Czytasz wypowiedzi wyszukane dla słów: próbki sample Akai





Temat: Próbki akai w formacie TVN!!
witam

wrzuciłem dwie próbki sampli akai w tvn czyli dla tyrosa 2 3 1

niestety ponieważ narazie nie posiadam pełnego programu extreme sample converter 3.5.9
w demie jest dodany szum....

próbki są to

accordion akai

i standard drum akai

mam tego o wiele więcej także jakby ktoś pomogł z programem pełnym..odwdzięczę sie brzmieniami

http://w253.wrzuta.pl/pli.../accordion.s999

http://w253.wrzuta.pl/pli...amb_2_15.0.s999

[ Dodano: 18-05-09, 13:04 ]





Temat: Dance
wiem o co chodzi przemu, ja tez nie lubie utworow ktore ktos sobie tak po prostu poskladal jak na starym eJayu. I wiem o co chodzi. nie sztuka ulozyc 4 czy 5 loopow i zrobic jakas tam melodyjke. chcialem zaznaczyc ze tak nie robie i ze sie wysilam. a ze saksofon wycialem z jakiegos filmu i go przerobilem wedle wlasnego uznania to chyba nie jest nic strasznego.

sparrow: nie oszukujmy sie, utwory zrobione na podstawie nieobrabianych loopow nie zazwyczaj zachwycające. jak juz mowilem nie ciskam sie bo sie komus kawalek nie podoba, bo to byloby glupie. nie podoba sie i juz.

i jeszcze cos:

Sample kazde są gotowe. Sample to próbki dzwieku danego instrumentu, odglosu czy czego tam chcecie. To nie jest gotowa sekwencja. sampel to jest np nagrane udezenie w strune a na gitarze, czy c na fortepianie. Z sampli korzysta kazdy syntezator, wirtualny instrument, groovebox'y etc. wlasciwie kazda elektronika opiera sie na samplingu. o co chodzi tobie przemu i tobie sparrow to loopy, czyli gotowe sekwencje ulozone z sampli i gotowe funkcjonowac od razu. nie trzeba ukladac melodii bo jest juz gotowa.
Ale z sampli korzysta kazdy kto robi muzyke na komputerze za pomocą instrumentow VSTi, DX, ale tez na syntezatorach hardware np Akai MPC'tki posiadają chyba jedna z najlepszych baz sampli, nie loopow, saampli. gotowych sampli. A bez nich nic nie zrobisz. nawet na mpc.

Sample = one shot's
Loopy = sekwencje





Temat: sample a methaphysical function
"Źródłem dźwięku są próbki poukładane w Mapy. Można podstawić swoje próbki w formatach WAV, AIFF oraz sample Akai. Od momentu takiego podstawienia nasza próbka zaczyna wyprawę w inny wymiar, tam gdzie na pewno nigdy jeszcze nie była."

teraz moje pytanie do was...jak podstawić tam "własne próbki"?



Temat: Notebook + sample
Jako sampler polecam SampleLord. W porównaniu z Reasonem jest dużo tańszy, przystosowany do pracy Live i ma możliwość pracy z wieloma formatami sampli. Dodatkowo można dokupić jeden z najlepszych na rynku konwerterów sampli - EXSC.
Jako wyzwalacz sampli proponuję AKAI MPD-16 lub M-Audio Trigger Finger. Oba są przystosowane do wyzwalania próbek także przez uderzenia pałeczkami (podobno AKAI ma lepszą konstrukcję ale są różne opinie na ten temat).

Pozdrawiam



Temat: sampler w rolandzie juno-g

Juno-G czyta pliki wave oraz AIFF, akai nie czyta......

Sampler czy w rolandzie czy w korgu nie działą na zasadzie - wrzucic próbki i juz gra - Trzeba popracowac nad tworzeniem brzmienia oraz jego edycją. Tak wiec nie pisz ze sampler jest "bezuzyteczny".


Ja zadałem ten temat bo nieznam możliwości samplera w juno-g. Ale jak już wcześniej pisałem pracuję na sprzętowych samplerach i wiem jak to się wszystko odbywa i akurat tak to wygląda że jeżeli wczytujesz np akai to masz już prawie gotowe brzmienie dodajesz efekytu ustawiasz panorame itd. Natomiast w wav jest to o wiele bardziej skomplikowane (pisałem wyżej) kto próbował ten wie. Więc skoro tr czyta akai to ja uważam że taki sampler jest bardziej przydatny niż ten w rolandzie mimo że mniej pamięci. A tak apropo powiedz czy już używałeś tego samplera Niepytam złośliwie, Bo może ja się mylę i jest to rozwiązane w juno-g jakoś inaczej niż w fantom-s. Interesuje mnie jak wygląda brzmienie po wrzuceniu próbek do instrumentu. Czy próbki są przypisane do danych klawiszy i trzeba dopiero mapować i rozciągać ciąć i obrabieć sample, czy może jest już rozłożone na całej klawiatrze i trzeba popracować nad dynamiką i efektem końcowym



Temat: KORG TR Sample ? - POMOCY !
Witam

Zainstalowałem w TR61 2x16 MB RAM wg specyfikacji , ładuje sampel no i nie umiem go potem odnaleźć, gdzie ten sampel załadowany się znajduje

Pozdrawiam
Jarek

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Halo ! Jak cokolwiek wgrać do pamięci RAM ! bez zainstalowanego samplera ?

Jedni się chwalą, ze idzie. Jak ktoś cokolwiek wie na ten temat to proszę opisać.

Na innym forum gostek napisał ... " Najważniejsza sprawa: aby Korg TR mógł ładować dodatkowe sample/multisample (w formacie AKAI lub Korga) NIE TRZEBA MIEĆ ROZSZERZENIA - KARTY SAMPLERA ! Wystarczy zainstalować w instrumencie RAM (2*32 MB; nabyłem za ok. 30 zł ) oraz wyposażyć go w kartę SD ; z poziomu PC kopiujemy multisample na kartę SD, wkładamy kartę do Korga, w funkcji MEDIA importujemy do RAM...i już możemy korzystać z importowanych próbek (RAM), tak jak z próbek wewnętrznych instrumentu (INT). Minusem niestety jest to, że operację wczytywania prónek z karty SD trzeba powtórzyć po każdorazowym włączeniu zasilania instrumentu - zawartość RAM'u nie jest podtrzymywana ... "

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lol, widze sami znawcy tematu na forum!?



Temat: Pytanie do użytkowników Rolanda Juno-G
Sądzac po twoim nicku bedziesz uzywał duzo sampli ..... tutaj Juno jest oczywiscie najlepsze - 512MB miejsca na sample robi wrazenie Przy 64MB TR i braku samplera w yamaszce MO :)[/quote]

no to świetnie że roland juno-g ma tyle ramu tylko proszę mi powiedzieć jakie formaty on czyta bo np fantom s czyta tylko wavy a to jest zupełna porażka, ja pracowałem i obecnie pracuję na kilku samplerach więc wiem jak wygląda praca na tym właśnie formacie. Piotrek-muzyk jeśli możesz to wyjaśnij mi jak funkcjonje sampler w tym rolandzie czy można np wczytać akai albo emu a jeżleli nie to jak on wczytuje te wavy czy np mogę sobie np załadować brzmienie fortepianu i już mogę na nim grać czy muszę wszystkie próbki mapować rozkłądać w dynamice itd ...??

z góry dziękuję za odpowiedź



Temat: Klawiatura sterująca + moduł ???????
Ale że jak to? Chodzi o to że chciałbyś po prostu sterować samplerem bez komputera? To to przecież od tego one są właśnie, od tego są one. Każdy sampler ma interfejs midi.
Do partii wokalnych lepiej zdałby się sekwenser, ale jak możesz sobie pozwolić na AKAI MPK49 to też będzie cacy (czy jakiekolwiek urządzenie z padami).
Ale zasadniczo MIDI jest uniwersalne, a sample są odgrywane jako dźwięki, więc sample będziesz mógł odpalać niezależnie od tego czy podłączysz do samplera klawiaturę sterującą z dużą ilośćią bajerów, sekwenser, pady czy starego korga poly-800.

Więc tak, może w kwestii sprostowania; nie bardzo się na tym znam, zresztą po wczęsniejszym moim zapytaniu pewnie nie trudno to odkryć, no ale konkretnie to pewnie źle ująłem "urządzenie" jakie poszukuję nazywając je samplerem. Sęk w tym, że chciałbym wykorzystać klawiaturę sterującą, nie podpinając jej do laptopa, lecz do...no powiedzmy jakiegoś modułu, z którego mógłbym wydobyć jakieś loopy (używając padów z klawiatury sterującej), lub wydobywając brzmienie używając klawiatury.
Co do brzmień to chciałbym aby "urządzenie" to które próbnie nazywam modułem, miało możliwość tworzenia (czytaj: wgrania z komputera w odpowiednim formacie) przezemnie wybranych barw, tak abym nie opierał się tylko na tym co jest zapisane w module, ale mógł sobie powiedzmy wgrać jakąś próbkę danego instrumentu.

Nie wiem czy dokładnie przedstawiłem to czego poszukuję, no ale.... mimo wszystko czekam na odp.
pozdrawiam



Temat: Akai mpc 1000
Mam pytanie co do tego sprzętu. Czy akai mpc 1000 posiada mozliwosc kreowania perkusji z gotowych probek? Chodzi o to czy sa tam juz gotowe banki sampli i czy mozna kreowac ich brzmienie?
I jeszcze jedno, czy w tej maszynie sa efekty takie jak np. parametric eq, reverb, compressor?



Temat: ATARI ST, STE


Jezeli chcesz tworzyc muzyke via MIDI i laczyc ja z samplami, to polecam
kupic Falcona. Na nim uruchamia sie CubaseAudio, ktory umozliwia
tworzenie sciezek MIDI i sciezek Audio. Do Falcona jest kilka przystawek
ulatwiajacych prace, np. FA-8 - 8 wwy analogowych. Natomiast bez tego F
'wypuszcza' mix odgrywanych probek na maly jack stereo.
Uprzedzam jednak, ze praca na komputerach Atari nie jest 'szybka',
zwlaszcza jesli chodzi o obrobke sampli. Wiadomo - max zegar (w Atari
TT) to 32 MHz, a w PC 50 razy wiecej.
Natomiast z moich doswiadczen wynika, ze Cubase na Atari jest
stabilniejszy niz na PC.


Ja bym dorzucil jeszcze interfejsy Line Audio - moim zdaniem lepsze do
nagran wielosladowych od SoundPoola, bo tamte oferuja format 8/2, zas Line
Audio 8/8 (mniejsze problemy z miksem i wysylka 8 niezaleznych sygnalow
wprost do Falcona). To po pierwsze. A po drugie: udalo mi sie w koncu kupic
oryginalnego Avalona v. 2.0 razem z dedykownym przetwornikiem D/A
Steinberga. Sluzy to to, jak zapewne wielu z Was wiadomo, do edycji sampli
via MIDI (wooolne, niestety) lub SCSI w samplerze sprzetowym (np. Akai
S1100, Roland S-770 - moi faworyci w sprzecie starszego typu) i przyznac
musze, ze rzecz po dzien dzisiejszy jest fantastyczna jesli miec na uwadze
mozliwosci tego zestawu. Do tego cos takiego, jak Zero-X plus kilka innych
aplikacji podobnego rodzaju - i spokojnie mozna robic bardzo zlozone
konstrukcje dzwiekowe.
Trzecia sprawa: rozwaz zakup modulu Yamahy CBX-D3 do nagran HD. Kiedys
pisalem o tym na innej grupie, jak zdolam odgrzebac post - moge zamiescic
troche bardziej szczegolowe dane na temat tego urzadzenia. Moim zdaniem to
swietna alternatywa dla Falcona, choc na jednym module mozna nagrac tylko 4
sciezki. Posiada za to swietne mozliwosci (m.in. wbudowane 2 procesory
efektow tozsame z modelem SPX1000), komplet wyjsc cyfrowych, a cena...
powinno to dzisiaj byc do nabycia z drugiej reki za jakies 1200-1500 zl.
Oprogramowanie dziala na zwyklym ST (specjalna wersja Cubase'a, bodaj Cubase
D2).

Pozdrawiam,
De Clair





Temat: AKAI MPC2500


AKAI MPC2500

Profesjonalna stacja robocza MPC2500 łączy w sobie 64-śladowy sekwencer MIDI z 32-głosowym samplerem. Jak zwykle w przypadku AKAI, MPC2500 to bardzo solidna bit maszyna wyposażona w 16 dynamicznych oraz czułych na dotyk padów perkusyjnych. Do tego dochodzi profesjonalny, intuicyjny i ergonomiczny interfejs użytkownika umożliwiający, między innymi, bardziej efektywne samplowanie - a wszystko to w kompaktowym module typu desktop.

MPC2500.jpgMPC2500 wyposażony jest w 2 wewnętrzne procesory efektów, które mogą być używane jednocześnie. Wśród dostępnych algorytmów mamy do wyboru reverb, delay, bit grunger, chorus, różne typy phaserów, flying pan, 4-pasmowy EQ, kompresor oraz przesuwnik fazowy. Bardzo przydatny jest dodatkowy procesor efektów [master effect] na sumie sygnału, który oferuje 4-pasmowy EQ oraz kompresor.

Nowością jest zastosowanie dwóch [zamiast dotychczas jednego] suwaków „variaton” oraz dwóch pokręteł Q-link [jak w serii samplerów Z, czy MPC4000]. Potencjometry Q-link mogą być dowolnie przyporządkowywane do kontroli wybranych parametrów, takich jak level, pan, cut-off, rezonans, tuning, prędkość LFO, parametry efektów, itd. Dodatkowo, każdy kontroler Q-link wysyła komunikaty MIDI, dzięki czemu wszystkie zmiany są zapisywane w sekwencerze i mogą być ponownie odtworzone.

Kontynuując pełną chwały tradycję MPC60 i MPC3000, AKAI MPC2500 jest wyposażony standardowo w 2 wejścia oraz 4 wyjścia MIDI, oferując pracę na maksymalnie 64 kanałach MIDI. Co więcej, MPC2500 obsługuje także 64 kanały wewnętrznego samplera, pozwalając użytkownikowi na przyporządkowanie dowolnego programu brzmieniowego na każdym z 64 kanałów MIDI.

Duży wyświetlacz LCD umożliwia wygodną analizę danych zapisanych w sekwencerze, oferując różne typy wyświetlania nut [parametry, graficznie]. Dodatkowo wyświetlacz umożliwia łatwy podgląd i edycję wszystkich komunikatów MIDI.

Standardowo sampler wyposażony jest w 16MB pamięci RAM, która może być rozszerzona do 128MB przy pomocy opcjonalnej karty EXM128. MPC2500 może być również wyposażony w wewnętrzny dysk twardy typu 2.5” oraz napęd CD-RW.

Dla kogo przeznaczony jest MPC2500? Dla wszystkich poszukujących solidnego narzędzia do produkcji muzycznej, oferującego sampling, programowanie bębnów oraz zaawansowany sekwencer. A wszystko to w jednej, bardzo solidnej obudowie umożliwiającej bezproblemowe użytkowanie MPC2500 zarówno w studiu, jak i na scenie.

AKAI Professional kolejny raz udowadnia, że jest liderem w dziedzinie projektowania i produkcji profesjonalnych bit maszyn.

Główne Cechy AKAI MPC2500:

Ulepszone parametry:

* Duży graficzny wyświetlacz LCD oparty o sprawdzony interfejs użytkownika serii MPC
* Czułe na dotyk dynamiczne pady perkusyjne, pozwalające na pełne ekspresji programowanie, teraz z większą ilością banków
* Nowe funkcje: Chopshop, Patched Phrase, Grid Edit, synchronizacja efektów i LFO, automatyka miksera, Input Thru [miksowanie zewnętrznego sygnał audio podłączonego do Analog lub Digital IN z sumą na wyjściu audio samplera]
* Rozbudowany, bazujący na paternach, 64-śladowy sekwencer o pojemności 100 000 zdarzeń [64 kanały MIDI]
* 32-głosowy oraz 16-bitowy sampler wyposażony w 16MB pamięci RAM, z możliwością rozbudowy do 128MB [EXM128]

Wejścia / Wyjścia:

* 2 wejścia MIDI oraz 4 wyjścia MIDI
* Wbudowany port USB [typu slave], umożliwiający łączenie z komputerami PC lub Macintosh
* 10 wyjść analogowych
* 2 wejścia analogowe 16-bitów/44.1kHz [jack 1/4"]
* Możliwość synchronizacji przez MIDI clock [Master/Slave]
* 2 wejścia na pedał Footswitch [możliwość przyporządkowywania parametrów]

Kompatybilność z bibliotekami sampli:

* MPC1000: SEQ, WAV, PGM
* MPC2000/2000XL: SEQ, WAV, SND, PGM [można załadować większość parametrów pliku Program]
* MPC4000: SEQ, WAV, PGM [tylko Programy typu DRUM, ładowanie nut oraz parametru tune]
* MPC3000: SND [poprzez komputer]
* Z4/Z8: tylko pliki WAV
* S5000/6000: tylko pliki WAV [poprzez komputer]

Rozbudowana edycja dźwięku:

* Rozbudowana edycja sampli obejmująca funkcje: cut/paste, timestretch, slice, resampling, itd.
* Wyświetlanie obwiedni próbki WAV na ekranie LCD
* Rozbudowane multi-filtry z rezonansem, 2 generatory obwiedni oraz 1 generator LFO dla każdego z 32 głosów
* 2 slidery oraz 2 potencjometry Q-link do kontroli w czasie rzeczywistym dowolnie przyporządkowywanych parametrów

Opcje:

* Opcjonalny wewnętrzny dysk twardy do zapisywania bibliotek brzmień oraz sekwencji
* Opcjonalny napęd CD-RW/DVD do ładowania oraz zapisu danych samplera

zaczerpnięte z www.audiostacja.pl



Temat: AKAI MPD24
AKAI MPD24

Kontroler MPD24 kierowany jest zarówno do muzyków, jak i didżejów. Jego budowa została oparta na legendarnych beat maszynach z serii MPC. Za pomocą padów MPD24 umożliwia intuicyjne i wygodne programowanie rytmów, jak również ekspresyjne wyzwalanie dowolnych sampli.

Kontroler MPD24 wyposażony jest w 16 padów czułych na siłę uderzenia i docisku, 4 banki pamięci dla padów [zapewniające w sumie dostęp do 64 programowalnych padów], 6 programowalnych suwaków i 8 programowalnych gałek [obrót 360º, bez końca] wysyłających komunikaty MIDI [Control Change]. Dzięki tak bogatemu wyposażeniu MPD24 zapewnia niespotykaną swobodę interakcji z samplami. Ponadto, w prawej dolnej części, posiada dedykowane klawisze do sterowania sekwencerem. Kontroler MPD24, to wielofunkcyjne i całkowicie programowalne narzędzie, które doskonale sprawdzi się przy produkowaniu muzyki, jak i podczas grania na żywo.

Pady
Każdy pad może transmitować komunikaty nutowe lub Program Change. Ponadto, po dociśnięciu, pady mogą transmitować kanałowy lub polifoniczny komunikat Aftertouch. Do tego, każdy pad może mieć przypisany żądany przez nas tryb pracy: “chwilowy” (np. do wyzwalania pojedynczych, krótkich brzmień perkusyjnych) lub „włącz/wyłącz” (dopóki pad nie zostanie ponownie naciśnięty, będzie on cały czas w trybie „włączony”).

Duży i czytelny ekran LCD
Edytowanie parametrów w kontrolerze MIDI powinno być intuicyjne i wygodne. Tak jest w przypadku MPD24. Specjalnie zaprojektowany, podświetlany ekran LCD przekazuje użytkownikowi czytelny obraz wszystkich funkcji. Uwalnia Cię od potrzeby pamiętania co kryje się pod cyframi, zazwyczaj spotykanego, 7-segmentowego wyświetlacza LED. Co więcej, możesz nazywać swoje presety, aby po kilku miesiącach bez problemu móc wrócić do zapamiętanych ustawień. Ekran wyświetla parametry CC [Control Change] i wartości parametrów, które w danym momencie są wysyłane przez kontroler: numery nut, kanały MIDI, komunikaty Program Change i Bank Change. Dzięki czytelnemu ekranowi, przypisywanie komunikatów do poszczególnych padów, suwaków, czy gałek jest bardzo proste. Dodatkowy edytor wcale nie jest potrzebny... ale na wszelki wypadek do każdego MPD24 dołączamy świetny edytor komputerowy.

Gałki
MPD24 wyposażony jest w 8 programowalnych gałek, tzw. bez końca [ang. Endless]. Gałki, które nie mają początku i końca są najwygodniejsze do kontrolowania parametrów MIDI. Gdy chcesz kontrolować parametr MIDI, który również jest kontrolowany przez automatykę sekwencera, użycie tradycyjnej gałki będzie skutkować gwałtownymi przeskokami wartości. Gałka, która nie ma początku i końca, podczas obracania najzwyczajniej doda lub odejmie odpowiednią wartość, bez żadnych słyszalnych przeskoków. To rozwiązanie zapewnia płynną kontrolę dowolnego parametru. Gałki mogą być przypisane od osobnych kanałów MIDI, wartości Afertouch, czy komunikatów MIDI CC.

Suwaki
Do każdego z 6 suwaków może być przyporządkowany dowolny parametr, a każdy z suwaków może być przypisany do osobnych kanałów MIDI, wartości Afertouch, czy komunikatów MIDI CC.

Prostota i funkcjonalność
Jeśli zamierzasz przywołać dowolny preset z pamięci, po prostu wciskasz przycisk PRESET. Gdy chcesz wprowadzić jakieś zmiany w ustawieniach, wciskasz przycisk EDIT. Gdy chcesz zmienić bank pamięci, naciśnij jeden z 4 dedykowanych klawiszy banków. W tym kontrolerze nie spotkasz żadnych dwufunkcyjnych opcji. Wszystko jest proste i czytelne.

Oprogramowanie Akai/BFD Lite
Wreszcie otrzymasz realistycznie brzmiący zestaw brzmień perkusyjnych. To oprogramowanie znacznie podniosło poprzeczkę w dziedzinie brzmień próbek perkusyjnych. Firma Akai podjęła współpracę z firmą Fxpansion, co zaowocowało dołączeniem do kontrolera instrumentu BFD w wersji Lite. Jeśli instrument Ci się spodoba, możesz potem w prosty sposób rozszerzyć program do pełnej wersji.

Future Music, FM188, czerwiec 2007 - AKAI MPD24 otrzymuje prestiżową nagrodę Platinum Award.

"MPD24 robi dokładnie to, co powinien - i sprawuje się znakomicie. Interfejs jest intuicyjny, a jakość wykonania bardzo wysoka. Ponadto świetnie wygląda na biurku, jak i na scenie."

Werdykt: "Znakomicie zbudowany kontroler MIDI, który sprawdzi się w każdej sytuacji, a do tego sprzedawany jest w znakomitej cenie"



opis zaczerpniety z : www.audiostacja.pl



Temat: [Zasponsoruje]Serwer pod WWW/Forum
Hmmmm... ja nie mam ani WWW, ani forum, ale możesz mi zasponsorować AKAI MPC 2500 Jedyne 5699 zł brutto
Akai MPC 2500

Stacja robocza MPC2500, w pełnej rozciągłości kolejna następczyni kultowej MPC 60, łączy w sobie 64-ścieżkowy sekwencer MIDI z 32-głosowym 16-bitowym samplerem cyfrowym. Jak zwykle w przypadku MPC, 2500 to bardzo solidna beat maszyna wyposażona w 16 dynamicznych i czułych na dotyk padów perkusyjnych. Do tego dochodzi profesjonalny, intuicyjny i ergonomiczny interfejs użytkownika umożliwiający bardziej efektywne samplowanie - a wszystko to w kompaktowym module typu desktop.
MPC2500 wyposażony jest w dwa wewnętrzne procesory efektów, które mogą być używane jednocześnie. Dostępne algorytmy obejmują pogłos, „bit grunger”, chorus, różne typy phaserów, „flying pan”, 4-pasmowy EQ, kompresor oraz przesuwnik fazowy.

Nowością jest zastosowanie dwóch (zamiast dotychczasowego jednego) suwaków „variaton” oraz dwóch pokręteł Q-link (jak w Z4/8 lub MPC4000). Pokrętła Q-link mogą być dowolnie przyporządkowywane do kontroli wybranych parametrów, takich jak level, pan, odcięcie filtra, (cut-off), rezonans, tuning, prędkość LFO (generator wolnych przebiegów), parametry efektów itd. Co więcej, każdy kontroler Q-link może wysyłać komunikaty MIDI, co pozwala na zapis zmian w sekwencerze i ich późniejsze odtwarzanie.

Kontynuując pełną chwały tradycję MPC60 i MPC3000, MPC2500 jest wyposażone standardowo w dwa wejścia i aż 4 wyjścia MIDI, co umożliwia pracę na maksymalnie 64 kanałach MIDI. Co więcej, MPC2500 może kontrolować do 64 kanałów wewnętrznego samplera, co pozwala użytkownikowi na przyporządkowanie innego programu na każdą ścieżkę.

Duży wyświetlacz LCD pozwala na wygodny wgląd w dane zapisane w sekwencerze, oferując różne sposoby wyświetlania danych (piano roll, „grid” maszyny perkusyjnej). Dodatkowo wyświetlacz umożliwia łatwy podgląd i edycję komunikatów MIDI.

Standardowo sampler wyposażony jest w 16MB pamięci RAM, która może być łatwo rozszerzona do 128MB przy pomocy opcjonalnej karty EXM 128. Jeśli chodzi o pamięć masową, MPC2500 może zostać wyposażony w wewnętrzny dysk twardy 80GB oraz napęd CD-RW.

Dla kogo przeznaczony jest MPC2500? Dla wszystkich poszukujących solidnego narzędzia do produkcji muzycznej, oferującego sampling, programowanie bębnów oraz zaawansowany sekwencer. A wszystko to w jednej, bardzo solidnej obudowie umożliwiające bezproblemowe użytkowanie MPC2500 zarówno w studiu jak i na scenie.

Dane:

Ulepszone parametry:

* Duży graficzny wyświetlacz LCD oparty o sprawdzony interfejs użytkownika serii MPC
* Czułe na dotyk dynamiczne pady perkusyjne pozwalające na pełne ekspresji programowanie, teraz z większą ilością banków
* Nowe funkcje: Chopshop, Patched Phrase, Grid Edit, synchronizacja efektów i LFO, automatyka miksera, Input Thru
* Rozbudowany, bazujący na paternach, 64-śladowy sekwencer o pojemności 100 tysięcy zdarzeń.
* 32-głosowy 16-bitowy sampler wyposażony w 16MB pamięci RAM, z możliwością rozbudowy do 128MB.

Połączenia:

* Dwa porty MIDI in, cztery porty MIDI Out
* Wbudowany port USB umożliwiający łączenie z komputerami PC i Mac
* 10 wyjść analogowych
* Dwa wejścia analogowe 16bit/44.1kHz
* Możliwość synchronizacji przez MIDI (Master/Slave)
* Dwa programowane wejścia na pedał zewnętrzny

Kompatybilność z bibliotekami sampli:

* MPC1000 Sequence, .wav, Program
* MPC2000/2000XL Sequence, .wav, SND, Program
* MPC2500 Sequence, .wav, Program
* MPC3000, Z4/Z8 .wav
* S5000/6000 .wav

Kontrola nad dźwiękiem:

* Rozbudowana edycja sampli obejmująca funkcje: cut/paste, timestretch, slice, resampling itd. Wyświetlanie obwiedni próbki na ekranie LCD
* Rozbudowane filtry rezonansowe, dwa generatory obwiedni oraz jeden LFO dla każdego z 32-óch głosów
* Dwa suwaki i dwa pokrętła Q-link do kontroli wybranych parametrów w czasie rzeczywistym

Opcje:

* Opcjonalny wewnętrzny dysk twardy do zapisywania bibliotek dźwięków oraz sekwencji
* Opcjonalny napęd CD-RW do ładowania i zapisu danych



Temat: [Zasponsoruje]Serwer pod WWW/Forum

Hmmmm... ja nie mam ani WWW, ani forum, ale możesz mi zasponsorować AKAI MPC 2500 Jedyne 5699 zł brutto
Akai MPC 2500
Obrazek
Stacja robocza MPC2500, w pełnej rozciągłości kolejna następczyni kultowej MPC 60, łączy w sobie 64-ścieżkowy sekwencer MIDI z 32-głosowym 16-bitowym samplerem cyfrowym. Jak zwykle w przypadku MPC, 2500 to bardzo solidna beat maszyna wyposażona w 16 dynamicznych i czułych na dotyk padów perkusyjnych. Do tego dochodzi profesjonalny, intuicyjny i ergonomiczny interfejs użytkownika umożliwiający bardziej efektywne samplowanie - a wszystko to w kompaktowym module typu desktop.
MPC2500 wyposażony jest w dwa wewnętrzne procesory efektów, które mogą być używane jednocześnie. Dostępne algorytmy obejmują pogłos, „bit grunger”, chorus, różne typy phaserów, „flying pan”, 4-pasmowy EQ, kompresor oraz przesuwnik fazowy.

Nowością jest zastosowanie dwóch (zamiast dotychczasowego jednego) suwaków „variaton” oraz dwóch pokręteł Q-link (jak w Z4/8 lub MPC4000). Pokrętła Q-link mogą być dowolnie przyporządkowywane do kontroli wybranych parametrów, takich jak level, pan, odcięcie filtra, (cut-off), rezonans, tuning, prędkość LFO (generator wolnych przebiegów), parametry efektów itd. Co więcej, każdy kontroler Q-link może wysyłać komunikaty MIDI, co pozwala na zapis zmian w sekwencerze i ich późniejsze odtwarzanie.

Kontynuując pełną chwały tradycję MPC60 i MPC3000, MPC2500 jest wyposażone standardowo w dwa wejścia i aż 4 wyjścia MIDI, co umożliwia pracę na maksymalnie 64 kanałach MIDI. Co więcej, MPC2500 może kontrolować do 64 kanałów wewnętrznego samplera, co pozwala użytkownikowi na przyporządkowanie innego programu na każdą ścieżkę.

Duży wyświetlacz LCD pozwala na wygodny wgląd w dane zapisane w sekwencerze, oferując różne sposoby wyświetlania danych (piano roll, „grid” maszyny perkusyjnej). Dodatkowo wyświetlacz umożliwia łatwy podgląd i edycję komunikatów MIDI.

Standardowo sampler wyposażony jest w 16MB pamięci RAM, która może być łatwo rozszerzona do 128MB przy pomocy opcjonalnej karty EXM 128. Jeśli chodzi o pamięć masową, MPC2500 może zostać wyposażony w wewnętrzny dysk twardy 80GB oraz napęd CD-RW.

Dla kogo przeznaczony jest MPC2500? Dla wszystkich poszukujących solidnego narzędzia do produkcji muzycznej, oferującego sampling, programowanie bębnów oraz zaawansowany sekwencer. A wszystko to w jednej, bardzo solidnej obudowie umożliwiające bezproblemowe użytkowanie MPC2500 zarówno w studiu jak i na scenie.

Dane:

Ulepszone parametry:

* Duży graficzny wyświetlacz LCD oparty o sprawdzony interfejs użytkownika serii MPC
* Czułe na dotyk dynamiczne pady perkusyjne pozwalające na pełne ekspresji programowanie, teraz z większą ilością banków
* Nowe funkcje: Chopshop, Patched Phrase, Grid Edit, synchronizacja efektów i LFO, automatyka miksera, Input Thru
* Rozbudowany, bazujący na paternach, 64-śladowy sekwencer o pojemności 100 tysięcy zdarzeń.
* 32-głosowy 16-bitowy sampler wyposażony w 16MB pamięci RAM, z możliwością rozbudowy do 128MB.

Połączenia:

* Dwa porty MIDI in, cztery porty MIDI Out
* Wbudowany port USB umożliwiający łączenie z komputerami PC i Mac
* 10 wyjść analogowych
* Dwa wejścia analogowe 16bit/44.1kHz
* Możliwość synchronizacji przez MIDI (Master/Slave)
* Dwa programowane wejścia na pedał zewnętrzny

Kompatybilność z bibliotekami sampli:

* MPC1000 Sequence, .wav, Program
* MPC2000/2000XL Sequence, .wav, SND, Program
* MPC2500 Sequence, .wav, Program
* MPC3000, Z4/Z8 .wav
* S5000/6000 .wav

Kontrola nad dźwiękiem:

* Rozbudowana edycja sampli obejmująca funkcje: cut/paste, timestretch, slice, resampling itd. Wyświetlanie obwiedni próbki na ekranie LCD
* Rozbudowane filtry rezonansowe, dwa generatory obwiedni oraz jeden LFO dla każdego z 32-óch głosów
* Dwa suwaki i dwa pokrętła Q-link do kontroli wybranych parametrów w czasie rzeczywistym

Opcje:

* Opcjonalny wewnętrzny dysk twardy do zapisywania bibliotek dźwięków oraz sekwencji
* Opcjonalny napęd CD-RW do ładowania i zapisu danych




Temat: DHUNA THE RETURN
Album tej interesującej formacji dowodzony jest przez Dariusza Stawickiego ,który jest kompozytorem wszystkich kompozycji.
Muzyka prezentowana na tym albumie nie da sie tak łatwo zaszufladkowac ,początek tego cd czyli ponad 6minutowy majestatyczny utwór ALONE to nostalgiczne skojarzenia z latami 80-mi ,chodzi dokladnie o charakterystyczną muzykę wykonawców z niezależnej wytwórni 4AD.
Niebiański głos Heleny Janek-Kuśmierczyk kojarzy mi sie z partiami wokalnymi Lisy Gerrard i Elisabeth Fraser, słychać tu muzyczne tło w klimacie This Mortal Coil, jest tu swego rodzaju ta specyficzna pasywna muzyczna chemia typowa dla 4AD.
Utwór nr 2 na tym cd to CELTIC TEARS - juz po nazwie można się zorientowac o klimacie tej nastrojowej kompozycji ,zatopionej w chilliaoutowych klimatach i te delikatne,zwiewne wokalizy ,które dodają swego rodzaju odświętności- dodam ,że są tu uzyte wokalizy Akai- Heart of asia /tzw płyty producenckie (sample) /mnóstwo tu pozytywnych ,relaksacyjnych dżwięków oscylujących wokól rytmicznego perkusujnego tempa .
W ten sposób przechodzimy, do fragmentu FANTASY pieknie została tu wprowadzona sekwencerowa ścieżka, czuc tu ducha ,,berlińskiej ,,szkoły ale to dopiero początek właśnie takiego grania bo kompozycja nr4 THE DEEP , to już fantastyczna sekwencyjna jazda w stylu el odlotów Mario Schonwaldera- ci którzy znają jego dłużyzny na ,,narkotycznym,, cd ANALOG OVERDOSE, beda zorientowani bardziej odnośnie tej muzycznej analogi z tym ,że tu ta dłużyzna wręcz jest wskazana bo i jest tu chwila na zadumę i zarazem w drugiej części DHUNA zachacza o elementy muzyki chillaoutowej, znakomicie słucha się tego o każdej porze dnia.
Kompozycje THE DEEP, można skojarzyć z muzyka klubową choć to byłoby pójście na łatwiznę ,bo majestatycze el pejzaże pociągają ten kawałek w nieznane rejony nie do końca muzycznie odgadnione - kompozycja błyska motorycznymi kropami perkusyjnymi okraszonymi chilliaotowymi brzmieniami rodem z dyskotek grających muzykę klubowa i ogólnie elektroniczną ale ukierunkowanĄ bardziej na pop.
TUTKA MAI - ten fragment ma szanse powalczyć na listach przebojów ,oczywiście to nie zarzut bo dla mnie to klasyczny przykład sukcesu komercyjnego i artystycznego, niby gdzieś się to ,,obiło,, o uszy ale to takie nietuzinkowe i stanowi powiew świeżości w tym zalewie produkcji muzyki elektro-pop,Ten fragment tego cd jest najbardziej ,,radio friendly,, dlatego wróżę mu sukces w rozgłośniach radiowych .
GHOST COMING - bardzo zróżnicowany brzmieniowo to fragment tej cd , nagromadzenie wielu samplowanych próbek ,wokaliz , użycie orientalnych instrumentów ,zdaje się ,że w tym fragmencie udziela się Przemek Hatlas ze swoim DIDGERIDOO,niesamowity mariaż różnych brzmień i to podane w orientalnym sosie tworzy swoistą ucztę dla wytrawnych słuchaczy ,którzy uwielbiają eklektyczne formy muzyczne nie dające się łatwo zaklasyfikować.
PYSCU to przedostatni fragment tej cd , Ciekawie użyty vocoder i zwiewne syntezatorowe pasaże pretendują do tego aby stwierdzić iż Darek Stawicki nie ogranicza się muzycznie i porusza się elastycznie w swoich muzycznych propozycjach ,frapujące nietuzinkowe podejście do aranżacji i smaczki muzyczne ,które wyrózniają tą kompozycje wśród w/w utworów na tym albumie są dowodem na to iz lider Dhuny z wyobraznią podchodzi do materii muzycznej.
Ostatni fragment ACTIVATED ,zaczyna się interesującą sekwencyjna ścieżką , dużo tu analogi do Barcelońskiej grupy DOM.F.SCAB ,a dokładniej taki sam sekwencyjny motyw można znależć na cd w/w formacji - ABOUT TREE./2004/
Bardzo motorycznie się kończy ta cd ,przeciwieństwo zamyślonego a nawet onirycznego początku.Album ten wart jest wielokrotnego przesłuchania ,za każdym razem w tej ciekawej muzie odkrywam coraz to ciekawsze smaczki , muzyka działająca na wyobraźnie pełna pozytywnych wibracji.Gorąco polecam

http://www.myspace.com/dhuna Tu mozna obejrzec okładkę CD The Return oraz posluchać fragmentów albumu .



Temat: Reason 3.0


Opis:
Reason 3.0 to wirtualne studio wyposażone we wszystkie niezbędne narzędzia i instrumenty. To kompletny system ze wspaniałymi syntezatorami i efektami.

Syntezatory, samplery, maszyny perkusyjne, player do REXow, profesjonalne narzędzia masteringowe, mikser, vocoder, światowej klasy efekty, sequencer oraz inne narzędzia dostępne sa od ręki. Tak dużo, jak tylko Twój komputer będzie w stanie obsłużyć.

Wszystko co potrzebne do tworzenia muzyki jest juz w programie. Jeśli to za mało, możesz zsynchronizować go z Twoim audio sequencerem. Dzieki ReWire możesz uzyskać pełna integracje.

Nowości w Reason 3.0

The Combinator - unikalne urządzenie pozwalające tworzyć dowolne kombinacje urządzeń i efektów. Idealne do live act'ow.
Remote - jeszcze lepsza integracja z urządzeniami MIDI
The Reason 3.0 Sound Bank - nowe dźwięki, instrumenty, patche
The Reason 3.0 Browser - nowa przeglądarka. Teraz, można przeszukiwać zbiór swoich brzmień wpisując dowolny tekst. Jest także podgląd dla dźwięków, a także przeglądanie brzmień cross-platformowo. W Reason 3.0 można zmieniać patche poprzez MIDI. Można także zmieniać brzmienia poprzez skróty klawiaturowe.
Line Mixer 6:2 - łatwy ale efektywny 6-kanalowy stereo mikser
The MClass Mastering Suite - profesjonalne narzędzie masteringowe
Więcej "powodów" ?

AIFF i Wave export
duży bank zawierający wysokiej jakości sample, REXy, kity i patche + duży bank orkiestrowy
64 wyjscia audio
32-bitowe przetwarzanie
do 96 kHz
pełna automatyka
pełna synchronizacja z urządzeniami MIDI
darmowy ReFill Packer. Pozwala tworzyć własne ReFille zawierające sample, kity i patche
darmowy ReLoad - konwerter banków AKAI

Co m.in. znajduje sie w Reasonie:

1. MIDI IN Device/64-kanalowy interfejs audio - routing sygnału do wyjść karty dźwiękowej lub poprzez ReWire do innego programu (np. Cubase, Logic, Pro Tools). Urządzenie MIDI przekierowywuje sygnał MIDI do urządzeń Reasona.

2. MClass Mastering Suite - daje finalnemu miksowi więcej mocy. Składa się z 4 modułów: MClass Equalizer - 4-zakresowy masteringowy EQ, MClass Stereo Imager - pozwala na pełną kontrole panoramy, MClass Compressor - dodaje charakteru i ostrości Twojemu nagraniu, MClass Maximizer - dodaje mocy ścieżkom Reasona


3. Mikser - składa się z 14 kanałów. Każdy ma 4 wysyłki. Efekty insertowe są umiejscowione pomiędzy wyjściem urządzenia a kanałem miksera. Jeśli brakuje kanałów, wystarczy dodać kolejny mikser. Equlizer jest prosty, a przy tym efektywny. Jeśli potrzebujesz więcej detali - wystarczy uruchomić parametryczny EQ

4. RV7000 Advanced Reverb - bazuje na najlepszych algorytmach pogłosowych. Sekcja pogłosu posiada 9 rożnych algorytmów z kontrola do 7 parametrów

5. Efekty - Reverb, delay, phaser, chorus/flanger, compressor, parametric EQ, filtr obwiedni i przesterowanie

6. Subtractor Polyphonic Synthesizer - dwu-oscylatorowy syntezator

7. UN-16 Unison - efekt do "pogrubienia" brzmienia. Jest idealny do brzmień syntezatorowych, ale również doskonale nadaje sie do pętli, próbek i innych urządzeń Reasona

8. Scream 4 - to efekt przesterowania. Zawiera +18 dB EQ oraz 10 rożnych typów przesterowań - m.in. Fuzz, Overdrive, Digital oraz Tube

9. Matrix Pattern Sequencer - klasyczny, monofoniczny sequencer patternowy. Idealny do tworzenia pętli

10. Dr Rex Loop Player - daje możliwość zmiany tempa pętli REX bez zmiany wysokości

11. Spider CV oraz Spider Audio - rozdzielają i łączą sygnał

12. The Combinator - Combinator może łączyć urządzenia w jedna całość. Można tworzyć duże konfiguracje z instrumentów, efektów, syntezatorów, samplerów. Za pomocą jednego kliknięcia, caly zestaw zostaje wczytany w jednej chwili.

13. Line Mixer 6:2 - prosty, ale niezwykle użyteczny 6-kanalowy mikser. Jest idealny do podmiksowania np. dużych zestawów perkusyjnych, opartych o NN-XT, czy przesyłania wielu instrumentów przez ten sam efekt.

14. Malstrom Graintable Synthesizer - ten instrument tworzy niezwykle dźwięku w oparciu o technologie "graintable"

15. BV-512 Digital Vocoder - jest to potężny vocoder, od 4 do 512 zakresów. Jego zastosowanie jest bardzo szerokie - od klasycznych, roboto-podobnych wokali, do modulowanych rytmow ze smyczkowym padem

16. NN19 Digital Sampler - potężny, a zarazem prosty w użyciu sampler. Wraz z Reasonem dostarczone są do niego znakomite brzmienia z Dublab.

17. NN-XT Advanced Sampler - potężny sampler, z 6 typami filtrów, warstwami, przenikaniem velocity, indywidualna kontrola stref, automatyczny tuning próbek i mapowanie. Do Reasona dołączona jest bogata kolekcja brzmień do samplera

18. ReDrum Drum Machine - to reprodukcja starej maszyny perkusyjnej, z klasycznymi funkcjami: shuffle, accent i flam. Dołączone są także brzmienia perkusyjne. ReDrum importuje próbki w formatach wav/aiff.

19. ReBirth Input Machine - to urządzenie pozwala na przesył audio z ReBirth'a do Reason'a

20. Sequencer - wyposażony w najważniejsze funkcje edycyjne



Wymagania:

PC - intel Pentium III 300 MHz lub szybszy, 256 MB RAM, 2 GB wolnej przestrzeni na dysku, stacja CD-ROM, Windows XP/2000 lub wyższy

MAC - G3, G4 lub G5, MAC OS X 10.2, 256 MB RAM, 2 GB wolnej przestrzeni na dysku, stacja CD-ROM

Wielkość:2,17GB


ed2k://|file|Propellerheads%20-%20Reason%203.0%20+%20Key%20(RISE).(GoldEsel.pl).rar|2327036652|DDEAF190BC90D03FC28E34585BBFB467|/

Cena: 1550 PLN z VAT
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • chadowy.opx.pl