Czytasz wypowiedzi wyszukane dla słów: Prince of Persia Opis
Temat: MoorHunt
chyba każdy zna tę giere ;]
INFO
GATUNEK : Akcja
PLATFORMA : WINDOWS PC
PRODUCENT : Ubi Soft
WYDAWCA : Cenega Poland
DATA PREMIERY: światowa 30.11.2004, polska 09.12.2004
OPIS
Sequel znakomitego „Prince of Persia: The Sands of Time”, który przez wielu został okrzyknięty najlepszą grą akcji 2003 roku. Druga część wprowadza do rozgrywki kilka istotnych zmian, aczkolwiek podstawowe założenia rozgrywki pozostały niezmienione.
Tym razem tytułowy książę musi stoczyć walkę ze swym przeznaczeniem. Pewien mędrzec oznajmił mu, że wkrótce umrze. Bardzo szybko okazuje się, iż na Księcia poluje Dahaka, nieśmiertelna reinkarnacja przeznaczenia. Główny bohater wyrusza w niebezpieczną podróż, której zwieńczeniem będzie dotarcie do pewnej przeklętej wyspy. Atmosfera gry jest zdecydowanie bardziej mroczna niż w pierwszej części. Książę musi stawić czoła swym największym obawom. Na swojej drodze napotka hordy krwiożerczych potworów.
Właściwa rozgrywka przebiega w zbliżony sposób do pierwszej części „PoP”. Książę musi pokonywać liczne przeszkody, radzić sobie z mniej lub bardziej skomplikowanymi mechanizmami, unikać pułapek, a także walczyć. Ten ostatni element przeszedł spore modyfikacje. W grze zastosowano nowy moduł odpowiedzialny za walkę - Free-Form Fighting System. W założeniach ma on umożliwić graczowi dowolną manipulację otoczeniem i przeciwnikami, tak aby mógł sprawniej ich pokonywać. Tytułowy Książę jest teraz znacznie silniejszy, posiadł nowe umiejętności, z których może korzystać w trakcie walki, a na dodatek może używać arsenału różnych broni. W sequelu zastosowano również zupełnie nowy system odpowiedzialny za ataki na odległość, dzięki czemu gracz nie musi już stawać do bezpośrednich starć, tylko może razić wrogów z bezpiecznej odległości. Obecny w pierwszej części Sztylet Czasu doczekał się niewielkiego upgrade'u, dzięki czemu może on pustoszyć dusze przeciwników.
Sequel „Prince of Persia” jest dłuższy od pierwszej części. Ponadto, w nagrodę za ukończenie zabawy gracz nagradzany jest cennymi bonusami. Oprawa wizualna produktu doczekała się niewielkich ulepszeń. Autorzy gry położyli szczególny nacisk na ponury wygląd otoczenia, tak aby dopasować je do klimatu rozgrywki.
WYMAGANIA SPRZĘTOWE
procesor: 1.5 GHz; pamieć RAM: 512 MB;
DOWNLOAD
Nazwa Pliku : Prince Of Persia Warrior Within.rar
Rozmiar Pliku : 1439,45 MB
Rozmiar segemntu: 7 MB
Liczba segmentów: 206
Liczba mirorów: 10xGMail
<<adIWIz5qHROEbE/lw--VAotwjxcS24yDGLGOl2T-/kE7IiclmqwXhDIhrRwP-z
K1IFU24MjL-29vsyrfE/nzVcE64MjkhiGCmgMQfk8D34YAilyOUzJAlBUMRUIuni
SzfmL4d0RzWFJo40RDPmxLvLTpGLWCKmncfAqWWGgzLefuLjbJ 3S0tCcm2C/oh9s
XSFJgp5NtdlV6sNEybin3ln6lqC23DnbARu9u43v-P4TdyukIaYLyIWOTcq/VhfA
kzy8wyVi03rPGG2if-igvHHsrSgj/Mi8qsBDswm4cK/737iyQgvlv95-1h6La8mu
4Nyb-5U1InY6dnzmcnS4ZJRHSoVdkT/lMFouC-MXRw87uslYwo30Lkqcq-HwVvk-
xtfkHMAXXb/Uzwp1n7hEszhkxLu1jtDKfvzSZWYad4sIa9bnZE48WIcx-bEH/jNp
AVas3Y7S3Fb8UqjEgOd87RZv7/NQkiFmF7CAn6z5pv/SZ0vEWVllT546TEerIU/P
XT3Y>>
KUNIEC
hasło: mhteam.pl
Temat: Prince of Persia - mini recenzja
Przeszedłem niedawno najnowszą część prince,a to i skrobnę parę słów.
Ta część nie jest związana z poprzednią trylogią. Otrzymujemy nową historię, nowych bohaterów, nowe obszary. No i bardzo dobrze. ile można drążyć te piaski czasu.
Fabuła gry jest całkiem niezła. Główny bohater gry, gubi się na pustyni i trafia przez przypadek do zaginionej, ogromnej oazy. Spotyka tam Elikę, księżniczkę ściganą przez ojca. Wspólnie z nią spróbuje ocalić świat przed zakusami boga ciemności, Ahrimana.
Z mojego opisu można wnioskować że fabuła to raczej kaszanka hollywoodzka ale nie jest tak źle, historia trzyma w napieciu, zakończenie też nietypowe.
No i cóz, robimy to co w poprzednich częściach, czyli biegamy po ścianach, skaczemy, zwisamy nad przepaściami walczymy itd. Różnica jest tylko taka że tym razem biegamy i skaczemy z Eliką. Owa dziewczyna dzięki magii pomoże nam w walce, ułatwi skok nad co większą przepaścią lub poprostu zabawi rozmową.
Apropo tych rozmów. Takich jajcarsko poważnych gadek dawno w grze komputerowej nie widziałem. On to podróżnik, cynik, twardo stąpa po ziemi, nie wierzy w przeznaczenie i inne takie pierdoły, pragnie jak najszybciej wydostać się z tej przeklętej oazy, realista. (czyli taki facet jak połowa użytkowników tego forum ;]) Ona oczytana, inteligentna, wierzy że człowiek jest marionetką w rękach bogów, jednak nie ma pojęcia o otaczającym jej świecie.
Jak można się spodziewać te rózne charaktery wywołują dużo radośći i innych uczuć w sercu gracza.
Grafika. Obejrzyjcie na youtubie, dla mnie jest wspaniała to już prawie sztuka.
Muzyka też bardzo dobra, nawet sobie nuciłem jeden z utworów w nocy.
Oczywiście wady też są, przede wszystkim walka. Walki odbywają sie jak w Assasin's Creed, możemy walkczyć tylko z jednym przeciwnikiem naraz. No i nie podoba mi się to. Może i wygląda to szalenie efektownie ale wystarczy parować i w odpowiednim momencie zaatakować, uzywając od czasu do czasu kombosa. w poprzednich częsciach walka była przyjemnością tu jest koniecznością.
Następna wada która posiada też zaletę to łatwość rozgrywki. W grze nie możemy zginąć, Elika zawsze w ostatniej chwili wyciągnie nas z przepaści lub spod miecza potwora. Wada wiadomo, mało emocji, nie czujemy adrenaliny, możemy sobie próbować ile chcemy. Z drugiej strony jest to zaleta, gwarantuje ciągłość rozgrywki.
O sterowaniu zapomniałem wspomnieć. Grałem na padzie i grało się bardzo dobrze, chociaż czasem postać nie reagowała tak jak chciałem.
Podsumowując polecam wszystkim, małym dużym i kostropatym.
Ocena 8+
wady:
- Dla niektórych za łatwa
- Walka mogłaby być lepsza
zalety:
-Przyjemność płynącą z rozgrywki
-Grafika, muzyka
-Humor
-Elika ;]
Ps: Grał ktoś jeszcze w tą grę? Jakie odczucia?
Temat: Collapse: Devastated World
Collapse: Devastated World
producent: Croteam
wydawca: Buka Entertainment
kategoria: gry akcji / TPP
Data Premiery:
Świat: 25 września 2008
Polska: obecnie brak planów wydania
tryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: LAN / Internet
wymagania wiekowe: 16+
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 3 GB HDD, Windows 2000/XP.
Opis:
Collapse to przedstawiciel gatunku Action-Adventure, którego twórcy czerpali inspirację z takich tytułów, jak Tomb Raider, Devil May Cry czy Prince of Persia. Wyposażona w mroczny, cybernetyczny klimat i nowoczesną oprawę audiowizualną, gra ma aspirację wstrząsnąć całym gatunkiem, łącząc najlepsze cechy sławnych poprzedników w jednym, pieczołowicie dopracowanym produkcie.
Mamy rok 2096 i ludzkość czasy świetności ma już za sobą. Prawie sto lat temu najechana i praktycznie bezbronna Ziemia utraciła niemal całą swoją rozumną populację na skutek przybycia agresywnych istot z innego wymiaru. Resztki pozostałych przez życiu Homo Sapiens rozpaczliwie walczą o przetrwanie, zmagając się z ciągłymi atakami przedstawicieli obcej rasy. Kiedy dotychczasowe prawa zawodzą, a cywilizacja cofa się w rozwoju o kilkanaście wieków, w pozostałych ludzkich społecznościach ponownie dominuje reguła silniejszego. Choć taki system wartości może wydawać się nieco barbarzyński i prymitywny, jest jedyną szansą na przetrwanie. Najsprawniejsi i najpotężniejsi ludzcy wojownicy mogli dzięki temu stworzyć elitarne stowarzyszenie o nazwie The Lords, mające jeszcze cień szansy na powstrzymanie agresorów i uchronienie Ziemian przed totalną zagładą. Czeka nas nieprzerwana akcja, przeplatana co jakiś czas elementami akrobatycznymi oraz skomplikowanymi zagadkami.
Programiści z Creoteam włożyli bardzo wiele wysiłku, aby jak najwierniej odwzorować animację poruszania się i walki wszystkich występujących w grze istot, kompleksowo wykorzystując przy tym system Motion Capture. Dopilnowano również, aby nasz świetnie poruszający się bohater miał gdzie pójść i co robić – na naszą wizytę czeka bardzo rozległy świat, podzielony na kilka obszarów, w każdym aż roi się od przebiegłych, śmiertelnie niebezpiecznych przeciwników i sprytnie poukrywanych po kątach sekretów. Nasz hero w starciach z miedzywymiarowym plugastwem nie jest oczywiście bezbronny – wspomaga go intuicyjny system wyprowadzania ciosów oraz combosów, w całości sterowany myszką i klawiaturą. Prawdziwi mistrzowie wspomnianych urządzeń mogą konstruować nieprawdopodobne wiązanki uderzeń, wykorzystując przy tym przeróżną broń. Do interakcji ze środowiskiem zachęcają rozbudowane algorytmy, odpowiadające za fizykę gry – z większością umieszczonych na planszy przedmiotów możemy coś zrobić (zniszczyć, przenieść, zabrać ze sobą), a wykorzystanie części z nich okazuje się w niektórych momentach rozgrywki wręcz nieodzowne, gdyż bez nich nie rozwiążemy trapiącej nas w danym momencie zagadki. Elementy otoczenia służą nam także jako rekwizyty akrobatyczne – możemy odbijać się od ścian czy belek, chodzić po drabinach, kładkach itp., dzięki czemu docieramy do miejsc na pierwszy rzut oka kompletnie niedostępnych, a nie trzeba chyba wspominać, że właśnie w tych rejonach czekają na nas najbardziej interesujące wspomagacze i bonusy.
Kod:http://letitbit.net/download/fb1c4c275822/Collapse1.rar.html
Temat: Assassin"s Creed
Według mnie godna polecenia Gra wciągająca i interesująca
Trailer:
http://pl.youtube.com/watch?v=cc-ClutaN_I
Screeny:
http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=7922
Opis Gry
Assassin's Creed to gra akcji, kładąca silny nacisk na elementy, związane ze skradaniem się. Twórcami tytułu są ludzie, odpowiedzialni za powstanie Prince of Persia: The Sands of Time - nie dziwi więc wiele podobieństw do tego hitu.
Fabuła przenosi nas w okres trzeciej wyprawy krzyżowej, dowodzonej przez angielskiego króla Ryszarda Lwie Serce. Wydarzenia dzieją się na Ziemi Świętej, między innymi w Jerozolimie. Wcielamy się w postać Altaira – członka tajemniczego klanu zabójców, zupełnie nie przejmującego się problemami natury politycznej i teologicznej oraz nie stającemu po żadnej ze stron konfliktu. Dlatego też w trakcie zabawy przyjmujemy zlecenia zarówno chrześcijan jak i mahometan, którzy za pomocą skrytobójstwa próbują załatwiać swoje interesy.
Sama rozgrywka przypomina serię Hitman w wersji średniowiecznej. Kolejne misje mają ten sam schemat: przyjmujemy zlecenie, nie zwracając na siebie uwagi zbliżamy się do celu, wykonujemy zadanie i oddalamy się z miejsca zbrodni (oczywiście im szybciej, tym lepiej). Brzmi mało skomplikowanie, ale w praktyce prezentuje się znakomicie. Nasz bohater wiele czasu spędza na przemykaniu się z jednego ukrycia do drugiego, wspinaczce, wykonywaniu karkołomnych akrobacji, a także walce. Ciekawie rozwiązano problem sterowania Altairem: niektóre czynności (np. wspinanie, skakanie, wtapianie się w tłum i krycie się w cieniu) wykonujemy używając tylko jednego przycisku. Wystarczy go uaktywnić i nasz bohater sam dba o siebie (np. wdrapuje się na dach budynku, pokonując po drodze kilka przeszkód, albo niepostrzeżenie dołącza do grupy przechodzących mnichów). Z kolei walka wymaga od nas większej zręczności palców: pojedynki są dynamiczne, dysponujemy dość dużą ilością ciosów. Szczególnie godne polecenia są znakomite uniki, które stosujemy wyczekując na dogodny moment do ataku. Bardzo często mamy możliwość wyboru: przejść daną lokację cichaczem lub wyrąbać sobie drogę mieczem. Ten drugi sposób jest bardziej widowiskowy, ale zarazem czasochłonny i niebezpieczny. Wersja reżyserska zawiera kilka nowych rodzajów misji jak eskortowanie informatora, zabijanie łuczników, bieg po dachach na czas oraz niszczenie straganów.
Bardzo ważnym elementem rozgrywki jest umiejętne postępowanie z postaciami bohaterów niezależnych. Zadanie wypełniamy w miastach pełnych ludzi, a to jak ich traktujemy ma niebagatelny wpływ na powodzenie misji. I tak na przykład skacząc z dachu w sam środek tłumu, możemy liczyć na podejrzaną reakcję przechodniów. Część z nich ucieka, inni wskazują nas palcami, co prędzej czy później powoduje zainteresowanie strażników. Przedzierając się przez zatłoczone zaułki możemy powoli się przesuwać, przeciskając między ludźmi lub też przyjąć postawę zabijaki i osiłka, rozpychając się i przewracając stających nam na drodze. Czasami wzbudzimy respekt i ludzie sami schodzą z drogi, ale możemy także narazić się na wrogą reakcję i spowodować atak. A przecież jesteśmy zabójcą i zwracanie na siebie uwagi nie powinno leżeć w naszej naturze.
Info by : gry-online.pl
Pozdrawiam
Temat: Assassin"s Creed PL 2008
Producent: Ubisoft Studios
Wydawca: Ubisoft
Dystrybutor PL: Cenega Poland
Kategoria: gry akcji / TPP
Data Premiery:
Świat: 25 marca 2008
Polska: 28 marca 2008
Opis: Assassin's Creed to gra akcji, kładąca silny nacisk na elementy, związane ze skradaniem się. Twórcami tytułu są ludzie, odpowiedzialni za powstanie Prince of Persia: The Sands of Time - nie dziwi więc wiele podobieństw do tego hitu.
Fabuła przenosi nas w okres trzeciej wyprawy krzyżowej, dowodzonej przez angielskiego króla Ryszarda Lwie Serce. Wydarzenia dzieją się na Ziemi Świętej, między innymi w Jerozolimie. Wcielamy się w postać Altaira – członka tajemniczego klanu zabójców, zupełnie nie przejmującego się problemami natury politycznej i teologicznej oraz nie stającemu po żadnej ze stron konfliktu. Dlatego też w trakcie zabawy przyjmujemy zlecenia zarówno chrześcijan jak i mahometan, którzy za pomocą skrytobójstwa próbują załatwiać swoje interesy.
Sama rozgrywka przypomina serię Hitman w wersji średniowiecznej. Kolejne misje mają ten sam schemat: przyjmujemy zlecenie, nie zwracając na siebie uwagi zbliżamy się do celu, wykonujemy zadanie i oddalamy się z miejsca zbrodni (oczywiście im szybciej, tym lepiej). Brzmi mało skomplikowanie, ale w praktyce prezentuje się znakomicie. Nasz bohater wiele czasu spędza na przemykaniu się z jednego ukrycia do drugiego, wspinaczce, wykonywaniu karkołomnych akrobacji, a także walce. Ciekawie rozwiązano problem sterowania Altairem: niektóre czynności (np. wspinanie, skakanie, wtapianie się w tłum i krycie się w cieniu) wykonujemy używając tylko jednego przycisku. Wystarczy go uaktywnić i nasz bohater sam dba o siebie (np. wdrapuje się na dach budynku, pokonując po drodze kilka przeszkód, albo niepostrzeżenie dołącza do grupy przechodzących mnichów). Z kolei walka wymaga od nas większej zręczności palców: pojedynki są dynamiczne, dysponujemy dość dużą ilością ciosów. Szczególnie godne polecenia są znakomite uniki, które stosujemy wyczekując na dogodny moment do ataku. Bardzo często mamy możliwość wyboru: przejść daną lokację cichaczem lub wyrąbać sobie drogę mieczem. Ten drugi sposób jest bardziej widowiskowy, ale zarazem czasochłonny i niebezpieczny.
Bardzo ważnym elementem rozgrywki jest umiejętne postępowanie z postaciami bohaterów niezależnych. Zadanie wypełniamy w miastach pełnych ludzi, a to jak ich traktujemy ma niebagatelny wpływ na powodzenie misji. I tak na przykład skacząc z dachu w sam środek tłumu, możemy liczyć na podejrzaną reakcję przechodniów. Część z nich ucieka, inni wskazują nas palcami, co prędzej czy później powoduje zainteresowanie strażników. Przedzierając się przez zatłoczone zaułki możemy powoli się przesuwać, przeciskając między ludźmi lub też przyjąć postawę zabijaki i osiłka, rozpychając się i przewracając stających nam na drodze. Czasami wzbudzimy respekt i ludzie sami schodzą z drogi, ale możemy także narazić się na wrogą reakcję i spowodować atak. A przecież jesteśmy zabójcą i zwracanie na siebie uwagi nie powinno leżeć w naszej naturze.
Temat: [RS]Assassin"s Creed
Info
producent: Ubisoft Studios
wydawca: Ubisoft
dystrybutor PL: Cenega Poland
kategoria: gry akcji / TPP
Data Premiery:
Świat: 08 kwietnia 2008
Polska: 18 kwietnia 2008
Rozsądne wymagania sprzętowe
Core 2 Duo 2.2 GHz
2 GB RAM
karta grafiki 512 MB (GeForce 7800 lub lepsza)
8 GB HDD
Windows XP/Vista.
Opis
Assassin's Creed to gra akcji, kładąca silny nacisk na elementy, związane ze skradaniem się. Twórcami tytułu są ludzie, odpowiedzialni za powstanie Prince of Persia: The Sands of Time - nie dziwi więc wiele podobieństw do tego hitu.
Fabuła przenosi nas w okres trzeciej wyprawy krzyżowej, dowodzonej przez angielskiego króla Ryszarda Lwie Serce. Wydarzenia dzieją się na Ziemi Świętej, między innymi w Jerozolimie. Wcielamy się w postać Altaira – członka tajemniczego klanu zabójców, zupełnie nie przejmującego się problemami natury politycznej i teologicznej oraz nie stającemu po żadnej ze stron konfliktu. Dlatego też w trakcie zabawy przyjmujemy zlecenia zarówno chrześcijan jak i mahometan, którzy za pomocą skrytobójstwa próbują załatwiać swoje interesy.
Sama rozgrywka przypomina serię Hitman w wersji średniowiecznej. Kolejne misje mają ten sam schemat: przyjmujemy zlecenie, nie zwracając na siebie uwagi zbliżamy się do celu, wykonujemy zadanie i oddalamy się z miejsca zbrodni (oczywiście im szybciej, tym lepiej). Brzmi mało skomplikowanie, ale w praktyce prezentuje się znakomicie. Nasz bohater wiele czasu spędza na przemykaniu się z jednego ukrycia do drugiego, wspinaczce, wykonywaniu karkołomnych akrobacji, a także walce. Ciekawie rozwiązano problem sterowania Altairem: niektóre czynności (np. wspinanie, skakanie, wtapianie się w tłum i krycie się w cieniu) wykonujemy używając tylko jednego przycisku. Wystarczy go uaktywnić i nasz bohater sam dba o siebie (np. wdrapuje się na dach budynku, pokonując po drodze kilka przeszkód, albo niepostrzeżenie dołącza do grupy przechodzących mnichów). Z kolei walka wymaga od nas większej zręczności palców: pojedynki są dynamiczne, dysponujemy dość dużą ilością ciosów. Szczególnie godne polecenia są znakomite uniki, które stosujemy wyczekując na dogodny moment do ataku. Bardzo często mamy możliwość wyboru: przejść daną lokację cichaczem lub wyrąbać sobie drogę mieczem. Ten drugi sposób jest bardziej widowiskowy, ale zarazem czasochłonny i niebezpieczny. Wersja reżyserska zawiera kilka nowych rodzajów misji jak eskortowanie informatora, zabijanie łuczników, bieg po dachach na czas oraz niszczenie straganów.
Bardzo ważnym elementem rozgrywki jest umiejętne postępowanie z postaciami bohaterów niezależnych. Zadanie wypełniamy w miastach pełnych ludzi, a to jak ich traktujemy ma niebagatelny wpływ na powodzenie misji. I tak na przykład skacząc z dachu w sam środek tłumu, możemy liczyć na podejrzaną reakcję przechodniów. Część z nich ucieka, inni wskazują nas palcami, co prędzej czy później powoduje zainteresowanie strażników. Przedzierając się przez zatłoczone zaułki możemy powoli się przesuwać, przeciskając między ludźmi lub też przyjąć postawę zabijaki i osiłka, rozpychając się i przewracając stających nam na drodze. Czasami wzbudzimy respekt i ludzie sami schodzą z drogi, ale możemy także narazić się na wrogą reakcję i spowodować atak. A przecież jesteśmy zabójcą i zwracanie na siebie uwagi nie powinno leżeć w naszej naturze.
Gra
ASSASSINS CREED (2008) PL
Party 200MB + 10% danych naprawczych
Temat: Assassin"s Creed
Assassin Creed Skullptura Full Rip
Producent: Ubisoft
Wydawca: Ubisoft
Dystrybutor: Cenega Poland
Premiera Świat: 28 Marzec 2008
Premiera PL: Kwiecień 2008
Strona Domowa: wejdź
Opis
Assassin's Creed to gra akcji, kładąca silny nacisk na elementy, związane ze skradaniem się. Twórcami tytułu są ludzie, odpowiedzialni za powstanie Prince of Persia: The Sands of Time - nie dziwi więc wiele podobieństw do tego hitu.
Fabuła przenosi nas w okres trzeciej wyprawy krzyżowej, dowodzonej przez angielskiego króla Ryszarda Lwie Serce. Wydarzenia dzieją się na Ziemi Świętej, między innymi w Jerozolimie. Wcielamy się w postać Altaira – członka tajemniczego
klanu zabójców, zupełnie nie przejmującego się problemami natury politycznej i teologicznej oraz nie stającemu po żadnej ze stron konfliktu. Dlatego też w trakcie zabawy przyjmujemy zlecenia zarówno chrześcijan jak i mahometan, którzy
za pomocą skrytobójstwa próbują załatwiać swoje interesy. Sama rozgrywka przypomina serię Hitman w wersji średniowiecznej. Kolejne misje mają ten sam schemat: przyjmujemy zlecenie, nie zwracając na siebie uwagi zbliżamy się do celu,
wykonujemy zadanie i oddalamy się z miejsca zbrodni (oczywiście im szybciej, tym lepiej). Brzmi mało skomplikowanie, ale w praktyce prezentuje się znakomicie. Nasz bohater wiele czasu spędza na przemykaniu się z jednego ukrycia do drugiego,
wspinaczce, wykonywaniu karkołomnych akrobacji, a także walce. Ciekawie rozwiązano problem sterowania Altairem: niektóre czynności (np. wspinanie, skakanie, wtapianie się w tłum i krycie się w cieniu) wykonujemy używając tylko jednego przycisku.
Wystarczy go uaktywnić i nasz bohater sam dba o siebie (np. wdrapuje się na dach budynku, pokonując po drodze kilka przeszkód, albo niepostrzeżenie dołącza do grupy przechodzących mnichów). Z kolei walka wymaga od nas większej zręczności palców:
pojedynki są dynamiczne, dysponujemy dość dużą ilością ciosów. Szczególnie godne polecenia są znakomite uniki, które stosujemy wyczekując na dogodny moment do ataku. Bardzo często mamy możliwość wyboru: przejść daną lokację cichaczem lub wyrąbać
sobie drogę mieczem. Ten drugi sposób jest bardziej widowiskowy, ale zarazem czasochłonny i niebezpieczny.
Bardzo ważnym elementem rozgrywki jest umiejętne postępowanie z postaciami bohaterów niezależnych. Zadanie wypełniamy w miastach pełnych ludzi, a to jak ich traktujemy ma niebagatelny wpływ na powodzenie misji. I tak na przykład skacząc z dachu
w sam środek tłumu, możemy liczyć na podejrzaną reakcję przechodniów. Część z nich ucieka, inni wskazują nas palcami, co prędzej czy później powoduje zainteresowanie strażników. Przedzierając się przez zatłoczone zaułki możemy powoli się przesuwać,
przeciskając między ludźmi lub też przyjąć postawę zabijaki i osiłka, rozpychając się i przewracając stających nam na drodze. Czasami wzbudzimy respekt i ludzie sami schodzą z drogi, ale możemy także narazić się na wrogą reakcję i spowodować atak.
A przecież jesteśmy zabójcą i zwracanie na siebie uwagi nie powinno leżeć w naszej naturze.
http://wru.pl/XF5ZXV9c/> Pobierz ten plik z super szybkiego servera za pomoca programu! za DARMO
Temat: NEO PLUS #118 (styczeń 2009) w sprzedaży od 05.01.2009
Część 2 - Recenzje ...
O Lips i Banjo już się wypowiedziałem
Super Stardust, Endwar - fajne, krótkie recenzje. Dobrze pokazują co jest ok, co brakuje, o co chodzi w grze. I czy warto się zainteresować czy nie. Ciekawe otwarcie recenzji.
Prince of Persia - tu chyba recenzent miał ciężki orzech. Bo opinii o tej grze sporo i to różnych. Ale Marcell dał radę i ocenił całość przedstawiając najlepiej co zgrało i co nie, dzięki czemu pod koniec recenzji, znając swój gust, wiadomo czy iść w grę czy nie. Dobra rzecz. Niedobra - te cholerne, gigantyczne screeny bez jakiś dodatkowych informacji wewnątrz nich.
MotoGP 08 - krótko i na temat. Ładnie wszystko podsumowane i opisane.
Sonic - uuua, tu chyba łatwiej niż PoP, bo wiadomo już było od dawna, czego się spodziewać. Kaxi to ładnie opisał i podsumował, ale zabrakło jakieś ikry w tekście, przynajmniej tak to odbieram.
Quantum of Solace - tu, jak przy MotoGP, też wszystko ładnie i czysto opisane. Tylko screeny takie szaro-bure-odpychające
gry na XBLA/PSN/NDS - oprócz Banjo Kazooi wszystkie pozycje odpowiednio opisane. Żal tylko za tym, że tak mało miejsca dostało SSF2THDR.
Rise of Argonauts - tu, jak przy POP, ładnie przedstawione co i jak gra w tej pozycji. Fajnie się czyta i pod koniec wiadomo czy kupić czy nie.
Fire Emblem - Shirow ^^ Recka w wyraźnie odmiennym stylu. Rzut na reda i wszystko jasne. Początek dość zagmatwany (za dużo faktów i nazw jak na reckę), ale dalej jest już ok. Chwali się ładne rozłożenie tekstu i screenów na stronie
Warhammer - recenzja dobra, wiadomo co i jak. Choć głownie dlatego, że czytałem sporo o wersji PC - mimo wszystko całość informacji o grze jest jakby zdawkowa. Miałem wrażenie, że tak jest przez ocenę końcową - nie warto grać, to nie warto poznać. A i screeny jakieś takie ciemne o_O
Persona 4 - Kaxi ładnie dał sobie radę z całością. Ale z tekstu do końca nie wiem czemu ta gra jest tak bardzo zarąbista jak niby jest ... szczególnie dziwne może to być dla nieobeznanych z marką. Trochę za mało faktów i przykładów owego geniuszu pozycji.
NFS - jak zobaczyłem screeny to autentycznie PSX mi się przypomniał. Oczekiwałem ostrzejszej oceny i więcej zabawy w tekście owym crapem, ale i tak jest nieźle.
Last Remnant - znów Kaxi do RPG ... hmmm, czyżby Mielowi emerytura od tego gatunku strzeliła? Teoretycznie mało tekstu, ale w pratyce pod jego koniec czuję się, że wiem o tej pozycji wystarczająco dużo by wydać opinię: kupić nie kupić. Znów, jakoś iskra nie złapała. A szkoda, bo to dłuuugo oczekiwany tytuł.
Kingdom Hearts - i znalazł się Mielu Krótko, jasno i na temat. Czyli dobra recka dość niespodziewanej (kto nie śledzi rynku RPG pozycji)
Shaun White - dobry opis wersji na Wii. Aż chce się spróbować ... gdyby nie cena zestawu ^^
Winter Sports - no i jest używanie na crapie. Cudnie się czyta ^^
Temat: Play 2/08
A komu się nie chce tam wchodzić, przerzucam zapowiedź tu
-------
Nowy PLAY już w kioskach!
17.01.2008 14:13
Numer 2/08. Zgodnie z obietnicą - najlepsze fulle na rynku!
PLAY 2/08 już w kioskach!
Do kiosków trafia dziś... Moment, jeszcze raz. Ten PLAY jest zbyt dobry, żeby go zapowiadać zwyczajnie.
Nie przypominam sobie, żebyśmy mieli tak dobry numer pod względem fulli. Od dawna. A może nigdy? Najmoceniejszą pozycją wydaje się Prince of Persia: The Sands of Time, gra, która wskrzesiła legendę. Magiczna zręcznościówka o przygodach Księcia, który namieszał w czasie i teraz musi skakać, walczyć mieczem i sztyletem, wykonywać olimpijskie niemalże akrobacje, spowalniać i cofać czas gdy coś mu nie wyjdzie, to jeden z największych przebojów Ubisoftu w XXI wieku. Gra, która zrobiła dla gatunku tyle, ile Max Payne dla strzelanin.
Nie wszyscy się jednak zgodzą, ze to najlepsza pozycja na naszej płycie. Dla innych głównym przebojem jest Full Spectrum Warrior. Będę nudny: ta gra też zmieniła gatunek, bo choć wygląda jak drużynowy FPS, to nie jest klasycznym shooterem. Dowodząc drużyną żołnierzy na wojnie w fikcyjnym - ale podobnym do pewnego islamskiego kraju - Zekistanie, głównie planujemy i wydajemy rozkazy. Nie celujemy sami, nie pociągamy bezpośrednio za spust - tak prowadzimy i dzielimy ekipę, by jej połowa przyciskała ogniem wroga, kiedy reszta zachodzi go od tyłu i kończy sprawę. To podejście, oraz klasyczna walka w mieście i wciąż ładna grafika robią z tej gry nieśmiertelnego klasyka. Na dokładkę - Strike Fighter Gold oraz Mall Tycoon 2. Dla wszechstronności.
A co w samym numerze? Styczeń to zawsze czas zapowiedzi nowych gier oraz podsumowania tych ze starego roku. My mamy i to, i to. Z okładki patrzy groźnie kosmiczny żołnierz i zdradza, że tylko u nas znajdziecie pierwszą w Polsce zapowiedź Tiberium, nowej strzelaniny taktycznej ze świata Command & Conquer. Na czterech stronach przekazujemy informacje, których nie ma nikt inny, a warto, bo EA nauczyło się bardzo dużo od czasów Renegade'a, ostatniej próby zrobienia strzelaniny w tych realiach. Komplet materiałów o najlepiej zapowiadających się produkcjach Elektroników dopełnia reportaż o kosmicznym horrorze, Dead Space. Czy firma poradzi sobie z tym gatunkiem? Naszym zdaniem, przeczytajcie naszą prognozę. A także zapowiedzi Rainbow Six: Vegas 2, Race Driver: GRID oraz teksty o tytułach, w jakie już graliśmy: The Club, Frontlines: Fuel of War, czy Conflict: Denied Ops.
Dział recenzji nie szokuje, oczywiście, jak w grudniu, ale liczbowo jest nieźle: Unreal Tournament III, Empire Earth III, Terrorist Takedown 2, Ubersoldier 2, Soldier of Fortune: Payback, CSI: Niezbite dowody, Art of Murder: Sztuka zbrodni, Snajper: Sztuka zwyciężania, Escape from Paradise City, czy Shadowgrounds Survivor. Nie wszystkie rządzą, ale kilka z nich to perełki.
Dla tych, zaś, którzy wciąż nie nadrobili zaległości z roku 2007, przygotowaliśmy wielki, ośmiostronicowy plebiscyt PLAYA i przyznaliśmy nagrody najlepszym grom minionych 12 miesięcy w kilkunastu bardzo różnorodnych kategoriach.
Oprócz tego znów 2-stronicowy komiks 8Bit, test kart DirectX 10 w miarę rozsądnej cenie, newsy, tajne kody i krzyżówka z nagrodami z gry Gears of War. Zapraszamy do lektury!
Cena: 9,99 złotych.
PEŁNY SPIS TREŚCI:
NEWSY
Codemasters planują mocny rok
Download Center
Duke Nukem Forever
GTA IV
Imperium Romanum
Kiedy drugi Wiedźmin?
Kwari
Pat&Mat
Project Origin
Sie7em
Subiektywnie
Tajny raport
The Sims 2: Czas wolny
Tomb Raider Underworld
W tym miesiącu
Wieści ze świata
RANKINGI
Najpopularniejsze gry według Was
EXTRA
Wielki ranking PLAYA - Najlepsze gry 2007 roku
Akcja z głową
Akcja z klasą
Gadżeciarz roku
Gra w cieniu
Najlepsza fabuła fantastyczna
Najlepsza fabuła realistyczna
Najlepsza gra 2007 roku
Najlepsza gra fabularna
Najlepsza gra sieciowa
Najlepsza gra sportowa
Najlepsza gra strategiczna
Najlepsza gra zręcznościowa
Najlepsza grafika i efekty specjalne
Najlepsza strzelanina
Najlepszy dodatek roku
Niespodzianka roku
Wstrząs roku
REPORTAŻE
Dead Space
Race Driver: GRiD
Rainbow Six: Vegas
Tiberium
JUŻ GRANE
Conflict: Denied Ops
Frontlines: Fuel of War
The Club
TESTY
Art of murder: Sztuka zbrodni
CSI: Niezbite dowody
Empire Earth III
Escape from Paradise City
Na marginesie
Shadowgrounds: Survivor
Snajper: Sztuka zwyciężania
Soldier of Fortune: Payback
Terrorist Takedown 2
Ubersoldier 2
Unreal Tournament III
TECHNIKA
DirectX 10 w budżecie - pojedynek dwóch nowych kart ATi i nVidii w średnim segmencie cenowym
Rynkowe nowości
LISTY
Schemat komunikacji według Swetronsona
NA PŁYCIE
Sterowanie i opisy pełnych wersji gier z płyty DVD
TAJNE KODY
Empire Earth III
Full Spectrum Warrior
Gears of War
Need for Speed: Prostreet
Prince of Persia: Piaski czasu
Unreal Tournament III
KOMIKS
Spotkanie bohaterów ze scenarzystą
KONKURS
Do wygrania gry i gadżety Gears of War
Strona 2 z 2 • Wyszukiwarka znalazła 71 wypowiedzi • 1, 2