Czytasz wypowiedzi wyszukane dla słów: prezentacja multimedialna smog





Temat: VI Forum Niekonwencjonalnych Wynalazków - Wrocław - www.wynalazki.com
Podaję program imprezy (wykłady)

28-29.X.2006 r. Centrum Kultury AGORA
Wrocław, plac Józefa Piłsudskiego 2 (Karłowice)
Organizator: Ośrodek Edukacji Janusz Zagórski
przy współpracy Centrum Kultury AGORA i Klubu FNC
Patronat medialny: Radio APLAUZ, TVK Wrocław, Czwarty Wymiar, Uni-Dom
Nieruchomości, miesięcznik "Co jest grane"
www.wynalazki.com <www.ufotv.pl <www.ndw.v.pl

Sponsorzy: Firma SJOS Sp. z o.o, Centrum Dobrego Zdrowia IZYDA,
Kręgielnia "Miraż"

Program wykładów i prezentacji:

(Sala lustrzana, I piętro)
Sobota, 28 X 2006

14.00 – Oficjalne otwarcie imprezy

14.10 – Projekt ‼Dom na wodzie we Wrocławiu” – prezentacja multimedialna
Kamila Zaręby

15.00 – Makieta tramwaju wodnego dla Wrocławia i inne projekty –
Mieczysław Grad

15.10 - Łódz łynąca pod prąd rzeki E. Warędy jako projekt oryginalnej
pływającej reklamy na Odrze – materiał filmowy

15.15 - Małże jako sygnalizator zabrudzeń wody

15.25 - Projekt silnika Archimedesa – prezentacja multimedialna Jędrzeja
Kosińskiego

16.10 - Projekt samonapędzającej się turbiny wodnej – prezentacja
multimedialna i wywiad na wideo nagrany w zakładzie karnym z autorem
Janem Kolano

16.25 - Jednorodna teoria pola - nadprzestrzeń - dr inż. Zbigniew Malczewski

17.00 - Nowe trendy w badaniach nad antygrawitacją – Igor Witkowski

17.45 - W poszukiwaniu ‼free energy” – Henryk Doruch - Włodzimierz
Filipiak i prototyp silnika magnetycznego

18.10 - Nowe eksperymenty i prototypy "free energy" - prezentacja
Marcina Filipiaka

18.45 - Natura ruchu w przyrodzie jako inspiracja dla idei silnika
grawitacyjnego - Waldemar Gajewski

19.10 - Jak teoria względności skrywa biograwitację – dr Zbigniew Osiak

19.50 - ‼Górki cudów” (Rutwica, Karpacz, góra Żar) – anomalie
grawitacyjne czy z złudzenie optyczne ? - Mariusz Fryckowski, Janusz
Zagórski (ilustracje filmowe)

20.20 - Kontynuacja eksperymentów z modułem żyroskopowym – Mirosław Sieja

20.40 - Projekt silnika napędzanego smogiem elektromagnetycznym – Roman
Tabaka

20.50 - ‼Silnik na wodę” – losy ÂŚatentu i stan badań i eksperymentów –
profesor Jan Gulak
21.20 - Gdzie jesteśmy? – Anno Domini 2006 – Dyskusja Panelowa

21.50 - Złowieszcze, globalne projekty socjotechniczne – sensacyjne
materiały filmowe.

22.30 - Zakończenie pierwszego dnia Forum

29.X.2006 r. (Niedziela):

10.00 - Fenomen Salonu Dyskusyjnego profesora Dudka - mat. filmowy.

10.30 - Oszustwa w nauce - prezentacja

11.15 - Jony krzemu w terapii antyrakowej - mgr Wiesława Tomczak

11.45 - Projekt piramida – makieta i szukanie inwestora – Bronisław Glądała

12.05 - Działko elektromagnetyczne - Łukasz Grabowski (Fundacja
Otwartego Muzeum Techniki - OMT)

12.20 - Marcin Filipiak – eksperymenty i prototypy free energy (cz.2)

12.50 - Moje nowe pomysły - przedstawiciel OMT

13.10 - Nagranie wideo z wypowiedzią wiatowego mistrza linii i kształtu
Tadeusza Jeleca

13.20 - Projekty siłowni wiatrowych - Jan Nowacki (Skarżysko Kamienna)

13.45 - Eksperymenty z pogranicza - Jacek Krawczyk ( HOTRA)

14.15 - Losy moich niezwykłych odkryć i wynalazków- Lucjan Łągiewka

14.45 - Eksperymenty z silnymi magnesami (działko Gaussa), falami
akustycznymi, generowanie piorunów kulistych za pomocą mikrofal, wysokie
napięcia oraz inne – Laboratorium FNC - Martin McKey

15.15 - ‼Komunikaty” elektromagnetyczne wysyłane w kosmos w Wylatowie
Projekt Romana Tabaki i Jana Szymańskiego

15.35 - Pokaz nowych modeli aerodynamicznych Tadeusza Dobrocińskiego

16.00 - Pokaz nowych prototypów Mieczysława Króla

16.15 - Otwarte Muzeum Techniki - nowe doświadczenia - prof. Stanisław
Januszewski

16.45 - Sensacyjny projekt "Cheops" - u progu wielkich odkryć
archeologicznych w Gizie.

17.15 - Wywiad na wideo z ‼geniuszem z wiezienia” Janem Kolano (cz.2)

17.35 - Głębia kosmosu w świetle najnowszych odkryć - materiały filmowe

18.00 – Zakończenie Forum

www.wynalazki.com

Bilety wejściowe na salę wystawową – 8 oraz 5 (ulgowe)
Karnet na jeden dzień na całą imprezę (wejście na salę wykładową i
wystawową) – 15 oraz ulgowy 10
Karnet na 2 dni na całą imprezę – 20 (ulgowy 15 zł).







Temat: Promocja Gniezna
Przedstawiamy pakiet, który zaprezentowaliśmy wczoraj na konferencji prasowej. Pakiet dotyczy stricte promocji Gniezna w Interencie wraz z kampanią internetową miasta.

Gniezno w Internecie – Wyjątkowy pakiet promocji miasta w Sieci!

Zadania:

1. Uruchomienie specjalnego kanału na serwisie internetowym Urzędu Miasta Gniezna (www.um.gniezno.pl), zawierającego zbiór informacji multimedialnych, prezentowanych na zasadzie filmowych reklam promocyjnych/spotów reklamowych, przedstawiających nasze miasta partnerskie, jak również prywatne firmy działające na terenie Gniezna (oferta marketingowo-promocyjna władz miasta wobec gnieźnieńskich przedsiębiorców).
2. Stworzenie jedynego w swoim rodzaju, pierwszego w historii Gniezna profesjonalnego filmu/spotu reklamowego, przedstawiającego atrybuty naszego miasta z przeznaczeniem do emisji w Internecie. Koszt przygotowania takiej produkcji w raz z kilkoma wersjami językowymi, to 20 tysięcy złotych.
3. Wymiana barterowa z miastami partnerskimi Miasta Gniezna w Niemczech, Holandii, Danii, Szwecji, Litwie, Węgrzech, Włoszech i Ukrainie. Działania promocyjne polegające na prezentacji filmu/spotu reklamowego naszego miasta na serwisach internetowych miast partnerskich.
4. Stworzenie profesjonalnego banneru (pakietu bannerów) Miasta Gniezna, które łącznie z zawartym logo miasta, stałyby się charakterystyczną formą obecności Pierwszej Stolicy Polski w Sieci. Koszt pięciu dostępnych wersji - 500 złotych.
5. Stała emisja filmu/spotu reklamowego Miasta Gniezna w Internecie. Wykorzystanie internetowych kanałów multimedialnych typu Web 2.0. www.smog.pl, www.youtube.com, www.myspace.com, www.wrzuta.pl itp. Na każdym z serwisów znalazłby się film/spot promocyjny Miasta Gniezna w przeznaczonym do tego kanale. Taka forma marketingowej obecności Gniezna w rynku internetowym, jest całkowicie bezpłatna (przykładowy regulamin używalności witryny YouTube w załączniku).
6. Gniezno w Second Life! Jako pierwsze miasto w Polsce, Gniezno obok prezydenta Francji Nicolasa Sarkozego, Ministerstwa Spraw Zagranicznych Szwecji, wykupuje swoją wirtualną przestrzeń w najbardziej popularnej grze internetowej typu Web 2.0. - Second Life (7,734,457 użytkowników). Roczny abonament wynosi 72 dolary i zapewnia możliwość nieograniczonego rozwoju w myśl zasady „Twój świat – Twoja wyobraźnia”.

Rosnąca rola Internetu jako medium oraz interesujący pod względem reklamowym profil użytkowników sieci to podstawowe atuty działań promocji internetowej. Obserwując trendy na światowym rynku reklamy zauważyć należy rosnące zainteresowanie działaniami internetowymi w budżetach reklamowych firm i instytucji. Gniezno noszące zaszczytny tytuł Pierwszej Stolicy Polski, nie może pozwolić sobie na zaniedbanie tak rozwojowego medium, jakim jest Internet. Chęć i otwartość na współpracę naszych przyjaciół z miast partnerskich, również powinna zostać zauważona.
Gniezno ma szansę stać się naprawdę nowoczesnym miastem. Biorąc pod uwagę możliwości finansowe budżetu, prezentujemy państwu powyższy pakiet działań promocyjnych w Sieci.

Opracowanie:
Mikołaj Dorożała
Łukasz Naczas





Temat: Promocja miasta - propozycje
Na wczorajszej konferencji prasowej przedstawiliśmy pakiet działań promocyjnych związanych stricte z wykorzystaniem Internetu w promocji miasta. Proszę o zapoznanie się z tematyką przez forumowiczów, licząc na merytoryczne sugestie.

Gniezno w Internecie – Wyjątkowy pakiet promocji miasta w Sieci!

Zadania:

1. Uruchomienie specjalnego kanału na serwisie internetowym Urzędu Miasta Gniezna (www.um.gniezno.pl), zawierającego zbiór informacji multimedialnych, prezentowanych na zasadzie filmowych reklam promocyjnych/spotów reklamowych, przedstawiających nasze miasta partnerskie, jak również prywatne firmy działające na terenie Gniezna (oferta marketingowo-promocyjna władz miasta wobec gnieźnieńskich przedsiębiorców).

2. Stworzenie jedynego w swoim rodzaju, pierwszego w historii Gniezna profesjonalnego filmu/spotu reklamowego, przedstawiającego atrybuty naszego miasta z przeznaczeniem do emisji w Internecie. Koszt przygotowania takiej produkcji w raz z kilkoma wersjami językowymi, to 20 tysięcy złotych.

3. Wymiana barterowa z miastami partnerskimi Miasta Gniezna w Niemczech, Holandii, Danii, Szwecji, Litwie, Węgrzech, Włoszech i Ukrainie. Działania promocyjne polegające na prezentacji filmu/spotu reklamowego naszego miasta na serwisach internetowych miast partnerskich.

4. Stworzenie profesjonalnego banneru (pakietu bannerów) Miasta Gniezna, które łącznie z zawartym logo miasta, stałyby się charakterystyczną formą obecności Pierwszej Stolicy Polski w Sieci. Koszt pięciu/siedmiu dostępnych wersji - 500 złotych.

5. Stała emisja filmu/spotu reklamowego Miasta Gniezna w Internecie. Wykorzystanie internetowych kanałów multimedialnych typu Web 2.0. www.smog.pl, www.youtube.com, www.myspace.com, www.wrzuta.pl itp. Na każdym z serwisów znalazłby się film/spot promocyjny Miasta Gniezna w przeznaczonym do tego kanale. Taka forma marketingowej obecności Gniezna w rynku internetowym, jest całkowicie bezpłatna (przykładowy regulamin używalności witryny YouTube w załączniku).

6. Gniezno w Second Life! Jako pierwsze miasto w Polsce, Gniezno obok prezydenta Francji Nicolasa Sarkozego, Ministerstwa Spraw Zagranicznych Szwecji, wykupuje swoją wirtualną przestrzeń w najbardziej popularnej grze internetowej typu Web 2.0. - Second Life (7,734,457 użytkowników). Roczny abonament wynosi 72 dolary i zapewnia możliwość nieograniczonego rozwoju w myśl zasady „Twój świat – Twoja wyobraźnia”.

Rosnąca rola Internetu jako medium oraz interesujący pod względem reklamowym profil użytkowników sieci to podstawowe atuty działań promocji internetowej. Obserwując trendy na światowym rynku reklamy zauważyć należy rosnące zainteresowanie działaniami internetowymi w budżetach reklamowych firm i instytucji. Gniezno noszące zaszczytny tytuł Pierwszej Stolicy Polski, nie może pozwolić sobie na zaniedbanie tak rozwojowego medium, jakim jest Internet. Chęć i otwartość na współpracę naszych przyjaciół z miast partnerskich, również powinna zostać zauważona.
Gniezno ma szansę stać się naprawdę nowoczesnym miastem. Biorąc pod uwagę możliwości finansowe budżetu, prezentujemy państwu powyższy pakiet działań promocyjnych w Sieci.

Opracowanie:
Mikołaj Dorożała
Łukasz Naczas
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • chadowy.opx.pl