesa LOT-u Tomasz Dembski zaproponował
Glapińskiemu objęcie szefostwa w radzie nadzorczej Centralwings. Dembski
uchodzi za zaufanego człowieka wiceministra, który forsował jego kandydaturę
na prezesa LOT-u. Skarb państwa, choć ma większość udziałów w spółce,
przegrał jednak tę batalię, bo nie ma większości w radzie nadzorczej, a to do
niej należy mianowanie prezesa.

www.gazetawyborcza.pl/1,75248,3957195.html



Temat: Z Centralwings już tylko do Rzymu
Centralwings bankrutuje!
i tyle w temacie. Zastanawiam się dlaczego ktoś piszący ten artykuł podgrzewa
temat który umarł śmiercią naturalną? Odsyłam do wypowiedzi prezesa LOTu.
Centralwings sprzedawał bilety podczas gdy wiedział już że nie będzie mógł
uruchomić lotu. Radziłbym nie latać do Rzymu z Centralwings - może się okazać że
wydacie pieniądze i tyle (tak jak niegdyś z AirPolonia). Dobrze że od razu
wyszło szydło z worka. Radzę Ławicy nie liczyć na gruszki na wierzbie i poszukać
nowego przewoźnika. A frekwencja na loty z Centalwings nie jest mała bo miejsca
nie były atrakcyjne, tylko dlatego że kto często lata regionalnymi połączeniami
z LOTem ten wie co to za syf. Jak mogło być inaczej z należącą do LOTu Centralwings?



Temat: [Rzepa] Centralwings chciałby z Łodzi
[Rzepa] Centralwings chciałby z Łodzi
Centralwings chciałby z Łodzi

www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_050128/ekonomia/ekonomia_a_48.html
Centralwings chciałby latać z Łodzi. - Nie stawiamy żadnych warunków wstępnych
- zadeklarował wczoraj Piotr Kociołek, prezes tanich linii lotniczych,
administrowanych właśnie z Łodzi. Łódź jest uwzględniona w siatce połączeń
linii, ale łódzkie lotnisko Lublinek ma za krótki pas startowy. Jego
przedłużanie z 1443 do 2100 metrów ma się zakończyć na wiosnę. Wtedy będą
mogły lądować w Łodzi boeingi 737. Jak na razie małe jest zainteresowanie
rozkładem Centralwings ze strony łodzian. Na 570 tys. wejść na stronę
internetową linii tylko 22 tys. pochodzi z regionu łódzkiego. Nowy przewoźnik,
który startuje 1 lutego z Warszawy do Londynu, sprzedał już 15 tys. biletów.

===
pzdr
topjes




Temat: plany Centralwings
Gość portalu: Jury napisał(a):
Myślę jednak, że nic nie stoi na
> przeskodzie aby na wiosnę przyszłego roku samoloty Centralwings obsługiwały
> połączenia z Łodzią - powiedział prezes Kociołek.
>
> Pan Prezes żyje w Matrixie albo Łodź zmieniła nazwę na Twin Peaks, obecna
> długość pasa startowego to 1443m (do końca roku ma być 2100m), to jestem
> ciekwa jak Pan Prezes chciał wylądować i wystartować Boeingiem 737-400 na
> takim pasie i jeszcze w tym sezonie?

Umiesz czytac? Czy tylko sie przemadrzac? Wiosna przyszlego roku to raczej nie
ten sezon. Pas w Lublinku ma byc gotowy we wrzesniu.
nl




Temat: Centralwings nie bedzie latal z Krakowa do Moskwy
Centralwings nie bedzie latal z Krakowa do Moskwy
Nie polecimy z Centralwings do Moskwy. Przynajmniej narazie.

Kraków miał być jedynym polskim miastem i jednym z kilku w Europie które
posiadają tanie połączenie ze stolicą Rosji. Na latanie na preferencyjnych
warunkach zgodziły się już polskie i rosyjskie urzędy lotnictwa cywilnego.
Lobbing prowadził osobiście mer Moskwy Jurij Łużkow, który chciał przylecieć
do Krakowa inauguracyjnym rejsem i rozegrać tu mecz piłkarski radni Krakowa -
radni Moskwy.

Centralwings nie widzi na razie potrzeby uruchomienia połączenia między
Krakowem a Moskwą przekonuje w Gazecie Wyborczej prezes linii Maciej
Kwiatkowski.
Należy zaznaczyć, że linia jako jedyna jest uprawniona do taniego latania na
wschód z terytorium Polski.

Nieoficjalnie wiadomo, że na swą spółkę-córkę bardzo mocne naciski wywierał
LOT, który obawiał się, że podróżujący drogimi samolotami z Warszawy do
Moskwy pasażerowie przesiądą się do tanich z Krakowa.

Paweł Cybulak
www.pasazer.com/czytaj.php?lp=2123
Jak zwykle:pomysl dobry na biznes to trzeba go schrzanic....




Temat: Prezes Łaszkiewicz Senator RP
Mozesz sie zgadzac badz nie. Ja mam swoje zdanie. Pamietam jak
przyszedl Krawczyk na Lublinek, to byl to jeden z najbardziej
optymistycznych dni w moim zyciu. Mialem nadzieje, ze ten marazm i
brak wizji za Marca sie skonczy i rzeczywiscie sie skonczyl.
Krawczyk z opoznieniami jednak doprowadzil do rozbudowy lotniska. W
nowej sytuacji jednak nie potrafi sie odnalezc. Widocznie kazdy ma
swoje zadanie w zyciu do wykonania, nie jest powiedziane, ze
stanowiska musza byc do konca zycia. To nie putinowska Rosja.

Nie wiem jakie ma szczescie Laszkiewicz co rozwoju rynku tanich
linii skoro bilans jego czasow: to 2 pozyskani przewoznicy
(Centralwings i Volareweb) i 1 stracony (PLL LOT). Ryanaira
sprowadzil ktos inny. Zreszta niebawem pewnie ten bilans sie zmieni:
na 1 sprowadzony i 2 straconych za sprawa Centralwings, ktore sie
wlasnie zwija.

Moja najwieksza obawa jest, ze Krawczyk odejdzie na emeryture,
Laszkiewicz pojdzie w polityke, w miedzyczasie zmieni sie wladza i
Marzec wroci (dzieki poparciu LiD i PO - ktore ma) na stanowisko
Prezesa. Wiem, ze trudno sobie wyobrazic, ze moze byc jeszcze
gorzej, ale coz - trzeba cwiczyc wyobraznie. I na tym polega zupelny
brak wplywu obywatelskiego na to co sie dzieje w kraju, w miescie -
glosujesz aby cos sie zmienilo - a wroca starzy kolesie pod nowym
szyldem.

Pozdrawiam,
Albert



Temat: LOT i Centralwings: Tanie loty bardzo drogie
problem Centralwings jest iendtyczny do..
problemu (swietej pamieci) linii: AIR POLONIA. banda nieudacznikow z nadania
partyjnego zasiadajaca w zarzadach, radach i na fotelu prezesa LOT oczekiwala
latwych i szybkich pieniedzy z Tanich Linii.. myslac ze biznes bedzie sie krecil
bez biznesplanu.
polozyli Air Polonia (ktora juz wowczas miala okropna opinie na rynku)
teraz poloza Centralwings (takoz sama kiepska opinia, wcale nie niskie ceny..)
nie zdziwilbym sie gdyby w CW siedzieli ci sami ludzie co w Air Polonia. a i
samoloty pewnie tylko przemalowali..

podsumowujac: zarowno AP jak i CW sa przykladami nieudacznosci polskich
'byznesmenow'. ich kompletnego braku kompetencji, zmyslu i pomyslu na biznes.
pozostaje sie cieszyc ze mamy inne linie (tacy Slowacy z Sky Europe czy Wegrzy z
WizzAir radza sobie swietnie) i liczyc ze Ci ludzie ktorzy tak nieudacznie
zarzadzaja polskimi tanimi liniami, juz nigdy sie tym zajmowac nie beda.

choc to pewnie pobozne zyczenia.

pozdr.



Temat: central chce wrócić
nie wyklucza powrotu......
A to było tak.
Przychodzi Łaszkiewicz do nowego zarządu Centralwings.
Łaszkewicz - Dzien doby jestem Łaszkiewicz prezes z Łodzi. Gratuluje
wyboru. Zawsze sobie panów ceniłem itd.
Centralwings - dzień dobr. Nam równiez miło.
Ł. - Panowie są nowi, to Panom powiem, że kiedyś Panów linia latała
z Łodzi do Rzymu i Paryża. Co panowie na to , może by reaktywować te
loty?
C. - No wie pan to jest poważna decyzja, my tu jesteśmy nowi musimy
wszystko przeanalizować.
Ł. - Może by na przykład samoloty z Warszawy mogłyby po drodze
ladować w Łodzi.
C. - To też jest warte rozważenia. Ale te analizy wymagają czasu.
Ł. - Kiedy zatem mogę liczyć na jakąś decyzję?
C. - W ciągu kilku miesięcy.
Ł. - Do widzenia.
C. - Do widzenia.
I po takiej kurtuazyjnej rozmowie Łaszkiewicz może mówić, że
Centralwings NIE WYKLUCZA powrotu do Łodzi




Temat: Fischer otrzymał certyfikat Part M EASA
Centralwings też ma ale zachowuje się perfidnie. Wciska kit (na protalach i w
prasie), że to oni są pierwszą o jedyną linią lotniczą z takim certyfikatem. A
faktem jest, że jak Prezes Fischer Air, Adam Wychowaniec wychodził z
certyfikatem to Pan Prezes Kociołek z Centralwingsa grzecznie czekał pod
drzwiami na swoją kolejkę!!!
Ponadto proces certyfikacyjny Centralwingsa zakończył się później i trwał
dłużej niż w FischerAir Polska!!!
Mama nadzieję, że Pan Prezes Kociołek jako tak zaaangażowany Katolik, który nie
znosi kłamstw, oszustw zareaguje na to ostro i zprostuje tą błędną wiadomości i
przeprosi FischerAir Polska.



Temat: Czy to koniec Centralwings? (reprint z forum F/A)
Czy to koniec Centralwings? (reprint z forum F/A)
Czy to powolny koniec ? Coraz głośniej mówi się, że po wejściu nowego prezesa
LOTu odlatuje Pan Prezes Kociołek + jego kompania
jeszcze z czasów bankowych i innych a więc A.S. , M.P. plus ktoś z marketingu
i finansów.
Po tym ruchu podobno Rada Nadzorcza już powiedziała stanowcze nie dla straty
ponad 60 mln zł na dziwne loty , na zabieranie
pasażerów z LOTu i dziwne machinacje finansowe polegające na tańszych
kosztach leasingowych, do których musi dopłacać LOT. A
Central za to zabiera klientów. Mówi się też o zmianach w biznes planie,
gdzie mają buyć ograniczone loty z EPWA a za to mają
wzrosnąć liczby operacji z regionalnych portów, co zresztą już powoli jest
wprowadzane w życie zatrudniając miejscowe załogi.
Oczywiście odpadnie też biuro w Łodzi z racji małej atrakcyjności tego
rozwiązania z dwoma biurami. Czy G.P przejmie na razie
obowiązki ? tego jeszcze nie wiadomo. Piotrusiowi dziękujemy za rozwój firmy
i 60 mln zł.




Temat: Nowe Połączenie z Lublinka
Nowe połączenia z Lublinka
Gazeta Wyborcza, 29 grudnia 2005r.

Cztery nowe połączenia z Lublinka prawie pewne. Do Monachium, Wiednia, Lwowa i
Kijowa chce wozić łodzian Sky Express.

- To naprawdę otworzy nasze lotnisko na świat - cieszy się Leszek Krawczyk,
prezes Lublinka. Na połączenia ze Wschodem liczyli nie tylko turyści, ale i
kupcy z podłódzkich targowisk. Lotniska w Wiedniu i Monachium to bardzo dobre
miejsca przesiadkowe. Pierwsze ma połączenia z Afryką, Bliskim Wschodem, a
nawet Australią i Nową Zelandią. Z Monachium natomiast dostaniemy się samolotem
prawie w każdy zakątek świata.

Rozmowy ze Sky Express trwały kilka miesięcy. Wczoraj firma złożyła na Lublinku
ostateczną deklarację. W każdym z czterech kierunków gotowa jest latać trzy
razy w tygodniu. Do Monachium i Wiednia regularnie, na Wschód - lotami
czarterowymi, gdy będą chętni. Decyzję o dniach i godzinach rejsów na Zachód
linia pozostawia Lublinkowi. - Pomożemy dobrać je tak, by było jak najwięcej
pasażerów - mówi prezes Krawczyk.

Loty dogodne mają być nie tylko dla łodzian, ale także dla gości ze Wschodu,
którzy na Lublinku będą mogli przesiąść się na Ryanaira do Londynu czy z
Centralwings wybrać się do Dublina.

Rejsy na Wschód mają ruszyć już 15 stycznia, a do Wiednia i Monachium - 28
marca. - Propozycję Sky Express przedstawimy jeszcze radzie nadzorczej
lotniska, która musi ją zaakceptować. Ale to naprawdę bardzo dobra oferta -
mówi prezes Krawczyk.

Więcej w Gazecie Wyborczej.




Temat: Polecą z Łodzi, ale dokąd?
Zawsze miałem szereg wątpliwości co do intencji i strategii Centralwings,
zwłaszcza w momencie, kiedy nie byłem pewny czy firma ta chce wejść na
Lublinek, bo zależy jej na łódzkim rynku, czy poprostu chodzi jej o utrącenie
Ryana i odcięcie mu dostępu do rynku centralnej Polski, zdominowanego przez
Grupę LOT.
Ale teraz uważam, że prezentowane tutaj aktualnie podejście w stosunku do tej
firmy jest bardziej emocjonalne niż biznesowe. Uważam, że w biznesie nie wolno
się na nikogo obrażać. Jeżeli CW chce latać z Łodzi, niech lata, jakkolwiek
rzeczywiście nie można na niego postawić w takim stopniu, jak postawiono w
Krakowie na SkyEurope, w Katowicach na Wizzaira czy we Wrocławiu na Ryanaira.
Ale może być u nas jednym z wielu obecnych przewoźników, na pewno nie
dominującym. Dobrze, że w ogóle nasze władze "pozwalają" mu latać ;-)
Znacznie bardziej przekonuje mnie do siebie nowy Prezes tej firmy, który
interesuje się Łodzią jako rynkiem, na którym można zarobić, niż Prezes, który
w co drugim słowie mówi że kocha Łódź, z których to pustych frazesów niewiele
wynika - wręcz przeciwnie zaraz dodaje, że łodzianie dopiero uczą się latać i
używać kart kredytowych. Uważam, że to, że nowy Prezes jest akurat spoza Łodzi
może okazać sporym plusem - będzie pozbawiony wielu kompleksów.
Pozdrawiam,
Albert



Temat: Nowe Połączenie z Lublinka
Z ostatniej chwili!
Nowe połączenia z Lublinka
Gazeta Wyborcza, 19 maja 2006r.

Nowe połączenia z Lublinka prawie pewne. Do Zgierza i Łasku,
chce wozić łodzian Sky Europe.

- To naprawdę otworzy nasze lotnisko na świat - cieszy się Leszek Krawczyk,
prezes Lublinka. Na połączenia ze Zgierzem liczyli nie tylko turyści, ale i
kupcy z podłódzkich targowisk. Lotnisko w Łasku to bardzo dobre
miejsce przesiadkowe. Ma połączenia myśliwcami F-16 z Afryką i Bliskim Wschodem.
Ze Zgierza natomiast nie dostaniemy się samolotem
w żaden zakątek świata.

Rozmowy ze Sky Europe trwały kilka miesięcy. Wczoraj firma złożyła na Lublinku
ostateczną deklarację. W każdym z tych kierunków gotowa jest latać trzy
razy w tygodniu. Do Łasku regularnie, do Zgierza - lotami
czarterowymi, gdy będą chętni. Decyzję o dniach i godzinach rejsów
linia pozostawia Lublinkowi. - Pomożemy dobrać je tak, by było jak najwięcej
pasażerów - mówi prezes Krawczyk.

Loty dogodne mają być nie tylko dla łodzian, ale także dla gości ze Zgierza i
Łasku,
którzy na Lublinku będą mogli przesiąść się na Ryanaira do Londynu czy z
Centralwings wybrać się do Dublina.

Rejsy do Zgierza mają ruszyć już 15 czerwca i na początku będą obsługiwane
Ikarusem Z80, a do Łasku - 28 września. - Propozycję Sky Europe przedstawimy
jeszcze radzie nadzorczej lotniska, która musi ją zaakceptować.
Ale to naprawdę bardzo dobra oferta -
mówi prezes Krawczyk.

Więcej w Gazecie Wyborczej.



Temat: Co z lotami do Irlandii?
Niech lata Ryanair, a Centralwings gdzie indziej w dzień. Ryanair jest tani i
sciaga cena nawet ludzi z wawy mimo, ze maja blizej na Okecie. A Centralwings
samo nie wie czego chce. NIby maja czesc biura w Łodzi a ich prezes Kociolek
jest bylym managerem z mBanku, a tak naprawde dopiero teraz zaczeli myslec o
lotach z Lublinka. Gdy lotnisko bylo modernizowane to Centralwings podnosilo
raban, ze pierwsi beda stad latac, ze kochaja Lodz itp. Dopiero teraz sie
obudzili. Pewnie lepiej jak jest konkurencja, ale nie zapominajmy ze Ryanair
rozwaza otwarcie bazy dla samolotow w Lodzi.



Temat: Nowe połączenia Centralwings z Wrocławia
Nowe połączenia Centralwings z Wrocławia
Na jednym z portali internetowych poświeconym głownie problematyce lotniczej
zostal zamieszczony wywiad z Maciejem Kwiatkowskim prezesem linii Centralwings
który zapowiedział o mozliwym wycofaniu się z lotów na lotnisko Gatwick w
Londynie( Wroclaw uzyska takie połaczenie od Listopada tego roku). Równiez
wspomnial o intensywnych rozmowach w sprawie utworzenia bazy linii. Ale co
ciekawe na liscie nie ma Wroclawia? Ale w rozkladzie lotow to Wroclaw ma
najwiecej połaczeń obsługiwanych przez te linie? Jak sie okazuje we Wroclawiu
będzie nocowało dwie maszyny tej linii!!! Jak to rozumiec? Czy to oznacza ze
np. Poznan ktory jest na liscie otrzyma wiecej połaczen niz Wroclaw? Czyzby
okozało sie ze te połaczenia sa skazane na niepowodzenie i przeniesione do
stolicy Wielkopolski?
Zastanawia mnie polityka tej linii? Czyzby ta linia była linia mało powazną?



Temat: Co dalej z Centralwings
Co dalej z Centralwings
Nic nie jest przesądzone.. No niby nie jest, ale jeśli obiektywnie popatrzymy
co dobrego ostatnio dzieje się w Łodzi, to bilans nie wyjdzie zbyt
optymistyczny. Jak na razie sprawa Strefy Ekonomicznej też przycichła, a były
wielkie plany p. Ośnieckiego ..ciekawe czy nowy prezes zdoła odnaleźć się na
stanowisku?

Straciliśmy już PHF, BOT pewnie też stracimy, Centralwings - zobaczymy. O
inwestycji DELLa na razie ani widu ani słychu. Wólczanka ma się wynieść od
Ostrowca i połączyć z Vistulą (w Łodzi nie zostanie nic).

Nie chcę, żeby ten temat stał się zalążkiem politycznej dyskusji, ale
zbieżność tych nieszczęsnych wydarzeń z budowaniem IV chyba nie jest
przypadkowa. Nie ma to jak centralizacja. Może nam jeszcze województwo
zlikwidują w Warszawce do "pełni szczęścia".

Kiedy już coś się zaczynało dziać w dobrym kierunku nagle "zmieniła się
opcja". :/



Temat: Centralwings już nie lata z Goleniowa
Centralwings już nie lata z Goleniowa
Jeśli rozwój portu ma się ograniczac jedynie do turystyki zarobkowej
to marny jego los. Pan prezes tak bardzo zabiega o nowe trasy że
wogóle nie widac efektów.Dlaczego pan Prezes nie myśli o połączenich
nawet sezonowych do Barcelony , Rzymu czy Krakowa?? Czas na zmiany
panie Prezesie albo na emeryturę



Temat: To przez CentralWings!
Niedługo LOT zerwie z Centralem:
Z Gazety Prawnej:
(...)Nowy prezes LOT jest potrzebny nie tylko, by oszczędzić na etatach, lecz
także,
by przeprowadzić sanację firmy. Dużym wyzwaniem może być restrukturyzacja
taniej linii lotniczej Centralwings. - Ubiegłoroczny bilans sporządzony przez
spółkę wykazał stratę przewyższającą wielokrotnie sumę kapitałów: zapasowego,
rezerwowych oraz zakładowego. Trzeba się szybko zastanowić się, co dalej z tą
spółką zrobić - mówi Staszek Małysa, członek rady nadzorczej PLL LOT.
Niestety, jego zdaniem, zarząd spółki sprawia wrażenie jakby bardzo dobrze
się bawił. - Pięć samolotów, które latają dla Centralwings, obsługuje już 70 -
osobowa administracja - mówi S. Małysa. Zastrzega jednak, że niekoniecznie
trzeba spółkę rozwiązać, ale na pewno poważnie zastanowić się nad kierunkami
jej dalszego działania."




Temat: Co to za lot z Shannon??
Moim zdaniem to echo jakiś planów...Centralwings.
Oznaczenie lotu to nie CO - Continental Airlines (czego oni by
szukali w Łodzi??) ale C0 - Centralwings. Numer trzycyfrowy to też
raczej Central niz Continental.
Pamietam jak kiedyś Prezes Łaszkiewicz mówił , że jednak będzie
Shanon. Prawda, że rózne rzeczy mówił, ale może ten dziwny lot to
jakaś przymiarka Centralwings gdzieś to zgłosili, a potem
zrezygnowali.



Temat: Centralwings zawiesza tanie loty
Łódzko-warszawka szkoła zarządzania..
Jest zdecydowana różnica pomiędzy motywacją właściciela firmy a Prezesa firmy
państwowej....

Jeśli najważniejszym kryterium sukcesu łódzko-warszawskiego managementu było
zapewniania sobie różnego typu prowizji i wypracowanie pozycji do późniejszego
odskoku dzięki sile państwowych pieniędzy, którym dysponował....

Jeśli Centralwings było przechowalnią dla różnych osób z innych śmiesznych firm
z łódzko-warszawskiego podwórka...

Ten biznes był skazany na niepowodzenie od samego początku.



Temat: Centralwings żegna się z Łodzią
Nie mowiac o lokalnych firmach ktore swiadcza dla Centralwings uslugi takze po
lodzkich stawkach - w koncu to jest low cost !!. Myslicie ze zdalnie wszystko
sie zrobi ? Nie ma szans. Lot ma kolejnego (ktorego juz?) prezesa i nagle w
miech robi taki myk wykorzystujac urzednika i 25latka - ciekawe jakie to lobby
stoi za tym....



Temat: Z jaką łatwością można oszukać ludzi?
To Prezes czy jego pionki zaspały?
Halo sorry ktoś tu zaspał?!!! Czy Pan Prezes jest aż tak głupio mądry, że myśli
iż uwierzymy w to, że raport o stratach finansowych spółki pojawił sie dwa dni
przed szkoleniem???!!! hahaha. To ci dopiero żart!!!
Ta cała akcja to jakaś żenada. Niby powszechnie znana firma, niby szanująca się
firma, a zachowała się tak nie profesjonalnie, karygodnie, żałośnie,
beznadziejnie. Oby tak dalej. Już widzę te tabuny Polaków wracające z Irlandii,
którzy na złamanie karku pędzą aby zatrudnić się w podobnych firmach. Ożesz
cholera!!! Trzeba ich wszystkich w takim razie uprzedzić żeby nie lecieli tu
Centralwings bo albo będzie mega spóźnienie, albo lot anulują i nie oddadzą
pieniędzy!!!



Temat: Centralwings zostanie w Łodzi?
Centralwings zostanie w Łodzi?
<<<<<<<<<<<<<
- Prezes linii Waldemar Królikowski zapewnił nas, że obydwa połączenia zostaną w
Łodzi
/>>>>>>>>>>>>

Niewykluczone. Sezon czarterów kończy się dużo przed listopadem, kiedy to
zostaną uruchomione połączenia z Poznania. CW będzie miał samoloty, by obsłużyć
jedno i drugie, a Lublinek i Ławica nie są dla siebie specjalną konkurencją.

Prawdopodobnie w maju 2008 znikną połączenia, które okażą się mniej popularne :)
Wbrew pozorom Łódź nie jest na straconej pozycji, bliskość Warszawy może być
pewnym atutem, zwłaszcza że 2008r. remont linii kolejowej zacznie się kończyć.

Aha, wygląda że idą nowe wybory. PiSowi przydadzą się łódzkie głosy. Spodziewam
się co najmniej jednego nowego połączenia. Data ogłoszenia: jakieś 2 tyg przed
głosowaniem



Temat: Centralwings żegna się z Łodzią
Tylko nie znasz słupków finansowych i nie masz o tym pojęcia, bo każdy biznes
planuje się na pewien okres czasu - Centralwings idzie dobrze jak na zakładane
plany. Odział w Łodzi to tak naprawdę centrala - tylko wawa tego nie rozumie, a
Lot z kolejnym prezesem wariuje... Prywatyzować nie chcą, na giełdę nie chcą,
sprzedać nie chcą i bądź tu mądry.



Temat: Centralwings żegna się z Łodzią
Centralwings żegna się z Łodzią
Szkoda, ze nie piszecie droga Wyborczo ile lat ma prezes (25) i czym sie
zasluzyl, ze miesiac temu on i jego starszy kolega - cale zycie urzedas z lotu -
dostali miejsce w zarzadzie. Oni nie chca likwidowac Lodzi, oni tylko wykonuja
czyjes polecenia, ktore sa wydawane wyzej (lot?rzad?) tak aby np. dopalic
poznan a lodzi nie pozwolic podskoczyc. Drodzy dziennikarze polecam podrazyc
temat w kwestii obu panow 'prezesow' i co zrobili za bajzel w pare tygodni.



Temat: LOT - prywatyzacja albo śmierć
Uważam, że marki mogą być 3, 4, nawet więcej. Rzecz tylko w tym, że każdą marką
zarządza obecnie odrębna spółka. To jest chore, biorąc pod uwagę, iż każda
spółka musi mieć własnego prezesa, resztą zarządu, radę nadzorczą, księgowość,
bilans roczny itp. To jest niepotrzebne mnożenie kosztów x 3 (LOT,
Centralwings, Eurolot). Powiniemn być jeden zarząd LOTu nad całym bałaganem, a
następnie dyrektorzy zarządzajacy poszczególnymi markami. Różne marki służą
rozdzieleniu od siebie różnych standardów usług (std LOTu jest przecież np.
inny niż Centralwings)i to nie jest nic złego (patrz: Accor hotels i ich marki
Sofitel, Ibis, Orbis...).



Temat: "Bez etatu" w tv Toya
W skrócie:
W debacie udział wzięli M. Michalik, L. Krawczyk, P. Kociołek i P. Melcer
Wiceprezydent udowodnił po raz kolejny, że bierze się za sprawy o których nie
ma pojęcia.
Prezes był do rzeczy, ale w sumie niewiele powiedział.
A co do drugiej strony:
nareszcie wszystkie argumenty Stowarzyszenia mogły zostać publicznie
przedstawione pomimo silnego oporu Michalika.
Prezes kociołek naprawdę chce latać z Łodzi i to na poważnie, poza tym jest
świetnie merytorycznie przygotowanym fachowcem.
Za Centralwings musimy trzymać kciuki.
Jeśli chodzi o miasto, to się poważnie niepokoję. Jeśli nikt nie będzie
wywierał na nie presji, to źle to się skończy.

pozdr



Temat: Kandydaci o lotnisku
> Stowarzyszenie Lotnisko dla Łodzi oczywiście nie wini przewoźników, a zwłaszcza
> Centralwings za opóxnienia w uruchomieniu połaczeń. To nawet logiczne jak sie
> wexmie pod uwage że prezes tego stowarzyszenia to pracownik centralwings.

Nowy to Ty może i jesteś, tylko coś stare informacje masz, dość dawno już
niekatualne.



Temat: Konferencja Centralwings
A niech to wszystko jasny szlag trafi. I jak teraz mamy byc powaznym partnerem.
Kolejny prezes dzialajacy na szkode swojej instytucji. Po co ta cala
awantura??? Chyba atmosfera wobec Centralwings od poczatku nie byla specjalnie
pozytywna - tylko po co bylo sie upierac. Mozna bylo po cichu powiedziec -
dziekujemy ale nie jestesmy zainteresowani. Wyszlibysmy z twarza przynajmniej.




Temat: Samolotem z Łodzi do Londynu
Polecimy do Londynu [EI]
Z Lublinka będą latać samoloty do Londynu! Uruchomienie połączeń zapowiedział
Piotr Kociołek, prezes założonej w Łodzi taniej linii lotniczej Centralwings
(wcześniej – Nowy Przewoźnik) należącej do PLL „Lot”, która wczoraj w Warszawie
ogłosiła swój rozkład lotów i plany przewozowe.

Centralwings chce uruchomić łódzko–londyńską trasę, kiedy na Lublinku zostaną
stworzone ku temu odpowiednie warunki, czyli prawdopodobnie już za parę
miesięcy. Jedynym warunkiem niezbędnym do realizacji przedsięwzięcia jest
bowiem zakończenie rozbudowy pasa startowego, który wydłużony do 2110 m (z 1410
m) ma być gotowy wiosną 2005 r.

(pij) - Express Ilustrowany
lodz.naszemiasto.pl/wydarzenia/429279.html




Temat: Polecą z Łodzi, ale dokąd?
Centralwings - to pomyłka
Linia straciła swoje dobre imię w moich i nie tylko w moich oczach.
Brak samolotów nie jest powodem do wycofania się z lotniska, z którego latały
dobrze wypełnione samoloty.Zmiana prezesa nic tutaj nie pomoże.Będą musieli się
sporo napracować aby odzyskać markę. Teraz już wiadomo o jakich nowych
połączeniach mówili przedstawiciele lotniska.Mydlenie oczu to jest to co
najlepiej potrafią. Uważam w że w ankiecie dokąd ma latać Centralwings z Łodzi
powinien być jeszcze jeden punkt:
NIGDZIE -



Temat: Co zrobi LOT z CW?
Co zrobi LOT z CW?
Polskie Linie Lotnicze LOT stoją na rozdrożu. Muszą szybko zdecydować, w
którą stronę iść. Nowy zarząd ma do wyboru kilka scenariuszy strategicznych -
łącznie ze sprzedażą firmy prywatnemu właścicielowi. Niezależnie od tego, kto
zostanie nowym prezesem LOT-u, będzie musiał podjąć decyzje o przyszłości
przewoźnika, a od strategii jaką wybierze nowy zarząd LOT-u, zależy dalszy
los przewoźnika, oraz los podległej mu spółki - taniej linii Centralwings. Na
razie LOT do niej dokłada, pompując pieniądze i wypożyczając samoloty z
załogami. Dodatkowo, obaj przewoźnicy konkurują ze sobą na przelotach
europejskich. Również wybór strategii zadecyduje o zakupach nowej floty - LOT
już od dłuższego czasu przymierza się do kupna 15-30 samolotów średniego
zasięgu (z czego część ma być przeznaczona dla Centralwings). Od tego, w
którym segmencie rynku będzie działał LOT, zależy liczba i rodzaj maszyn,
które powinny być zakupione. Być może wybór strategii ułatwi zarządowi LOT-u
unormowanie fatalnych dotąd stosunków między władzami spółki a jej
pracownikami. Na razie załoga, zadowolona z odwołania poprzedniego zarządu,
obiecuje, iż udzieli nowemu kredytu zaufania - niezależnie od wyboru
strategii. Więcej na ten temat w wydaniu Gazety Prawnej. Źródło: Gazeta
Prawna



Temat: Minister skarbu: LOT pikuje w dół
Ta "fachowa" kadra jest z SLD a niektórzy winni tej sytuacji "mają
namaszczenie" od "fachowców" z PO. Przykładami świetnymi znani aferzyści z LOTu
jak były prezes M.Grabarek oraz wciąż pozostający P.Ikanowicz (ten
od "szwajcarskiej kasy". obaj dostali świetne opinie od prominentów PO! Kapis
nie mógł przecież swoich starych kumpli wylać na bruk. A konsekwencje tego są
widoczne. LOT nie inwestuje, nie rozwija połaczeń, nie ma kocepcji walki z
konkurencji. Straty LOT wynoszą owe 3,5mln zł ale straty "tworu" po tytułem
Centralwings przekroczyły 150mln zł w ciągu 2 lat dzialalności i wciąż rosną!!!
A to "nieporozumienie" było dziełem ulubieńca SLD-PO czyli byłego prezesa
M.Grabarka.



Temat: Nowe połączenia lotnicze - Sztokholm i Mediolan
Nowe połączenia lotnicze - Sztokholm i Mediol
Ale sa to loty na lotnisko Mediolan-Bergamo! Więc co to za połaczenie!
Centralwings latał ale na Malpensa! A co do Norwegiana to jeszcze miało byc coś
do Oslo!!!
A tak na marginesie to za wczesnie nie cieszcie się z lotów do Londynu Gatwick
i Rzymu-Campino bo jakis czas temu prezes Centralwingsa zapowiedział ewentualna
rezygnację z tych kierunków! No i ewentualne loty z Krakowa do Moskwy moga
wpłynąc na loty z Wroclawia! No i nie wiadomo jak długo przetrwa Centralwings?



Temat: Fikcyjne doradztwo Głapińskiego za 102 tysiące....
Glapiński to klasyczny znajomy królika (kaczorka)
Notka biograficzna: "był ekspertem Prawa i Sprawiedliwości. Z rekomendacji
związanego z tą partią ministra skarbu państwa w 2007 obejmował funkcje
przewodniczącego rad nadzorczych Centralwings S.A. i KGHM Polska Miedź S.A.
oraz prezesa zarządu Polkomtel S.A. 5 lutego 2009 został jednym ze społecznych
doradców ekonomicznych prezydenta Lecha Kaczyńskiego." Oni nie zginą, zawsze
znajdzie się jakaś firma, którą można okraść z kilkuset tysięcy, choćby za
napisanie sprawozdania z...
A sprywatyzować ten grajdół i zniknie koryto (nawiasem mówiąc, kto ostatnio
tak głośno krzyczy o wyprzedaży majątku narodowego?)



Temat: Dąbrowski: Syndyk Swissaira sabotuje LOT
100% Racji w tym liście
pamiętacie:

Nowi ludzie i nowe spory w LOT

Krzysztof Kapis po objęciu stanowiska prezesa mianował Dominika Chrzanowskiego
do rady nadzorczej Centralwings. Zdaniem związkowców Maciej Heydel, tak samo jak
inny członek rady nadzorczej Tomasz Kopoczyński, działa w interesie syndyka masy
upadłościowej SAir Lines Europe BV, spadkobiercy upadłego Swissairu.




Temat: No to lecimy do Paryża!
wiwix napisał:

> www17.centralwings.com/
> I znowu nic z tego nie wyszlo...
>
> Szlag by to trafił...
>
> A Ryanair tez nas olewa...
Nikt nas nie olewa poprostu kto ma zalatwic nowe polaczenia.Przeciez prezes
zajety jest laczeniem portu z pastwiskiem w Toruniu.Po co ma cos robic jak i
tak wszyscy go wychwalaja wniebiosa ze Dublin niby zalatwil



Temat: Polskie lotniska: Wrocław nie rozwija skrzydeł
Polaczenie do Mediolanu NIE WRACA!!!
Atykul ma blad merytoryczny, poniewaz polaczenie do Mediolanu nie
wroci. Ostatni lot na tej trasie bedzie wykonany w grudniu i bye bye
Milano. Szkoda, ze redatkor nie wspomnial o malym drobnym fakcie jak
baza taniego przewoznika. Juz powolutku zaczynamy odczuwac jej brak.
Spojrzmy na Poznan, Centralwings zlikwidowal polaczenie do Rzymu, za
pare tygodniu Wizzair otworzyl tam trase do wieczengo miasta,
jednoczesnie likwidujac polaczenie z Wroclawia do Doncaster,
poniewaz samolot byl potrzebny na nowy kierunek z Poznania. A prezez
Kus, coz on moze powiedziec, czlowiek musi sie przeciez bronic,
tlumaczyc, przypomina mi to zachowanie prezydenta Poznania, ktory
zawsze zaslanial sie statystykami.... Strachowice odczuja recesje w
przewozach w 2009, kiedy w Poznaniu, Katowicach czy Gdansku, Wizzair
bedzie rozwijal swoje bazy, my pozostaniemy z kilkoma polaczeniami
Ryanaira z kosmicznymi cenami za bilety, zostana na kierunki
UK/Irlandia i ewentualnie Niemcy...
Wrobelki cwierkaja, ze Wizzair wyniesie sie calkowicie z Wroclawia
hehe. Juz tylko osiagniecie dna, zamknie usta prezesa Kusia i
naczelnego propagandziste miasta....Wroclaw miasto SPOTKAN, dobry
zart.



Temat: LOT leci na Daleki Wschód
Przyznam ze podoba mi sieta strategia LOTu.. LOT nie powinien oferowa połaczen
ktore sa oferowane przez kilkunastu tanich przewozników...a daleki wchod to
dobry pomysł.. szczegolnie indie.. kraj ktory z pewnoscia polubia polacy a
ciezko jest do niego doleciec- przynajmniej jedna przesiadka a jak przesiadka to
drozej wychodzi..w tych informacjach nie ma podanych danych o landing slotach a
pekinie i ogolnie o perturbacjach jakie caly czas lot napotyka z Chinami wiec o
ta trase nie bylbym tak optymistyczny... do proponowanych tras dopisałbym
jeszcze tajlandie... pewne miejsce gdzie napewno masa turystow bedzie wypelniala
samolot a oplaty lotnisowe tancze.. nic tylko zadowoleni turysci!!:) a nowy
prezes niech sie nie wtraca! az sie boje pomyslec ze on chce konkurowac z
Centralwings;)

POzdrawiam



Temat: Balice się zbroją, choć kryzys szaleje
Balice się zbroją, choć kryzys szaleje
Bazy nie bedzie, bo brak nawet koncepcji gdzie,jaka i dla jakich
celów.Jeden samolot na nocowanie to żadna baza.
Domniemac należy że nowy cennik służyc ma obniżeniu opłat dla LOT
bo bankrutuje - pewnie dla atlantyckich rejsów spec taryfa no i
dla córki LOT Centralwings ( dłuższy postój samolotów bez opłat)
kierowanej przez Tomasza Sz. byłego lokatora kamienicy pana
Prezesa (na Retoryka?)- dlug sie spłaci!!!
Prawdopodobnie pomysły -wzorce cennika wziete z WAW i KTW
A co do II CAT ladowania to chyba za 3 lata -zróbcie chociaż
podświetlone oznakowania pionowe . A ILS ten co już jest na
kierunku 25 moze pracowac nawet w CAT III. wiec może zanim paplac
bzdury do gazet troche wiedzy łyknac, czy tam juz nikogo niema co
cos wie o lotniskach i nawigacji ??.
Podróze do przewożników kształca szczególnie z nowymi asystentkami
które nie wiedza co i kto robi w firmie he he he.



Temat: Wszyscy chcą rządzić lotniskiem
Wszyscy chcą rządzić lotniskiem
Nowy prezes będzie musiał zmierzyć się z regresem na lotnisku w Balicach. W kwietniu po raz pierwszy od 2002 roku ruch pasażerski był mniejszy niż w poprzednim miesiącu, poważne problemy ma linia Centralwings, która planowała uruchomienie w Krakowie swojej bazy.

No właśnie, to spuścizna po panu K.
i jeszcze sprawa GRUNTÓW OD WOJSKA bo bez tego lotnisko się nie rozwinie!!!



Temat: Zagraniczne linie podkupują polskich pilotów
Za ten bałagan odpowiada porzedni rząd LSD (tak chyba lepiej się pisze).
Jego namiestnicy w Locie, jak były prezes M.Grbarek, robili wszystko, aby
pozbywać się wykfalifikowanych kadr z LOTu - takze pilotow, płacąc im ogromne
odprawy za odejście do konkurencyjnych firm.
Zbudowno w ten sposób Wizza, Sky i Fishera nie mówiąc o Centralwings,dając w
ten sposób gotowe kadry do rozpoczęcia działalności.
Taki stan trudno będzie doprowadzić do normalności. To wymaga czasu, czy piloci
czy mechanicy jeszcze dalej będą czekać na zmiany w firmie, to pytanie
retoryczne...



Temat: Boeing 737 wylądował awaryjnie na Okęciu
Lot do Liverpoolu 03.04.2008. Pamiętam tego typa i to widocznie
dzięki niemu mieliśmy aż takie opóźnienie.

Co do Centralwings'a - więcej tą linią nie polecę. Byłem z ich usług
strasznie zadowolony dopóki nie zabrali się za zamykanie połączeń.
Nie mam pojęcia w jaki sposób połączenie z Manchesterem im się nie
opłacało, skoro WizzAir'owi opłaca się nawet Sheffield...

"Kończ waść, wstydu oszczędź" - kierowane do Pana Wnuka, Prezesa CW.



Temat: Biuro bardzo niebezpiecznych podróży
dzisiaj byla awaria samolotu Centralwings to zapewne wina prezydenta polski
tudziez warszawy bo skadze ten samolot startowal

czy papiez ponosi wine za to ze abp Paetz z dziecmi sie zabawial?

nawet, powtarzam nawet gdyby prezes byl winny, to bylby chyba skonczonym idiota
zeby ponownie jakis blad popelnic




Temat: 239 pasażerów utknęło we Włoszech
D Y L E T A N C I ! ! !
Problem z Centralwings polega na tym, że o ile w Locie już sobie
poradzili z niekompetentnym poprzednim Zarządem ustanowionym przez
władzę z PIS (tzn. wywalili ich na zbity pysk), to w Centralu
wszystko pozostało po staremu. Co prawda odwołali tam ostatnio
prezesa, ale reszta Zarządu i cała Rada Nadzorcza to jest ciągle ta
sama sitwa nie mająca zielonkawego choćby pojęcia o biznesie
lotniczym. Dopóki to się nie zmieni, to C0 będzie wyglądał tak samo.
R.



Temat: Alfa Star lata z Air Trup Memphis
a samoloty AMC, którymi lata także Alfa Star są jeszcze gorsze: większość ma
już ponad 25 lat. Zresztą AMC w/g Le Figaro także powinień mieć zakaz lotów do
Unii Europejskiej.
Zresztą Prezes Alfa Star, lekko mówiąc mija się z prawdą: nie ma ponad 20
rejsów tygodniowo a jedynie 7, w dodatku tylko 5 jest na "całych" samolotach
reszta jest tzw. blokami miejsc. Oprócz "Air Trupami" (Air Memphis oraz AMC
) lata także porządnymi polskimi przewoźnikami: Centralwings oraz FischerAir.
Za sprawność techniczną Centralwingsa odpowiada LOT a za sprawność techniczną
FischerAir odpowiada Lufthansa (informacje uzyskane od przewoźników).

Dilbert



Temat: tanie latanie
Linie Centralwings zawieszają wszystkie tanie połączenie, będą oferować jedynie
loty czarterowe. Ostatni "tani lot" - na trasie Warszawa Lizbona - zaplanowano
na 7 października - poinformował dziś prezes spółki Tomasz Szymczak.

biznes.onet.pl/0,1815854,wiadomosci.html




Temat: Wtorek (19.IV) akcja protestacyjna pracowników LOT
To samo prawo obowiązuje w tanich liniach i w LOTie... Dla przykładu:
instrukcja operacyjna Centralwings (przewoźnik niskokosztowy wchodzący grupy
LOTu) jest kopią instrukcji operacyjnej LOTu i odwołuje się do tych samych
regulaminów, prawa i kanonów pracy personelu pokładowego. A
propos "słaniających się na nogach": ile godzin możesz maksymalnie pracować?
12h razem z transferem? A później masz ile wolnego? W Centralwingsie jeden ze
stewardów napisał do prezesa, że są łamane prawa pracownicze, przekraczany czas
pracy i co? Nie przedłużono mu umowy o pracę! I gdzie wtedy były związki
zawodowe? Piły kawkę z zarządem i dbały o swoje stołki?

Edding także F/A



Temat: Nowy przewoźnik na polskim niebie
pewenie Aerofłot zakładał C0

Krzysztof Szymański pracował w Air Polonii, przez kilka miesięcy "działał" w
Crescent Venture Partners w Dublinie /inwestor w Air Polonii/. Następnie został
dyrektorem finansowym w Centralwings. Ostatnim miejscem zatrudnienia był Fischer
Air Polska / Prima Charter. Adam Wychowaniec był dyrektorem Biura Lotów
Wynajętych PLL LOT, WEA, Air Polonia, wice-prezesem w Fischerze i Primie.

central_spotter



Temat: Newsletter 29
Hotel na lotnisku?
.: Hotel powstanie na wrocławskim lotnisku ? :.
14 października 2005 - 17:32

Władze wrocławskiego Portu Lotniczego chcą, by pasażerowie mogli przenocować na Strachowicach. W planie rozwoju lotniska jest budowa 100-pokojowego hotelu o standardzie trzygwiazdkowym z piętrem biznesowym o podwyższonym standardzie.

Obiekt kosztować ma około 20 milionów złotych. Jest pomysł, by przy regionalnych portach powstały podobne hotele. Inwestycją miałaby się zająć warszawska spółka Port-Hotel, która administruje Mariottem przy lotnisku Okęcie. - To najlepiej obłożony hotel w stolicy - mówi prezes Portu Lotniczego Wrocław Andrzej Barski.
Strachowice pod względem liczby pasażerów wyprzedzają Poznań, daleko im jednak do Katowic, Krakowa i Gdańska. Śląskie lotniska to 10 milionów potencjalnych pasażerów, wrocławskie działa na obszarze zamieszkałym przez prawie 3 i pół miliona ludzi. - Nie dogonimy Krakowa i nie chcemy się z nim ścigać, tylko rozwijać w swoim tempie - zaznacza szef portu we Wrocławiu.
Od stycznia na lotnisku przybyło 46 nowych stanowisk. Przy zatrudnieniu sięgającym 180- osób, to wzrost zatrudnienia prawie o jedną czwartą.Miejsc pracy może być jeszcze więcej, bo w grudniu nowe tanie połączenia do Monachium i Dublina uruchamia Centralwings. W marcu zaś Ryanair zacznie kursować ze Strachowic do Nottingham.

S.Chmielarz



Temat: LOT ogłasza wejście na rynek tanich linii
A skąd wiesz, że pomysł Lufy? Czyż Lufie nie byłoby prościej włączyć Polskę w
siatkę Germanwings niż tworzyć nową firmę? Pomyśl...

Prezes z Łodzi ale co z tego. Premier też z Łodzi i nikt siedziby rządu w Łodzi
nie lokuje. Po prostu w Łodzi jest taniej i to we wszystkich obszarach. A low
cost ma obniżać koszta bez obniżenia jakości i tu mamy świetny przykład takiego
podejścia. A destynacja łódzka to będzie przebój. Taka APN potrafiła w małej
Bydgoszczy zrobić zapełnienie 90%, to Centralwings zrobi w znaczniej większej
Łodzi to samo.

A odnośnie Lizbony - no cóż pożyjemy zobaczymy. Ja tam polecę na pewno, bo
kocham Portugalię i dawno nie byłem.

A i jeszcze jedno - zamiast podpisu "Sceptyk" napisz z jakiej linii lotniczej
jesteś, bo zamiast argumentów tylko usiłujesz zgnoić naszego polskiego low
costa.

JaneK



Temat: Centrawings upada?
Rzecznik prasowy LOT w Pulsie Biznesu stwierdził, że w achunku wyników
Centralwings miał 57,7 mln PLN straty, w tejże samej gazecie ten sam wynik
potwierdził członek Rady Nadzorczej C0, Pan Grabowski. Dodatkowo w bilansie
ma "ukryte" jeszcze ok. 12 mln PLN strat. Z oświadczenia po. prezesa Pana
Polanieckiego wynika, że C0 w 2006 będzie miał także 60 mln PLN straty.

Ala F/A



Temat: Analiza - co dalej z łódzkim Lublinkiem?
Jeżeli chodzi o połączenie do WaWy, to zgadzam się z Tobą. W takich warunkach w
ogóle nie powinno być tego połączenia. Ryanair ogłaszał pierwsze w czerwcu
połączenie, które miało się odbyć październiku. Drugie połączenie było również
ogłoszone cztery miesiące przed planowanym pierwszym lotem. To samo dotyczy
Centralwings.
Tylko skretyniały LOT - po raz kolejny - ma zwyczaj ogłaszać otwarcie nowego
połączenia w dniu jego rozpoczęcia. Ponieważ - nomen omen - Grabarek został
odwołany, mam nadzieję, że nowy Prezes rozliczy tych, którzy pozwolili na takie
marnowanie pieniędzy.
Patrząc na load factor Ryana z Łodzi, jest on jednym z lepszych w Polsce -
sprawdź dzisiejsze dane ....
A o dojazdy pax z innych miast nie musisz się martwić. Trafiają do Łodzi !
Decyduje o tym oferta przewoźników, która mam nadzieję będzie coraz szersza.




Temat: Cenowa wojna lotnicza
W tym wypadku się z Tobą zgadzam.Lecz nie jest to wina LOT-u , lecz
niekompetentnego zarządu.Wszystkie najnowsze samoloty B-737 które LOT
posiada,zostały przekazane do Centralwings.Po co? - na to pytanie zna odpowiedż
chyba tylko prezes,który wszelkimi sposobami winduje ta linię , nawet wyżej niż
zarządzany LOT.W czyim interesie ? napewno nie pasażerów.



Temat: Polska najszybciej rozwijającym się rynkiem lot...
W pierwszym kwartale 2005 roku tanie linie lotnicze przewiozły 506 tys.
pasażerów, dodanie nowych połączeń przez takie linie jak easyJet, Ryanair,
Norwegian czy rozbudowa dotychczasowych połączeń przez Germanwings,
Centralwings, SkyEurope oraz WizzAir przy wzroście sprzedaży (obłożeń - SLF%
seat load factor) spowoduje że w tym roku tanie linie przewiozą nie ok. 2 mln.
pasażerów jak sugeruje Pan Prezes Piotr Kociołek a raczej 3 mln.. Wzrost ilości
operacji w funkcji wzrostu obłożenia da w drugim kwartale ok. 1 mln
przewiezionych pasażerów. Średnie ilość pasażerów na każdym rejsie wzrosła ze
102 pasażerów w Ikw05 do 109 pasażerów na rejs w miesiącu kwietniu, a miesiącu
maju, estymacje ruchu wskazują na poziom przekraczający 112 pasażerów na rejs.
Ilość rejsów zwiększy się o ponad 30% (1kw do 2kw05). Nakłądając te dwie
wartości można wyliczyć właśnie ten jeden milion pasażerów w drugim kwartale a
co idzie za tym, można wskazać liczbę ok. 3mln pasażerów (jak wyżej) którzy
zostaną porzewiezieni w tym roku.

KSZ



Temat: GDZIE CHCECIE LATAĆ? - ANKIETA
kolejne, nowe połączenia z Wrocławia?
Najmocniejszy Paryż

Lotnisko we Wrocławiu wzbogaca swoją ofertę połączeń. Od jesieni loty ze
Strachowic do Włoch i Irlandii zapowiedziały linie lotnicze Centralwings. A w
kolejce czekają kolejni przewoźnicy, którzy chcą min. uruchomić od dawna
oczekiwane połączenie do Paryża. Ale nie tylko.

Obecnie najwięcej szans daje się na uruchomienie połączenia z Paryżem. Media
doniosły, że taka trasa mogłaby wejść do rzokładu jeszcze jesienią tego roku.
Jednak według naszych informacji nie jest to pewne na 100%.

Władze lotniska w Strachowicach czynią starania o przyciągniecie kolejnych
przewoźników i prowadzą rozmowy z praktycznie wszystkimi liczącymi się firmami.
Zarówno z branży "low-cost", jak i liniami tradycyjnymi. W tej chwili jednak
nie można mówić o konkretnych ustaleniach i - co najważniejsze - proponowanych
trasach.

W najbliższym czasie opublikujemy rozmowę z prezesem wrocławskiego lotniska
Leszkiem Karwowskim.
kris | 01.07.2005

(za Antosławem i forum SkysCrapercity)




Temat: Nowe połączenia z Ławicy
Pawłowski do wymiany!!!!!!!!!
temu Panu już dziękujemy jego nieudolność jest przerażająca - jak dłużej
posiedzi na stołku to nie dość że do Poznania nic nowego nie przyleci to jeszcze
całkowicie odlecą ci co do tej pory latali! Panie Pawłowski bierzesz tyle kasy a
g...o robisz WSTYD!!!!!!! Jestem ciekaw kiedy i wogóle czy będzie jakikolwiek
komentarz na ten temat na stronie ławicy - w końcu wisi ciągle szumny komunikat
na temat kwietniowych połączeń po Polsce z ławicy... - prezes Pawłowski powinien
się nazywać Porażka - najpierw wycofał się SKYEUROPE potem wycofała się EAE
Centralwings latem uruchamia tylko 3 czartery (podczas gdy z innych polskich
lotnisk ma loty rozkładowe) i teraz na dokładkę z szumnych zapowiedzi lotów po
kraju guzik wyszło - no chyba że Pawłowski trzyma jakiegoś asa w rękawie - w co
szczerze wątpie



Temat: Latamy z Katowic, bo to blisko Krakowa
O jakich bazach operacyjnych mowa?
Bo poza bazą operacyjną (wirtualną) Centralwings żadna inna linia nie
zdecydowała się otwierać bazy. Prezes lotniska zapowiadał że szybko pojawią się
inne linie które chętnie założą bazę, a tym czasem WizzAir dodaje 5-ty samolot
A320 do bazy w Katowicach gdzie pracuje już 210 osób.

Przyznam że często latałem Germanwingsem z Krakowa do Stuttgartu, teraz będę
jeździł do Katowic.



Temat: Przed LOT-em świetlane czasy
Super tfurczosc
Z calej tej radosnej tfurczosci wynika tylko jedno: goscie w Locie moga spac
spokojnie. Podobnie goscie w Centralwings. Mozna bezkarnie mnozyc straty i
rownoczenie tracic rynek. Mozna miec po dwie sekretarki na prezesa/dyrektora,
mozna produkowac koszty w czasach, gdy wszyscy dobrze wiedza, ze trzeba je
ograniczac. Na dodatek te profesjonalne zalecenia, by latac do np. do Kuwejtu.
To juz lepiej do samego Bagdadu. Pojdziemy w slady Iraqi Airways.



Temat: Adam Glapiński -następny "czysty jak ta ściana w s
walka
> "Glapiński kilka dni po rozwiązaniu umowy z PW "Rzeczpospolita"
> został prezesem Polkomtela. Za rządów PiS zasiadał m.in. w radzie
> nadzorczej Centralwings i KGHM Polska Miedź."

Chodzilo o to, zeby nie walczyc z "ukladem" o suchym pysku. Rycerze IV RP musieli miec dobrze nawet kosztem obywateli, bo przeciez w imie dobra tych obywateli tracili zdrowie.




Temat: Artykul we wczorajszym Pulsie Biznesu
i w dzisiejszym
Też jest artykuł.. tu jego fragment

"Wczoraj na rozmowy do Warszawy udali się Wojciech Łaszkiewicz (odpowiedzialny
za połączenia) i Marek Michalik, wiceprezydent miasta. Oficjalnie okazją była
prezentacja Dreamlinera. Przed uroczystościami doszło do spotkania z Waldemarem
Królikowskim, szefem Centralwings.
— Otrzymaliśmy deklarację utrzymania połączeń z Rzymem i Paryżem, a także
otwarcia z Wielką Brytanią. Prezes Królikowski zapowiedział także utrzymanie w
Łodzi pewnych działów spółki. Wkrótce zarząd przedstawi pracownikom propozycje
pracy i uzupełni dwa wakaty na dyrektorskich posadach — mówi Wojciech
Łaszkiewicz."

Aczkolwiek: jak zobaczę, to uwierzę- nie wcześniej. nie takich obietnic pana Ł
się juz nasluchaliśmy...




Temat: Czy wiosną polecimy do Rzymu?
Czy wiosną polecimy do Rzymu?
Pytania pani redaktor i odpowiedzi pana Ł. sa beznadziejne.Oni powinni zmienic
pracę.Ich ignorancja jest powalająca.Dlaczego na ten temat nie wypowie sie
prezes lotniska ?I jeszcze jedno pytanie. Nawet gdyby to byla prawda, kto bedzie
chcial zarezerwować bilet w firmie Centralwings?



Temat: Coś dla obrońców władz lotniska.
Bez przesady. Zobacz Balice i zmianę zarządu. Wszyscy krzyczeli, ze młody i
sobie nie poradzi, bo nie ma doświadczenia. A tu proszę poradził sobie i to
lepiej niż starzy fachowcy. W Centralwings też zatrudniono "fachowców z LOT" bo
oni mieli doświadczenie. Nikt nie słuchał młodych "laików" jak doradzali i
teraz obie firmy mogą zbankrutować. Przykłady można mnożyć.

Przeciez na lotnisku nie pracuje tylko zarząd. Zarzad winien mieć wizję i
strategię i wyczucie tego co robi od konkretów są konkretni specjaliści - tam
przecież pracuje 200 osób. Zarzad to sprawny menedzer, a nie super spec od
prawa lotniczego. Zarząd to "faceci z oliwiarkami" smarujący tryby maszyny
lotniskowej. Zarząd to ludzie z pomysłami i chęcią do pozyskiwania środków,
optymalizacji procesów i ściągania przewoźników. I gwarantuję, że znam w Łodzi
wielu takich.

Pozdrawiam, MarcinK

PS A już widze jak ktoś kto jest odwoływany z zarządu miło przekazuje wiedzę
komuś kto "wygryza go z miejsca" - chyba nigdy nie zarządzałeś i nie wiesz
czemu tak często i to nie tylko w Polsce w dniu odwołania prezesa ma on zakaz
wstępu do biura.



Temat: Kryzys łódzkiego lotniska
w łodzi inwestują Amerykanie
bo umieja liczyć aż do bólu. A strategie marketingowe mają w małym paluszku od
lewej nogi. Niestety lub stety to prawda. A u nas o strategiach można poczytać
w Kotlerze. Najważniejsi są : prezes partii i kolesie. A pieniadze sie ściągnie
od podatników. W Centralwings chyba zapomnieli o tym , że spółka ma być
dochodowa a nasz "narodowy" przewoźnik pewnie liczy na dofinansowanie z budżetu
państwa jak juz będzie całkiem źle. Kto w Polsce liczy koszty? No może w małym
biznesie. Ale niewidziualna czarna ręka rynku jest bezlitosna..



Temat: Bye bye Paris...?
Decyzje co do dalszych losów Centralwings zapadną wkrótce po wyborze nowego
prezesa LOT, a konkurs już ogłoszono. Nie wygląda to rózowo, a część pracowników
już się rozgląda za nowym zajęcie. W Warszawie niektórzy synowie marnotrawni
przeprosili się ze spółka matka i szykuja sobie miejsce na powrót.



Temat: Wywiad z Prezesem Centralwings na www.pasazer.com
Wywiad z Prezesem Centralwings na www.pasazer.com
Wywiad z Prezesem Centralwings na <a href=www.pasazer.com
target="_blank">Pasazer.com</a>



Temat: Tomasz Szymczak nowym prezesem Centralwings
Tomasz Szymczak nowym prezesem Centralwings
Myślę, że nowy prezes to dobre rozwiązanie dla Centralwings.
No i mam pytanie, dlaczego nikt nie pisze o różnego rodzaju awariach samolotów
innych linii lotniczych???? Centralwings spełnia moje wymagania, więc z nimi
latam.



Temat: Centralwings poleci z Łodzi do Paryża
Rada Nadzorcza odwołała prezesa Kapisa i zażądała szczegółowych materiałów dot.
Centralwings, tak by jak najszybciej podjąc decyzje ograniczające koszty. Tak
więc wypadałoby odszczekać swoje zarzuty



Temat: Czy Centralwings zniknie z Łodzi?
Czy Centralwings zniknie z Łodzi?
Zwolnili Panią Bogusową gwiazdę PR, tak szanowaną w świecie mediów i przez
byłego Prezesa Kociołka - mój Boże...



Temat: Centralwings tonie !!!! czyżby bankrut ....
inne linie podnajmuja samoloty ale nie odwołuja
CENTRALWINGS nie ma żadnych propozycji na przyszłość - jestem ciekaw
ile prezes CENTRALWINGSU dostaje pensji i jak musi być fatalnym
managerem skoro tak topi tą linię



Temat: Kandydaci o lotnisku
Stowarzyszenie Lotnisko dla Łodzi oczywiście nie wini przewoźników, a zwłaszcza
Centralwings za opóxnienia w uruchomieniu połaczeń. To nawet logiczne jak sie
wexmie pod uwage że prezes tego stowarzyszenia to pracownik centralwings.



Temat: Ciarciński odwołany z v-ce prezesa
Ciarciński odwołany z v-ce prezesa
Pan Ciarciński - były steward z Easy Jet odwołany z viceprezesa
Centralwings - no wreszcie ktos zobaczył co to była za dziwna
sytuacja nie wiadomo przez kogo sterowana



Temat: Co dalej z pracownikami oszukanymi przez Centra...
Pan Prezes nie kontaktuje się z pokrzywdzonym, gdyż od miesiąca
czeka na Okęciu na opóźniony samolot Centralwings do Gdańska. Może
to jeszcze trochę potrwać, nikt nie wiem czy i kiedy ten samolot
odleci! Czyli norma.



Temat: Stawiam na 200tys. pasażerów w 2005!!
Ty tak szybko nie zmieniaj frontu, co. Gdyby decydowa Krawczyk to nie byłoby
Dublina Centralwings. Choć fakt plusem prezesa jest mała skuteczność.

Ktoś



Temat: Lotnisko - Więcej pasażerów, więcej zmian...
Rozmowy z Centrawings i wiecej lotów do Wawy
Wzrasta liczba lotow do Wawy o 2 do 43 tygodniowo LOtu.

Prowadzone sa rownierz rozmowy z Centralwings:
Wrocław, Poznań i Łódź - to lotniska, z którymi Centralwings rozmawia na temat
uruchomienia nowych połączeń - powiedział serwisowi tanielatanie.net Piotr
Kociołek, szef Centralwings. Polski tani przewoźnik uruchomi natomiast za kilka
dni połączenia Kraków - Rzym oraz poszerzy swój park maszynowy o nowe samoloty.

- Myślimy o nowych połączeniach z tych miast. Można powiedzieć, że rozmowy są
bardzo zaawansowane. Jeśli chodzi o łódzki Lublinek to mogliśmy już latać w
letnim rozkładze do Londynu. Jednak ze względów od nas niezależnych wtorkowe
połączenie na Gatwick otrzymał Kraków. Myślę jednak, że nic nie stoi na
przeskodzie aby na wiosnę przyszłego roku samoloty Centralwings obsługiwały
połączenia z Łodzią - powiedział prezes Kociołek.

Podobnie jest w przypadku lotnisk we Wrocławiu i Poznaniu. - Z lotniska Ławica
uruchomimy już za niedługo loty czarterowe do atrakcyjnych miejsowości
turystycznych na południu Europy. Na te loty będziemy sprzedawać rownież
bilety, oczywiście w miarę wolnych miejsc - dodał szef Centralwings.

Polski tani przewoźnik ogłosił również uruchomienie nowego połączenia z Krakowa
do Rzymu - Ciampino. Samoloty Centralwings będą latać od 30 kwietnia, trzy razy
w tygodniu - we wtorki, czwartki i soboty. - W tym roku, planujemy przewieźć na
tej trasie blisko 15 tysięcy osób - mówił prezes Kociołek.

Trochę więcej ludzi podróżuje z Krakowa do Londynu. Od początku uruchomienia
połączenia na Gatwick bilety zarezerowało 11 tysięcy osób. Do końca roku
Centralwings chce przewieźć na tej trasie około 60 tysięcy pasażerów.

Aby sprostać wymaganiom klientów Centralwings poszerza swoją bazę o dodatkowe
samoloty. Już za kilkanaście dni do trzech B737 dołączą kolejne dwa.




Temat: LOT i Centralwings z prasy
LOT i Centralwings z prasy
Z "Gazety Prawnej":
"Rada Nadzorcza wybierze dziś (21.02) prezesa PLL LOT. Kandydatów jest
czterech, a jednym z głównych pretendentów Paweł Dąbkowski, były szef White
Eagle Aviation.

O stanowisko prezesa narodowego przewoźnika ubiega się czterech kandydatów.
Wśród nich nie ma Jana Micha, pracownika centrali LOT wymienianego w przed
konkursowych spekulacjach jako jednego z najpewniejszych kandydatów do
zwycięstwa. Leszek Chorzewski, rzecznik prasowy PLL LOT, nie chce jednak
zdradzić nazwisk pretendentów. Nieoficjalnie jednak wiadomo, że jednym z
czterech kandydatów jest Paweł Dąbkowski, były prezes White Eagle Aviation. O
wyborze zadecyduje dzisiejsze przesłuchanie, na którym rywale zaprezentują
swoje wizje działania firmy. Po prezentacjach rada zamknie się na kilka
godzin i rozstrzygnie, kto wypadł najkorzystniej. Wszystko stanie się jasne
najpewniej około godz. 15.00. Zdaniem Adriana Furgalskiego, prezesa ZDG TOR,
wybór Dąbkowskiego miałby zbawienny wpływ na dalsze działanie LOT-u.

- Wybór kogoś z dotychczasowego szczebla kierowniczego firmy sprawi, że tak
na dobrą sprawę nic się tam nie zmieni, chociażby dlatego, że chybione
decyzje poprzedniego zarządu preparowane były przez nich właśnie - mówi A.
Furgalski. Mało tego. Szczebel kierowniczy spółki rozrósł się już do blisko
150 etatów. - W pensjach dla kierowników tkwią olbrzymie rezerwy
oszczędności. Nie zrobi ich jednak nikt ze środka firmy. Potrzebna jest nowa
twarz - mówi anonimowo osoba pracująca nad nową strategią dla PLL LOT.

Nowy prezes jest potrzebny nie tylko, by oszczędzić na etatach, lecz także,
by przeprowadzić sanację firmy. Dużym wyzwaniem może być restrukturyzacja
taniej linii lotniczej Centralwings. - Ubiegłoroczny bilans sporządzony przez
spółkę wykazał stratę przewyższającą wielokrotnie sumę kapitałów: zapasowego,
rezerwowych oraz zakładowego. Trzeba się szybko zastanowić się, co dalej z tą
spółką zrobić - mówi Staszek Małysa, członek rady nadzorczej PLL LOT.
Niestety, jego zdaniem, zarząd spółki sprawia wrażenie jakby bardzo dobrze
się bawił. - Pięć samolotów, które latają dla Centralwings, obsługuje już 70 -
osobowa administracja - mówi S. Małysa. Zastrzega jednak, że niekoniecznie
trzeba spółkę rozwiązać, ale na pewno poważnie zastanowić się nad kierunkami
jej dalszego działania."

ulubiony cytat: "zarząd spółki sprawia wrażenie jakby bardzo dobrze się
bawił."

Ala F/A




Temat: [PB] LOT podwyższy kapitał Centralwings o 40 mln
[PB] LOT podwyższy kapitał Centralwings o 40 mln
LOT podwyższy kapitał Centralwings o 40 mln zł
przewoźnik w liczbach*

2007-11-30 (aktualizacja: 2007-11-29)
Mira Wszelaka (Puls Biznesu wyd. 2488, s. 9)

Dziś nadzwyczajne walne zaakceptuje ostateczną ścieżkę prowadzącą
LOT do giełdowego debiutu.

Jeżeli wszystko pójdzie dobrze, sytuacja finansowa Centralwings,
spółki zależnej LOT, znacznie się poprawi. Uczestnicy zaplanowanego
na dziś nadzwyczajnego walnego narodowego przewoźnika rozpatrzą
wniosek o podwyższenie kapitału Centralwings o 40 mln zł.

Waldemar Królikowski, prezes spółki, podkreśla, że dokapitalizowanie
jest konieczne m.in. ze względu na wymóg prawa europejskiego.
Kapitał zakładowy Centralwings wynosi zaledwie 0,5 mln zł, przy
przychodach rzędu kilkuset milionów złotych. W takich
okolicznościach istnieje ryzyko szybkiego doprowadzenia do upadłości
i przejęcia firmy. Wniosek o dokapitalizowanie Centralwings trafił
do zarządu LOT już na początku roku. Złożył go Maciej Kwiatkowski,
ówczesny prezes linii.

Do rąk uczestników walnego trafi szczegółowy dokument z wynikami i
prognozami taniego przewoźnika. Dotyczy m.in. zwiększenia planowanej
straty o 2,5 mln zł. Tym samym spółka ma zakończyć ten rok ostatni
raz na minusie z kwotą około 33,5 mln zł (w 2006 r. było to blisko
60 mln zł).

Walne ma także wyrazić zgodę na zawiązanie przez LOT spółki Aircraft
Maintenance Services oraz zatwierdzić decyzję zarządu LOT o
uruchomieniu procesu przygotowawczego, związanego z wprowadzeniem
akcji spółki na giełdę. Przypomnijmy, że kilka tygodni temu zarząd
LOT przyjął strategię tzw. siedmiu filarów, która zakłada m.in.
debiut spółki na parkiecie w połowie 2008 r.

Decyzję o rodzaju emisji akcji podejmie ministerstwo skarbu po
negocjacjach z syndykiem.

Wiele wskazuje na to, że uczestnicy walnego spotkają się dziś
ostatni raz w starym składzie (nieoficjalnie wiadomo, że wymiana
nastąpi dość szybko). Przedstawiciele ministerstwa skarbu pojawią
się z instrukcjami nowych szefów resortu — w rządzie Donalda Tuska
za spółkę odpowiada Zdzisław Gawlik, wiceminister skarbu.

(w mln zł)
Przychody pasażerskie 549,3

Koszty całkowite 600,0

Strata netto 33,53

Liczba pasażerów 1,537

*prognoza, po korekcie Źródło: spółka




Temat: CW w Krakowie??
CW w Krakowie??
Chyba Lublinek przegrywa kolejna szanse.

"Centralwings rozważa utworzenie bazy w Balicach

Polski tani przewoźnik bardzo poważnie myśli o uruchomieniu nowych połączeń z
Balic i utworzeniu na lotnisku swojej bazy. Decyzja w tej sprawie może zapaść
do dwóch tygodni.

- Krakowskie lotnisko znajduje się na krótkiej liście portów, którymi
jesteśmy zainteresowani - powiedziała "Gazecie" rzecznik Centralwings Iza
Bogus. W ubiegłym tygodniu prezes linii Piotr Kociołek rozmawiał o warunkach
zwiększenia obecności Centralwings z władzami województwa i spółki
Międzynarodowy Port Lotniczy.

Polski przewoźnik, którego samoloty stacjonują na Okęciu, szuka drugiej po
Warszawie bazy. Kraków przymierzany jest na razie do przyjęcia jednej
maszyny, która - zamiast odlatywać na Okęcie - zostawałaby na noc w
Balicach. - Pozostawienie samolotu na lotnisku wiązałoby się oczywiście ze
zwiększeniem naszej siatki połączeń - wyjaśnia Iza Bogus. Na razie z Balic
Centralwings utrzymuje rejsowe loty do Rzymu i Londynu. Za kilka tygodni
uruchomi czarterowe połączenia do Chanii, a w końcu czerwca do Heraklionu na
Krecie. Loty odbywać się będą w soboty do końca sezonu letniego. Według
rzeczniczki Centralwings nowe trasy polskiego przewoźnika pojawią się już w
zimowym rozkładzie lotów, a więcej połączeń może przybyć latem 2006 r.

W ocenie Centralwings atutem Balic jest zachęcająca atmosfera ze strony
Krakowa i województwa małopolskiego. Miasto wspomaga nowe połączenia
wydatkami na reklamę, województwo na dniach przyjmie zasady podobnego
mechanizmu zachęt dla tanich przewoźników. - Tym, co działa przeciw wyborowi
Balic, są stawki opłat lotniskowych. Należą one do najwyższych w Polsce i
trudno je uznać za dostosowane do oczekiwań tanich przewoźników - przyznaje
Iza Bogus.

W ocenie wicemarszałka województwa małopolskiego Witolda Śmiałka, rozmowy z
Centralwings są obiecujące. - Przygotowujemy naprawdę interesującą ofertę dla
każdego przewoźnika, który uruchomi nowe połączenia z Krakowa - zapewnia.

Obecnie w Balicach bazę ma środkowoeuropejska tania linia SkyEurope, a
lokalizację dla hubu przesiadkowego w podkrakowskim porcie rozważa też
irlandzki Ryanair. Według naszych nieoficjalnych informacji możliwe jest
jeszcze w tym tygodniu ogłoszenie decyzji w sprawie uruchomienia pierwszych
połączeń przewoźnika z Dublina z Krakowa. Miejsca pod hangar dla samolotów
poszukuje także w Balicach easyJet, druga co do wielkości europejska tania
linia."




Temat: Co z lotami Łódź - Dublin?
tanielatanie.net/aktualnosci.php?id=1,1,252
Co jest grane?
dodano: 2005.11.30

Połączenia Centralwings z Łodzi do Dublina wciąż pod znakiem zapytania. Pzez
kilkanaście godzin trwały rozmowy na temat przyszłości lotów polskiego
przewoźnika do stolicy Irlandii. Prawdopodobnie ostateczną decyzję w tej
sprawie podejmie prezydent miasta.

Oficjalnie Centralwings chciał poinformować o nowej destynacji na
poniedziałkowej (05.12.05. r.) konferencji prasowej. Jednak do mediów
przedostały się informacje ze szczegółami dotyczącymi uruchamianego połączenia.
Wtedy wybuchła afera - władze lotniska stwierdziły, że loty są niemożliwe.
Dlaczego? Bo samoloty lądowałyby w Łodzi w nocy. A według Leszka Krawczyka,
prezes lotniska, Lublinek nie ma zezwolenia na nocne loty. - Głównie ze względu
na bliskość szpitala im. Kopernika - mówił dziennikarzom prezes Krawczyk. W
kuluarach łódzkiego lotniska mówi się jednak o ewentualnym konflikcie interesów
z Ryanair`em. Irlandzki przewoźnik chce również uruchomić loty z Łodzi do
Dublina. Może to ogłosić za kilkadziesiąt godzin - podczas piątkowej (02.12.05
r.) konferencji na lotnisku Lublinek.

Według przedstawicieli Centralwings lotnisko gra na zwłokę. - Zarząd przyznaje,
że nie ma żadnych prawnych barier dla tego by samoloty mogły startować i
lądować w nocy z Lublinka - komentuje w rozmowie z serwisem TanieLatanie.net
negocjacje z lotniskiem Iza Bogus, rzecznik Centralwings.

Prawdopodobnie decyzję o tym, czy udostępnić polskim tanim liniom lotnisko ma
podjąć prezydent Łodzi Jerzy Kropiwnicki.

- Jesteśmy u siebie i mamy prawo stąd latać - mówi tymczasem I. Bogus i
dodaje: - Zamieszanie wokół połączeń z Łodzi oznacza, że Ryanair boi się
konkurencji. My się nie boimy. A o pasażerów będziemy walczyć cenami biletów.

Czy irlandzkie tanie linie lotnicze są zamieszane w całą sprawę? Lotnisko nie
chce tego komentować. A Tomasz Kułakowski z Ryanair odpowiada krótko - Nonsens.
Nie wyobrażam sobie by zarząd lotniska dał się szantażować jakiejkolwiek linii
lotniczej - dodaje w rozmowie z serwisem TanieLatanie.net.

O całej sprawie będziemy informować w serwisie TanieLatanie.net.

Darek Zalewski, Kuba Górsk




Temat: nowa siedziba CW w Łodzi
nowa siedziba CW w Łodzi
miasta.gazeta.pl/lodz/1,35136,2828887.html
Centralwings ma swoją siedzibę na plebani kościoła pw. Podwyższenia Świętego
Krzyża

Tanie linie lotnicze Centralwings będą miały swoją siedzibę na plebani.
Decyzja właśnie zapadła.

W maju zawaliła się fabryka, w której swoje biuro miała firma Centralwings.
Wtedy ksiądz Piotr Turek przygarnął firmę na plebanię obok kościoła pw.
Podwyższenia Świętego Krzyża przy ul. Sienkiewicza. Mieli tam pracować do
czasu znalezienia nowego biura. Ale - jak to czasem bywa - ta "tymczasowa"
siedziba zajmowana gościnne w budynku parafialnym okazała się najlepsza ze
wszystkich, które przedstawiciele firmy obejrzeli w Łodzi. Centrawings
postanowił pozostać tu na zawsze. Firma wynajęła od parafii 280 mkw. Właśnie
trwa remont dwóch pięter. - Tu będzie siedziba prezesa, marketing,
zarządzanie siecią komputerową, sprzedaż biletów, finanse i administracja -
oprowadza po budynku Iza Bogus, rzecznik prasowy Centralwings.

Siedziba mieści się na I i II piętrze, ale to nie problem. Klienci tu nie
przychodzą, bo sprzedaż biletów tanich linii odbywa się przez internet lub
call center.

Przez okna widać kościół i wielkie kasztanowce. Co 15 minut odzywa się
sygnaturka i dzwony wzywające wiernych na mszę św. - Do tych dzwonów muszę
się przyzwyczaić, bo gdy przychodzą do mnie dziennikarze z radia lub
telewizji i nagrywamy wypowiedź, w tle słychać ich głośne bicie. Ale to urok
tego miejsca - śmieje się Iza Bogus.

Ksiądz Piotr Turek jest bardzo zadowolony z sąsiedztwa. Z firmą Centralwings
organizuje ostatnio pielgrzymki do Rzymu do grobu Jana Pawła II. Właśnie
wrócił z Wiecznego Miasta z jedną grupą, a w planach są cztery kolejne
wyjazdy. - Bardzo się cieszę - śmieje się ksiądz Turek. - Będę z sąsiadem
negocjował ceny na przeloty dla pielgrzymów.




Temat: Ostatnie 5 dni oczekiwania
miasta.gazeta.pl/lodz/1,395136,30877336.html
Trzy nowe połączenia z Lublinka prawie pewne. Do Zielonej Góry, Benitu w
Sudanie, i Ułan Bator chce wozić łodzian Ju-Air

- To naprawdę otworzy nasze lotnisko na świat - cieszy się Leszek Krawczyk,
prezes Lublinka. Na połączenia ze Wschodem liczyli nie tylko turyści, ale i
kupcy z podłódzkich targowisk. Lotniska w Zielonej Górze i Benitu to bardzo
dobre miejsca przesiadkowe. Pierwsze ma połączenia z Warszawą. Z Benitu
natomiast dostaniemy się samolotem prawie w każdy zakątek świata.

Rozmowy z Ju-Air trwały kilka miesięcy. Wczoraj firma złożyła na Lublinku
ostateczną deklarację. W każdym z trzech kierunków gotowa jest latać trzy razy
w tygodniu. Do Benitu i Zielonej Góry regularnie, na Wschód - lotami
czarterowymi, gdy będą chętni. Decyzję o dniach i godzinach rejsów linia
pozostawia Lublinkowi. - Pomożemy dobrać je tak, by było jak najwięcej
pasażerów - mówi prezes Krawczyk.

Loty dogodne mają być nie tylko dla łodzian, ale także dla gości ze Wschodu,
którzy na Lublinku będą mogli przesiąść się na Ryanaira do Shannon czy z
Centralwings wybrać się do Dublina.

Rejsy na Wschód mają ruszyć już 15 lipca, a do Zielonej Góry i Benitu - 28
września. - Propozycję Ju-Air przedstawimy jeszcze radzie nadzorczej lotniska,
która musi ją zaakceptować. Ale to naprawdę bardzo dobra oferta - mówi prezes
Krawczyk.

Pasażerów wozić będą samoloty Douglas DC3. To nowoczesne maszyny turbośmigłowe
z 34 miejscami.

Za bilet w jedną stronę do Zielonej Góry zapłacimy ok. 80 euro, a do Ułan
Bator - 120 euro. Sprzedaż rozpocznie się niebawem; specjalną kasę planuje
uruchomić Lublinek. Ceny do Benitu nie są jeszcze ustalone.

Lot do Zielonej Góry z Lublinka potrwa zaledwie 55 min, a do Benitu - 12 godz.



Temat: Błędy na internetowej stronie lotniska
Błędy na internetowej stronie lotniska
Warto wiedzieć ,że za marketing lotniska u świetnego prezesa Kraków
Airport- lat 28 Kamila Kamińskiego -kolegi Zbigniewa
Ziobry ,odpowiada awansowana na dyrektorkę Kinga Drechny-Mucha żona
byłego wice-wojewody Muchy z PIS.
Ewidentne skandaliczne zaniedbania i nieczytanie nawet swojej strony
www nie przeszkadzają PANI DYREKTOR w planowanemu z radością na
jesień wyjazdowi za 200 000 zł na promocje Balic do....... Kuala
Lumpur za zgodą Kamilka Prezia (moze z udziałem w wycieczce ?)
Prezes zawsze się chwalił kolegowaniem z premierem Jarosławem -
wystepując wtedy jako wybitny doradca rzadu d/s lotnictwa chociaż
wszystkie strategie firmy MPL zamawia i opłaca nie dysponując żadną
swoją-z wyjątkiem..... sponsorowania na prawo i lewo za swój stołek.

Polityka promocji w Balicach to m.innymi sponsorowanie katolickich
wystaw (organizator młody Poseł RAŚ i rektorzy uczelni ??) za kwote
124 ooo zl.
Polityka Katowic-promocja w Krakowie programu Lataj z Katowic .

Efekt dla Krakowa - w 2008 r tylko 4% pasażerów Balice(mimo dopłat
od stycznia po 200 tys. euro dla nowych połączeń-tzw.pakiet
promocyjny)
Efekt dla Pyrzowic w 2008 r -przyrost ponad 50 % ilość pasażerów.
Rada Nadzorcza nie pyta i nie kontroluje Spółki chociaż 3 osoby są
reprezentantami Krakowa,Marszałka i Zabierzowa- a nieustająco
przewodniczy jej(oczywiście nadal PIS) Paweł Łatacz były dyr PPL.
Duże Linie lotnicze jak Sky europe (baza!),Germanwings odchodzą z
Kraków Airport a przychodzą za kase MPL bankruci:
Wolare,Centralwings-miała być wspierana przez dalekowzroczną
POLITYKE K.Kamińskiego placówka.
Poseł Gowin z PO już nie chce rozbijać UKŁADU Ziobry,konkurs na
prezesa Balic pewnie dopiero po absolutorium - bo umowy,Kamil
przygotowuje grunt w PO (Raś-Czekaj)do celowanego na siebie konkursu.
A że inwestycje terminala całkiem stoją od roku , mgła i wiatr
wschodni odstrasza przewoźników,nawierzchnie lotniskowe rozlatują
się,płyta stoi pusta całymi dniami,obszar ograniczonego użytkowania
wokół lotniska nie zatwierdzony- nic to, w końcu system transportu -
lotnisko ,krakowianie i samorzady to tylko zabawka polityków i ich
kumpli, którzy boja sie tylko jednego- niezależnych mediów.
Pamiętaj o tym w wyborach albo raczej już na ulicy.




Temat: Modlin - lotnisko już za kilkanaście miesięcy
Modlin - lotnisko
Życie Warszawy, 29.XII.2004
Tanie linie nie chcą Modlina

Ekonomiczni przewoźnicy lotniczy nie planują przenosić się do Modlina. Czy
zatem ponad 100 mln zł na tę inwestycję pójdzie w błoto?

Niebawem ruszą prace na dawnym lotnisku wojskowym położonym około 40 km na
północ od Warszawy. Pas startowy zostanie wydłużony, powstanie nowy terminal
pasażerski, zostanie zainstalowany specjalistyczny sprzęt do nawigacji.

Założenie jest takie, że od połowy przyszłego roku w Modlinie miałyby lądować i
startować samoloty tanich linii lotniczych.Ale te inwestycje, za które ma
częściowo zapłacić rząd, a częściowo Polskie Porty Lotnicze, mogą się nie
przydać. Tanie linie lotnicze, które w 2004 roku przewiozły pół miliona
pasażerów, nie są bowiem na razie zainteresowane przenoszeniem swojej
działalności pod Warszawę.

Najwięksi gracze twierdzą, że na razie jedynie słyszeli o rządowych planach
przeniesienia tanich lotów z Warszawy do Modlina. - Nikt formalnie nie
poinformował nas o tym, że zamiast z Okęcia mamy latać z północnego Mazowsza.
Na razie nie przewidujemy możliwości przeniesienia się gdziekolwiek. A nawet
jeśli otrzymamy oficjalne informacje, to i tak najważniejsi są dla nas
pasażerowie. A w ich interesie jest podróżować z Okęcia, nie z Modlina - mówi
Eryk Kłopotowski z linii SkyEurope.

- Przede wszystkim dlatego, że do Modlina trudno jest się dzisiaj dostać bez
samochodu.

Centralwings, rozpoczynająca niedługo działalność nowa tania linia należąca do
PLL Lot, wyraźnie wskazuje na Okęcie, a nie na Modlin jako swój port bazowy.
Czy Centralwings przeniesie się do Modlina? - Na razie nie ma o tym mowy, jest
za wcześnie na takie deklaracje - mówi prezes linii Piotr Kociołek.

Nieoficjalnie wiadomo, że i Sky Europe, i Centralwings, a także Wizz Air i
Germanwings zrobią wszystko, by zostać w Warszawie.

Co na to Ministerstwo Infrastruktury i Przedsiębiorstwo Porty Lotnicze? -
Warunki w Modlinie będą lepsze niż na Okęciu. Przekonamy o tym tanich
przewoźników - mówi Jan Ryszard Kurylczyk, wiceminister infrastruktury.

Jak? Głośno się o tym nie mówi, ale zapewne poważnym podniesieniem cen na
Okęciu.
www.ulc.gov.pl/index_1.php?dzial=prasa&plik=29_12_04_zw



Temat: uroczyste oddanie pasa
Witam,

No więc krótkie podsumowanie moim okiem...

Ogólnie wyszło bardo dobrze. Kropa przeszedł samego siebie - chyba każdy
Łodzianin byłby tego dnia z niego dumny. Facet pokazał klasę, a co najciekawsze
- jest niesamowity w osiąganiu celów i przekonywaniu innych do tego - chylę
czoła. Warszawce się oberwało - i to ostro - na co sobie ostro zapracowali :)
Ogólnie było bardzo "łódzko" i patriotycznie. Ostatnio tak myślę, że jeszcze rok
temu nie było do pomyślenia, żeby tak pozytywnie mówić i pisać o Łodzi i żeby
się niemal szczycić tym, że jest się Łodzianinem - to się już mocno zmieniło na
plus.

Belka wypadł przy kropie dosyć blado - ale obiecał dalsze pieniądze i chyba
obietnicy dotrzyma - oby :) Przemawiał także właściciel Remo-Budu - również
dumny z tego, że jest Łodzianinem - miło. Były jakieś dyplomy, medale itd. Cała
impreza była zrobiona z dużą pompą i dobrze - chodziło o efekt, a ten został
osiągnięty.

Wpuszczenie Łodzian na płytę jest po prostu awykonalne - niestety (choć w sumie
stety) pikniki na płycie Lublinka to już przeszłość - to teraz będzie normalne
lotnisko.

Szkoda, że Centralwings nie zdecydowal sie posadzić tego dnia swojego B737 na
płycie. Wszystkim by opadły szczęki - no i byłoby, że Centralwings był w Łodzi
pierwszy. Trudno...

Stowarzyszeniu podziękowano - i to na poziomie jaki należało oczekiwać.
Podziękował nam Prezes lotniska oraz dużo cieplej Prezydent Kropiwnicki. Myśmy
mieli wczoraj ogromną satysfakcję z tego, że osiągnęliśmy pewne swoje cele, że
pewne marzenia stały się rzeczywistością. Fakty są faktami - i nasz wkład oraz
wkład wielu forumówiczów (i nie tylko) spoza stowarzyszenia jest bezsporny. I to
jest najważniejsze :)

Jak zwykle podziękowania dla wszystkich za ciężką pracę. Po poprzednim sukcesie
(wejście marszałka do spółki), dziś możemy czuć znowu satysfakcję z kolejnego
sukcesu Łodzi.

pzdr
topjes
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • chadowy.opx.pl



  • Strona 1 z 3 • Wyszukiwarka znalazła 139 wypowiedzi • 1, 2, 3